quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Klinkt ie ook lekker?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:07 schreef The_Dean het volgende:
Zo, mijn oefenamp/testopstelling ook eindelijk klaar
[ afbeelding ]
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:07 schreef The_Dean het volgende:
[ afbeelding ]
Die andere top klinkt beterquote:
De Bulldog bedoel je? Kloptquote:
Absoluut!quote:
Thanksquote:
Alles is zowat verschuifbaar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:41 schreef Trollscience het volgende:
Even een vraag, niet echt een gitaarvraag, meer een theorievraag die belangrijk is bij gitaarspel
Zijn er meerdere tritonen of is het gewoon DE tritoon? (F-B)
Tritoon betekent gewoon 3 tonen. En zo simpel als dat is het ook gewoon.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:41 schreef Trollscience het volgende:
Even een vraag, niet echt een gitaarvraag, meer een theorievraag die belangrijk is bij gitaarspel
Zijn er meerdere tritonen of is het gewoon DE tritoon? (F-B)
Simpel?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:58 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Tritoon betekent gewoon 3 tonen. En zo simpel als dat is het ook gewoon.
Nah, toch nog wat te ingewikkeldquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:04 schreef BurnaBoy het volgende:
Yep,
En in een chromatische toonladder heb je dus 12 tritonen.
Een diatonische ladder is wat lastiger omdat je daar er dus minder in hebt zitten. last hebt van halve toonafstanden.
Dus A#-D is een tritoon?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:12 schreef BurnaBoy het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Elke interval van 6 is een tritone.
Zo moeilijk is dat toch niet. ?
| 1 2 | Chromatic C C# D D# E F F# G G# A Bb B Major C D E F G A B |
Omdat de meeste (moderne) muziek is gebaseerd op diatonische toonladdersquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:28 schreef BurnaBoy het volgende:
Ja, in een chromatische toonladder.
Ga je naar een diatonische ladder zoals een Majeur ladder (bijvoorbeeld C )
[ code verwijderd ]
Heb je eigenlijk alleen nog maar F en B en dat is de reden waarom je die zo vaak ziet. (denk ik)
Je moet er wel iets voor over hebben hequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 07:37 schreef brother52 het volgende:
Bah, veel te vroeg en veel te weinig geslapen.
En dan zo ook nog ruim een uur rijden om bij de studio te komen....
Is dit nou rock 'n roll?
Dat ligt eraan: wordt je gereden door een chauffeur en heb je nog een kater van gisteren en heb je je eerste lijntje coke al gesnoven voor vandaag en begin je al een beetje jeuk te krijgen aan je dop van die 39jarige groupie die je gisteren maar niet van je afgeslagen kreeg? Dat is toch wel rock n roll jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 07:37 schreef brother52 het volgende:
Is dit nou rock 'n roll?
Jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 07:37 schreef brother52 het volgende:
Is dit nou rock 'n roll?
Nice!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:07 schreef The_Dean het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik ook. Geen idee.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:40 schreef maniack28 het volgende:
Mijn volumeknop van het brugelement draait mee als ik hem open/dicht draai. Hij zit dus een beetje los, hoe repareer ik dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |