Weer die discriminatie he.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:18 schreef Gridlok het volgende:
Als je een man was zou ik je een boks geven.
Hij is best lekker gevormd anders.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:19 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik snap niet wat vrouwen in m zien... kan iemand het uitleggen?
hij is geeneens gespierd
komt omdat ik er bij ben gekomen equote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:19 schreef iBenny het volgende:
Toch nog een 3e deel? Dat ik dit mee mag maken!
Brofist alles!quote:
gevormd? hij is skinny man...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij is best lekker gevormd anders.
Atletisch/Rijk/Knap/Tattoos wat valt er niet te begrijpen???quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:19 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik snap niet wat vrouwen in m zien... kan iemand het uitleggen?
hij is geeneens gespierd
Eens.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij is best lekker gevormd anders.
Zeggen dat Beckham skinny is.quote:
precies... en zn armen/rug...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:20 schreef Sjapoela het volgende:
Hij mag zijn borst wel eens harder trainen, zijn tepels zitten op zn ribben
Ja, die tattoos zijn ook wel een voordeel, alleen jammer dan Sneijder toen zo'n lelijke zwarte vlek heeft laten zetten. Snap ik niet man, ben je al een kabouter, ga je dat doen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Atletisch/Rijk/Knap/Tattoos wat valt er niet te begrijpen???
bekijken we andere foto's?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeggen dat Beckham skinny is.
Wel v shape, zie je zo. Voor een voetballer in ieder geval meer dan gemiddeldquote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:21 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
precies... en zn armen/rug...
tis gewoon een lat... geen v-shape.
Als voetballer hoor je ook niet buff te zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:21 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
precies... en zn armen/rug...
tis gewoon een lat... geen v-shape.
Kots kots kots kot op sneijder zijn tattoo en zijn vrouw.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, die tattoos zijn ook wel een voordeel, alleen jammer dan Sneijder toen zo'n lelijke zwarte vlek heeft laten zetten. Snap ik niet man, ben je al een kabouter, ga je dat doen.
Hij neukt wel met Yolanthe, dus alsnog +1.
alle pro voetballers staan in de gym... geen excuusquote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als voetballer hoor je ook niet buff te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |