Ik kijk in de pauze even.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Dean, ik heb een nieuwe output gehaald voor de gitaar van iemand anders. Maar er zitten 2 aansluitingen op (aarde en output neem ik aan? )
Maar waar is die sleeve voor eigenlijk aan het uiteinde is daar nog een functie voor? En is er nog iets om aan te zijn welke aansluiting wat is of is dat gewoon proberen.
[ afbeelding ]

quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar bij jou is het niet van: Ik wil hem kwijt, oh nee, toch niet, ja, toch weer wel want mijn crafter van 2 tientjes en een kokosnoot speelt veel beter, ik zak in prijs, ik zak nog eens in prijs, ik gooi de prijs weer omhoog, ik houd hem toch want hij speelt toch beter dan de crafter, ik verkoop hem toch weer want het is toch niet de goede kleur, oh nee, ik houd hem toch.....

Maar die van hem is voorzien van een set snaren!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik wou zeggen, ROT TOCH OP MET DIE GITAAR NIEMAND HIER WIL HEM. Maar dat zou hypocriet zijn want ik doe hetzelfde met m'n Ibanez

quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar die van hem is voorzien van een set snaren!

Ik hoop toch wel dat het dan gouden snaren zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar die van hem is voorzien van een set snaren!

Omsmelten en een toffe gitaar van kopenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel dat het dan gouden snaren zijn

Zoals een les paul customquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Omsmelten en een toffe gitaar van kopen.

Ziet er uit als een stereoplug. Gewoon net zo aansluiten als de oude, dat extra lipje kan je gewoon laten voor wat het is.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Dean, ik heb een nieuwe output gehaald voor de gitaar van iemand anders. Maar er zitten 2 aansluitingen op (aarde en output neem ik aan? )
Maar waar is die sleeve voor eigenlijk aan het uiteinde is daar nog een functie voor? En is er nog iets om aan te zijn welke aansluiting wat is of is dat gewoon proberen.
[ afbeelding ]

Okee thnxquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ziet er uit als een stereoplug. Gewoon net zo aansluiten als de oude, dat extra lipje kan je gewoon laten voor wat het is.

Heb je die nou nog steeds te koopquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:09 schreef -Menn0- het volgende:
Velletje die op het laatste moment afhaakt om m'n Truckster te kopen

Niet te doen....quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Gitaren verkopen is echt waardeloos in deze tijd lijkt he wel

650 euro is niet duur voor deze gitaar lijkt mij...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:26 schreef stefanhaan het volgende:
Omdat de meesten ook niet superveel geld hebben dus als je een duurdere gitaar wil verkopen duurt het ook langer

LTD 1000 series dalen in prijs. 650 is bijna de nieuwprijs tegenwoordig.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:32 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
650 euro is niet duur voor deze gitaar lijkt mij...

quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
LTD 1000 series dalen in prijs. 650 is bijna de nieuwprijs tegenwoordig.
Heb de mijne voor 450 gekocht

quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:26 schreef The_Dean het volgende:
Als ik geld had was je hem allang kwijt geweest.

Ja maar dit is geen ec-1000quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
LTD 1000 series dalen in prijs. 650 is bijna de nieuwprijs tegenwoordig.
Heb de mijne voor 450 gekocht

pics of link?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:56 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja maar dit is geen ec-1000dit is een Truckster. Daar zijn er niet zo veel van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |