quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:02 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Hij kijkt me niet recht in mijn ogen, das wel belangrijk als ik iemand wil vertrouwen
Ehm weet niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat wil je weten dan? #durftevragen
je kat draagt een bril?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:02 schreef Chloroform het volgende:
Al een kwartier afvragen waarom ik zo wazig zie, heb ik m'n bril niet op. Ja kijk, zoiets had mijn kat dus ook kunnen gebeuren he.
ik zou wel een keer met je kat willen hangen als dat goed is.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:02 schreef Chloroform het volgende:
Al een kwartier afvragen waarom ik zo wazig zie, heb ik m'n bril niet op. Ja kijk, zoiets had mijn kat dus ook kunnen gebeuren he.
Tegenwoordig alleen lenzen.quote:
Ja mag best, maar hij is lui en slaapt altijd op mijn bed enzo, en ja dat vind ik dan toch weer iets overdreven, sorry man.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ik zou wel een keer met je kat willen hangen als dat goed is.
geen probleem, moeder natuur houd van al haar schepsels.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja mag best, maar hij is lui en slaapt altijd op mijn bed enzo, en ja dat vind ik dan toch weer iets overdreven, sorry man.
moeder natuur haat allesquote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
geen probleem, moeder natuur houd van al haar schepsels.
Waarom is die kat haar huisdier danquote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
geen probleem, moeder natuur houd van al haar schepsels.
hiėrarchiequote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:06 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Waarom is die kat haar huisdier dan
Was toentertijd best een leuk nummer.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:06 schreef Chloroform het volgende:
Eigenlijk best een kutnummer maar gewoon openstaan voor andere dingen toch.
Daar zou ik een beste bad trip van kunnen krijgen, wat een clipquote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:06 schreef Chloroform het volgende:
Eigenlijk best een kutnummer maar gewoon openstaan voor andere dingen toch.
Franz Ferdinandquote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:08 schreef Chloroform het volgende:
Ik zocht eigenlijk een ander nummer, maar kan er niet meer opkomen.
Nee man.quote:
lekker nummertje wel.quote:
Ja nee ja nee, mwoah.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |