gamezz wordt niet uitgekotstquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zijn toch al 2 users voor de MDOWU-reeks nu.
ja die deed toen niet meer. was wel meteen opgelost hoor.quote:
Ik durfde nog niet zo veel te posten want ik vond iedereen engquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat wist ik, maar voor mij was je toen ook al onbekend.
Moet kunnen. Dan maken we er een sticky/gesloten van, kan niemand anders posten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zijn toch al 2 users voor de MDOWU-reeks nu.
Helder lichtje henkquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:11 schreef aight1 het volgende:
Oh hey UDOWU, dat was er vroeger ook al.
En ik wel?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
gamezz wordt niet uitgekotst
Dan ga ik een TR doen, want dit dat enzo.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Gelukkig dat de 'maak het nieuw deel' - knop voor iedereen aanklikbaar is
Eindelijk een doel in het leven.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:11 schreef gamezz het volgende:
[..]
Moet kunnen. Dan maken we er een sticky/gesloten van, kan niemand anders posten.
Daar postte jij ook toch?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:11 schreef aight1 het volgende:
Oh hey UDOWU, dat was er vroeger ook al.
Krijg de tyfus, ik was echt de kutste 12jarige op fok ooit. Echt alleen maar bagger, al mijn topics werden gesloten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:10 schreef naatje_1 het volgende:
De vraag is dan natuurlijk, wat was je originele postaccount?
2.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
beetje wel want je gaf me note
Ja tijdje, was dat niet opvolger van gewone ONZ SC toen?quote:
Er zijn sowieso maar 2 leuke besloten forums.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:11 schreef Saisai het volgende:
[..]
ja die deed toen niet meer. was wel meteen opgelost hoor.
en ik hoef geen toegang tot speciale forums dus het interesseert me vrij weinig.
Trauma nu.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik dat geweten had had ik het niet gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |