Ik snap er nog steeds niks van andersquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan doe je het juist erg goed.
Als je ze gebruikt, moet je ze ook zo gebruiken dat niemand er nog iets van snapt.
Neuhquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:44 schreef The_Dean het volgende:
Volgens mij doe ik het ook constant, ook in mijn praten. Niks van gemerkt toen?
Niet echt eigenlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:44 schreef The_Dean het volgende:
Volgens mij doe ik het ook constant, ook in mijn praten. Niks van gemerkt toen?
Ik zou gewoon even naar de Feedback daarvoor gaan, zit in elke grote stad.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:45 schreef mEATT het volgende:
gitaarwinkel.nl betrouwbaar? wil zo'n starterpack kopen zegmaar
Nou, 'elke'... Rotterdam, Eindhoven, Apeldoorn en Utrecht.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:49 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik zou gewoon even naar de Feedback daarvoor gaan, zit in elke grote stad.
http://www.feedback.nl
Dat zijn toch wel zowat alle grote bekende steden van nederlandquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:52 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nou, 'elke'... Rotterdam, Eindhoven, Apeldoorn en Utrecht.
BREDA DE GEKSTE!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat zijn toch wel zowat alle grote bekende steden van nederland
JWZ BRO, daar studeer ik trouwensquote:
Ik woon er helaas alleen nietquote:
schijt aan hebben en doorraggenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:17 schreef BurnaBoy het volgende:
2 keer 4 dagen aaneengesloten geen gitaar kunnen spelen is kut.
En als je dan thuiskomt gaan mensen gelijk zeuren dat je het volume te ver opendraait
goedkoopste manier?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:25 schreef Griebus het volgende:
Hoe krijg ik zonder heel veel moeite en geld, mijn gitaar aan de pc gehangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |