watquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Euroshopper knakworsten. Ik vind die van AH-merk al smerig, laat staan die denk ik. Alleen Unox wat dat betreft
.
reageert*quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:24 schreef Isthisit het volgende:
Godmiljaar nu heb ik ook zin in kankworst, lekker tussen een broodje met veel mayo![]()
Eigenlijk had je de man moeten aanspreken op zijn wonderbaarlijke genezing, kijken hoe hij reageerd!
Heb die knakwoorsten van de euroshopper eenmaal gehaald. Never nooit meer. Jezus wat goor niet normaal. Ja toch?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:20 schreef HSG het volgende:
[..]
Haten op knakworsten.
Een echte knakworst zegt "knak".
ik zou het niet weten want ik heb nog nooit knakworsten van de Euroshopper gehad.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:21 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Heb die knakwoorsten van de euroshopper eenmaal gehaald. Never nooit meer. Jezus wat goor niet normaal. Ja toch?
Dat veranderd de zaak; knakwoorsten in het algemeen!quote:Op maandag 20 januari 2014 20:21 schreef HSG het volgende:
[..]
ik zou het niet weten want ik heb nog nooit knakworsten van de Euroshopper gehad.
Knakworsten van de Lidl.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:22 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dat veranderd de zaak; knakwoorsten in het algemeen!![]()
![]()
![]()
![]()
Het gaat hier wel over kankworsten hequote:Op maandag 20 januari 2014 20:24 schreef Salvad0R het volgende:
Donder op met je spam vuile prostituee .
Toevallig heb ik toen iemand genezen in een AH.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:17 schreef Geelman het volgende:
Ik moest weer eens wat boodschappen doen bij de AH, lekkere melk en knakworsten kopen. Smikkelen hoor!![]()
Maar wat ik niet wist is dat ik vandaag getuige mocht zijn van een echt wonder! Een invalide persoon had zijn auto geparkeerd op de invalidenparkeerplaats voor de AH. Dat vind ik toch altijd een beetje zielig voor die mensen, ze kunnen wel lekker dicht bij de deur parkeren, maar daarvoor moeten ze wel elke dag met hun handicap leven.
Maar goed, ik liep dus richting de supermarkt en ik zag de invalide man in vlotte pas de supermarkt verlaten en zo in zijn auto springen op de invalidenparkeerplaats!![]()
Deze man is dus blijkbaar op wonderbaarlijke manier van zijn handicap afgekomen in de Albert Heijn! Ik ga al jaren naar de kerk, maar zoiets heb ik werkelijk nog nooit meegemaakt!
Klacht: wonderbaarlijke genezing van invalide man gemist.........
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |