zelfs 6 voor ¤6,80quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:13 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb ze zelf ter waatde van tegen de tien euro pet stuk
Zal ff voor je rekenen.

Zelfs het plaatje ziet er al goedkoop uitquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
zelfs 6 voor ¤6,80
http://www.musicstore.de/(...)t/art-ACC0001145-001
Maar ik twijfel erg over de kwaliteit van die kabels die daar staan voor die prijzen.

Echt hequote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zelfs het plaatje ziet er al goedkoop uit

Ik ga liever meteen in eerste instantie voor kwaliteitquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:41 schreef The_Dean het volgende:
Die van mij zijn A-kwaliteit kabel met Neutrik pluggen. Supergoed, maar wel 'prijzig'. Kan wel goedkoper en nogsteeds goed hoor.

En met een kapotte Vortex in de ruil? (zekering in eindtrap)quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Twijfel nog, die gaat al snel richting de 300.
Weet nog wel een H&K Warp en Vortex te koop, die zitten op 200.

Dat moet dan zeker dmv die kleine inbusdingen waar de snaren overheen liggen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:05 schreef The_Dean het volgende:
Zelf het zadeltje even omhoog draaien joh, kan niks kapot gaan.
Ja echt bizar, zou bijna nog gaan bieden op die Spitfires maar dat moet ik maar niet doen. Heb al 2 gitaren in anderhalve maand gekocht dus maar even rustig aan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:06 schreef The_Dean het volgende:
En zo nieuw, voor zo weinig. Gewoon minder dan wat je normaal tweedehands zou geven

Ik heb de neiging om op zo'n bruine comet van 80 euro te biedenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:13 schreef Griebus het volgende:
[..]
Dat moet dan zeker dmv die kleine inbusdingen waar de snaren overheen liggen?![]()
Heb denk ik wel zo'n setje liggen ergens.
[..]
Ja echt bizar, zou bijna nog gaan bieden op die Spitfires maar dat moet ik maar niet doen. Heb al 2 gitaren in anderhalve maand gekocht dus maar even rustig aan.

Ja, die jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:13 schreef Griebus het volgende:
[..]
Dat moet dan zeker dmv die kleine inbusdingen waar de snaren overheen liggen?![]()
Heb denk ik wel zo'n setje liggen ergens.
[..]
Ja echt bizar, zou bijna nog gaan bieden op die Spitfires maar dat moet ik maar niet doen. Heb al 2 gitaren in anderhalve maand gekocht dus maar even rustig aan.

Recht uit de doos met beschermende plastic enz er nog omquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, die ja
En ik ga denk ik ook een schot wagen op een Tele. Als ik ze zo zie, en zag hoe nieuw ze waren, dan is het zijn geld wel waard.

Ja, die twee die ik voor hun gehaald heb ook. Ze hebben eentje uitgepakt, foto gemaakt en die ene foto gebruiken ze voor elke gitaarquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:15 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Recht uit de doos met beschermende plastic enz er nog om
Bij mij zat zelfs het papier om de snaren te beschermen er nog op

Is ook wel logisch aangezien ze allemaal echt precies hetzelfde zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, die twee die ik voor hun gehaald heb ook. Ze hebben eentje uitgepakt, foto gemaakt en die ene foto gebruiken ze voor elke gitaar

Ik ook hoor. Vriendin schrok al van de rekening van de versterkers allemaal. Hoop dat ik snel het overtollige kan verkopen, anders word het wel erg krapquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:18 schreef Aresdreams het volgende:
Misschien een comet en een spitfire proberen te bemachtigen, maar zie wel, eerst eens het nodige overleggen daarvoor.

Joah, daarom.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:19 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Is ook wel logisch aangezien ze allemaal echt precies hetzelfde zijn

Ik heb ook nogquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Vriendin schrok al van de rekening van de versterkers allemaal. Hoop dat ik snel het overtollige kan verkopen, anders word het wel erg krap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |