Akoestische gitaar comboquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:43 schreef KaMo het volgende:
Geen gitaar combo's meer? Stack is niet ideaal voor op mijn studentenkamer
En hoeveel moet je ongeveer hebben voor die bascombo?
Ga voor de pershing top manquote:
200 watt gekquote:
Gewoon even de snaren oprekken door ze omhoog te trekken, doe dit een paar keer en dan ontstemt hij als het goed is veel minder snel als wat je aangeeftquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:55 schreef Sosha het volgende:
Vraagje...
Ik heb voor het eerst in heeeeeeel lang nieuwe snaren op mijn gitaar (akoestisch, western) gezet en ik weet dat het normaal is dat je de snaren daarna vaak opnieuw moet stemmen, maar tering, na 10 seconden spelen is de B-string weer een A# of erger. Ik word er gek van. Hoe lang gaat dit nog duren?
Mijn huidige combo heeft 125, en die top die ik van jou heb overgenomen volgens mij ook zoietsquote:
Even flink oprekken, stemmen, en dan moet het veel stabieler zijn. Doe ik met al mijn gitaren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:55 schreef Sosha het volgende:
Vraagje...
Ik heb voor het eerst in heeeeeeel lang nieuwe snaren op mijn gitaar (akoestisch, western) gezet en ik weet dat het normaal is dat je de snaren daarna vaak opnieuw moet stemmen, maar tering, na 10 seconden spelen is de B-string weer een A# of erger. Ik word er gek van. Hoe lang gaat dit nog duren?
Die top is 150quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Mijn huidige combo heeft 125, en die top die ik van jou heb overgenomen volgens mij ook zoiets
Ja lekker manquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
In combinatie met deze 200W Cab
http://www.musicstore.de/(...)-/art-GIT0017545-000![]()
En daarmee op kamers gaanquote:
Hmm ik zie nu net dezequote:
Dat zou ik niet doen. Zijn niet Marshall's beste, en kunnen die Randall niet echt aan. Tenminste, dat was voor mij de reden om een dikkere cab te zoeken. Kan je beter paar tientjes bijleggen en een 1960 proberen te zoekenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hmm ik zie nu net deze
http://www.musicstore.de/(...)d/art-GIT0004324-001
Marshall![]()
![]()
Maar dan gaat ons mam echt over de rooie
Nah ik ga ook voor die eerste, heeft ook een wat meer handelbaar formaat, en ziet er wat strakker uit.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat zou ik niet doen. Zijn niet Marshall's beste, en kunnen die Randall niet echt aan. Tenminste, dat was voor mij de reden om een dikkere cab te zoeken. Kan je beter paar tientjes bijleggen en een 1960 proberen te zoeken
Die 7 snarige gitaar btwquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:08 schreef The_Dean het volgende:
Er staat trouwens alweer een hele serie London City Strats en Tele's op Daan
Wordt wel een beetje...saai zo.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:08 schreef The_Dean het volgende:
Er staat trouwens alweer een hele serie London City Strats en Tele's op Daan
Ja en die zak heeft me nog overboden ook nog, om hem dan niet op te komen halenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:16 schreef The_Dean het volgende:
Ja, ze hadden nog een paar staan... zat blijkbaar ook een Goldtop tussen
Oh zoquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:19 schreef The_Dean het volgende:
Nee als in nog een paar dozen met wat gitaren. Ze doen elke keer een partijtje, om het overzichtelijk te houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |