Dat moet je niet aan mij vragen, ik ben niet de enige die hier postquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:40 schreef Patje1987 het volgende:
Als Benny het er mee eens is wil ik nog wel eens kijken naar nog zoeen leuke OP een beetje moderner en met de nieuwe naam en vaste bezoekers.
Nja ik vraag het eigenlijk aan jou omdat jij een beetje de burgemeester van redroomcity bent zeg maar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat moet je niet aan mij vragen, ik ben niet de enige die hier post
Nouuuuuuuu.. nu moet je jezelf niet onderschatten mister post-graag.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat moet je niet aan mij vragen, ik ben niet de enige die hier post
Zo eentje?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nja ik vraag het eigenlijk aan jou omdat jij een beetje de burgemeester van redroomcity bent zeg maar.
Die hoed dient een emmer te zijn.quote:
Lekker gemakkelijk weer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:45 schreef Renesite het volgende:
NOU! Maak een mooien OP jongens en meisjens. Ik zie mijzelf vanzelf terug.
Weltrustenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:46 schreef Patje1987 het volgende:
Ik zal morgen wel eens kijken naar iets, ik ben nu moe dus ga maar eens slapen. Tot morgen![]()
Trusten kerelquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:46 schreef Patje1987 het volgende:
Ik zal morgen wel eens kijken naar iets, ik ben nu moe dus ga maar eens slapen. Tot morgen![]()
Oja en blijven posten jij!quote:
Trusten Patjo!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:46 schreef Patje1987 het volgende:
Logisch. Kort houden dat ventje.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik houd hem graag aangelijnd ja, voor de zekerheid.
Ohwquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nja ik vraag het eigenlijk aan jou omdat jij een beetje de burgemeester van redroomcity bent zeg maar.
Van die Belgische lekkere wielrenner?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:51 schreef Lutte het volgende:
Benny, één van de namen is afgekeurd door mama en Ron!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |