abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 augustus 2011 @ 22:56:13 #51
242989 JamFlava
Ik heb hier ook tekst staan.
pi_101149176
Overtstromingen hebben we de laatste dagen gehad in NL.
Hier bij ons in de stad kwam een putdeksel omhoog.. allemaal met behulp van HAARP!
  woensdag 24 augustus 2011 @ 23:09:21 #52
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_101149872
mm, aardbeving, evacuatie gebouwen in washington, gebouwen leeg, plaatsing van bommen, mooi vuurwerkje in Washington in september
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
pi_101150583
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:09 schreef Aurora025 het volgende:
mm, aardbeving, evacuatie gebouwen in washington, gebouwen leeg, plaatsing van bommen, mooi vuurwerkje in Washington in september
Ik gok op 11 September...en daarna gaat het loos in Syrië of Iran.. :{
pi_101156752
Dat dit hier nog niet staat.
Zware aardbeving treft Peru
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_101161338
Virginia,Colorado en Fukushima, allemaal op de 37e N-breedtegraad

Er komt nog meer:

http://beforeitsnews.com/(...)ton_Plate_Ridge.html

3-9 september a.s. 2 red alerts heb ik doorgekregen.

dankzij Elenin o.a. verwacht ik dat het mee kan vallen.
pi_101162445
Bankfurt..
Volgens mij heb je nog geen enkele 'voorspelling' correct gedaan en zit je er continue naast, terwijl je andere zware aardbevingen mist, of vind je wel dat bij het tiental voorspellingen dàt je gedaan hebt een échte treffer tussenzit?

Als het natuurlijk zo is dat je continue totale onzin aan het doorgeven bent, zou ik me afvragen of diegenen die je deze 'tips' geeft, jou niet domweg in het ootje zit te nemen of je misbruikt als 'gestuurde mis-informant' ... :)

goed trouwens dat je door lijkt te hebben dat je beter direkt 'disclaimers' bij je voorspellingen kunt zetten dat 'het best wel kan meevallen' ...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_101162604
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 10:16 schreef RM-rf het volgende:
Bankfurt..
Volgens mij heb je nog geen enkele 'voorspelling' correct gedaan en zit je er continue naast, terwijl je andere zware aardbevingen mist, of vind je wel dat bij het tiental voorspellingen dàt je gedaan hebt een échte treffer tussenzit?

Nogmaals, het gaat hier niet om voorspellingen !

quote:
Als het natuurlijk zo is dat je continue totale onzin aan het doorgeven bent, zou ik me afvragen of diegenen die je deze 'tips' geeft, jou niet domweg in het ootje zit te nemen of je misbruikt als 'gestuurde mis-informant' ... :)

goed trouwens dat je door lijkt te hebben dat je beter direkt 'disclaimers' bij je voorspellingen kunt zetten dat 'het best wel kan meevallen' ...
Het is geen disclaimer, het beinvloedt direct het proces, net als dat eten van veel aardbeien in die andere eerdere threads. Daarom heb ik het er neergezet, opdat het gelezen wordt.

Er is een bewustzijnsproces aan het opstarten, daar draait alles om.
pi_101163085
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 10:21 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Geen voorspellingen, maar... want dat is me nog steeds niet helemaal duidelijk.

quote:
[..]

Het is geen disclaimer, het beinvloedt direct het proces, net als dat eten van veel aardbeien in die andere eerdere threads. Daarom heb ik het er neergezet, opdat het gelezen wordt.

Aardbeien eten was fijn, al zie ik niet hoe die aardbevingen ed voorkomen. :)
pi_101163186
quote:

[..]

[..]

:D vast ja, je hebt ook geheel gelijk dat het dus niet om voorspellingen gaat maar hooguit een 'Bankfurt's Roept U Maar!"

Punt is wel dat er dus helemaal géén 'bewustzijsproces' is, maar mensen schijnbaar enkel mogen 'knikken' bij alle dingen die jij beweert, moeten 'bidden' omdat jij dat zegt of opeens aardbeien gaan eten in Jouw Opdracht...

Dat is geen 'bewustzijn' maar dàt noem ik hooguit een 'blind geloof'

( Dat Bidden laat ik eventjes maar zitten, daarvan ben ikzelf niet zo'n fan, maar dat van die aardbeien eten doe ik graag voor je ;) )
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_101163833
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 10:43 schreef RM-rf het volgende:

[..]

:D vast ja, je hebt ook geheel gelijk dat het dus niet om voorspellingen gaat maar hooguit een 'Bankfurt's Roept U Maar!"
Nee, ik richt me op een beperkt deel van het publiek, daar is dit topic voor bedoeld.

quote:
Punt is wel dat er dus helemaal géén 'bewustzijsproces' is, maar mensen schijnbaar enkel mogen 'knikken' bij alle dingen die jij beweert, moeten 'bidden' omdat jij dat zegt of opeens aardbeien gaan eten in Jouw Opdracht...

Dat is geen 'bewustzijn' maar dàt noem ik hooguit een 'blind geloof'

( Dat Bidden laat ik eventjes maar zitten, daarvan ben ikzelf niet zo'n fan, maar dat van die aardbeien eten doe ik graag voor je ;) )
Die aardbeien waren mijn idee helemaal niet.

Ik vond het later wel een goeie reminder.
pi_101164268
Wat vind je van mn stelling dat je geen 'bewustzijnsproces' schept als je immers niemand kúnt overtuigen zolang je enkel zegt dat mensen moeten doen wat je zegt...

en je dus eigenlijk enkel een 'geloof' bezig bent te scheppen?
'Bewust' maak je de mensen die je meent als doelgroep te hebben eigenlijk niet, omdat ze je dus maar op je woord moeten 'geloven'..

Of is voor jou bewustzijn een bepaalde informatiebron kritiekloos overnemen?
pi_101171814
quote:
Ben je nu nog steeds verbaasd dat er dingen als "aardbevingen" en "vulkanen" bestaan? Het is niet bepaald nieuw weet je....
Anyhow, krijgen we een vaste datum waarna we je weer mogen uitlachen?

En wat hebben dolfijntjes in 1 dorpje in Japan met dit te maken? Helemaal niets toch, of had je je linkdump quotum anders niet gehaald voor vandaag?

Let op "A house divided against itself cannot stand"
pi_101171987
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:09 schreef Aurora025 het volgende:
New York denk ik; en natuurlijk New Madrid Fault Line.

Japan met zijn bewoners komt onder water, en dan zullen de dolfijnen wel hun oordeel over die natie gaan vellen.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 15:14:04 #65
324954 Ikbenserieus
Geef mij nu je angst.
pi_101172126
Wanneer gebeurt er een echte verandering Bankfurt?
Niet alleen een Tsunami, maar een land wat zee wordt. Of zoiets.
Ik geef hem je morgen wel terug.
pi_101172234
Bankfurt, kan je nogmaals m'n geheugen (en dat van anderen) opfrissen met waarom dit thuishoort in BNW en niet in DE?

Aangezien je niet reageert op vragen van posters zie ik niet in wat voor nut dit topic heeft, voor BNW of anderzijds.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 15:19:15 #67
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_101172297
quote:

[..]

...
En waar valt iets als 'dan en dan gaat dat gebeuren' dan wel onder?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_101172606
Deze is al een tijdje actueel:

http://alternativenewsreport.net/2011/01/28/floodmap-nle2011/

@Gray,

Als je de topics hebt gelezen, gaat het om een geplande disaster van de Illuminati, en het is afgestemd en akkoord met de vorige moderators zoals Bastard.

en N.b.

Waarom zou ik reageren op posters die zitten te flamen, trollen en niets anders kunnen posten dan persoonlijke aanvallen en geklier, vooral nu jij als moderator bij die personen toch niet ingrijpt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Bankfurt op 25-08-2011 15:32:18 ]
pi_101172767
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:42 schreef schommelstoel het volgende:
Voor een aantal mensen: Je hoeft dit topic niet te lezen, het is geen verplichting.
Thanks, dit bedoel ik nou.

idd,

maar ze flamen liever en klieren liever dan eens er goed voor gaan zitten en een topic thread built up gaan lezen.
pi_101173027
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 15:27 schreef Bankfurt het volgende:
Deze is al een tijdje actueel:

http://alternativenewsreport.net/2011/01/28/floodmap-nle2011/

@Gray,

Als je de topics hebt gelezen, gaat het om een geplande disaster van de Illuminati.
Heb ik gelezen, maar ik heb nooit de link onder ogen gehad tussen rampen en Illuminati. Je stelt op de hoogte te zijn van de plannen, maar licht dat verder niet toe. Wanneer de 'plannen' niet blijken te kloppen, dump je gewoon een volgende reeks links. Vragen daarover beantwoord je niet, waardoor niemand hier iets wijzer wordt (of bewuster, zoals je dat zelf noemen wil).

quote:
en N.b.

Waarom zou ik reageren op posters die zitten te trollen en niets anders kunnen dan persoonlijke aanvallen
Omdat je hiermee tegelijkertijd mensen kan inlichten die wel wat wijzer willen worden. Ook kan je daarmee zelf sturing geven aan je topic en aan anderen laten zien hoe serieus jij het nou wel niet meent.
Op mij kom je al langere tijd over als een troll (door bijvoorbeeld mee te gaan in de aardbeiengrap), ook al weet ik dat je best veel informatie hebt over controversiële onderwerpen. Ik vind het jammer dat je je ego zo in de weg laat staan van inhoudelijke bijdragen op BNW.
Ik denk dat het verstandig is voor je om voortaan vragen te beantwoorden van andere posters.

edit: Oh, en ik ben geen Bastard en Demon_Hunter ook niet. ;)
pi_101173427
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 15:39 schreef Gray het volgende:

[..]

Heb ik gelezen, maar ik heb nooit de link onder ogen gehad tussen rampen en Illuminati. Je stelt op de hoogte te zijn van de plannen, maar licht dat verder niet toe. Wanneer de 'plannen' niet blijken te kloppen, dump je gewoon een volgende reeks links. Vragen daarover beantwoord je niet, waardoor niemand hier iets wijzer wordt (of bewuster, zoals je dat zelf noemen wil).

[..]
Ik beantwoord wel degelijk vragen.

Als iemand mij beledigt kan hij het voor de rest vergeten.

quote:
Omdat je hiermee tegelijkertijd mensen kan inlichten die wel wat wijzer willen worden. Ook kan je daarmee zelf sturing geven aan je topic en aan anderen laten zien hoe serieus jij het nou wel niet meent.
Op mij kom je al langere tijd over als een troll (door bijvoorbeeld mee te gaan in de aardbeiengrap), ook al weet ik dat je best veel informatie hebt over controversiële onderwerpen. Ik vind het jammer dat je je ego zo in de weg laat staan van inhoudelijke bijdragen op BNW.
Ik denk dat het verstandig is voor je om voortaan vragen te beantwoorden van andere posters.
Er is iets voor jou te melden: jij moet nog een hoop leren Gray,

en ..over die aardbeien.. dat was beslist geen grap; Dat jij dat niet snapt, maakt van mij nog geen trol. Ik heb het al breed uitgelegd over bewustzijn, sommige hebben dit gelukkig al wel opgepikt, zoals Goudisecht, Schommelstoel en StateofMind.

en ik snap niet dat jij hier als moderator bent aangesteld omdat jij na al lange tijd hierin BNW te zitten nog steeds niet weet waar het hier in BNW over gaat.

dus mijn vraag aan jou: wat kom je hier in BNW doen ?
pi_101173895
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 15:49 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ik beantwoord wel degelijk vragen.

Als iemand mij beledigt kan hij het voor de rest vergeten.

[..]

Er is iets voor jou te melden: jij moet nog een hoop leren Gray,
Ik leef om te leren, dus je vertelt me hier niets nieuws. Vertel me wel eens iets nieuws, ajb.

quote:
en ..over die aardbeien.. dat was beslist geen grap; Dat jij dat niet snapt, maakt van mij nog geen trol.
Het was een grap van iemand over jou, al leek jij dat niet door te hebben en ging er serieus op in. Vervolgens hield je er niet meer mee op. :')

quote:
Ik heb het al breed uitgelegd over bewustzijn, sommige hebben dit gelukkig al wel opgepikt, zoals Goudisecht en StateofMind.
Die tweede dude ken ik niet, maar of GoudIsEcht het geheel met je eens is vraag ik me ten zeerste af.

quote:
en ik snap niet dat jij hier als moderator bent aangesteld omdat jij na al lange tijd hierin BNW te zitten nog steeds niet weet waar het hier in BNW over gaat.
Ik hoef niet alle behandelde materie in een discussie te begrijpen om deze in goede banen te leiden.

quote:
dus mijn vraag aan jou: wat kom je hier in BNW doen ?
Posten als ik al jaren doe en discussietopics in goede banen leiden. De reden dat ik in dit topic reageer is omdat je 1. weigert van PM gebruik te maken en ik je dus niet persoonlijk kan aanspreken 2. omdat het topic volzit met trollposts zonder dat je zelf initiatief toont posters betrokken te krijgen/houden. Waarmee je alleen maar meer trollposts krijgt. Nu zou ik daar best wat aan willen doen, maar ik snap niet wat de gedachte is achter dit topic en weet dan ook niet waar het trollen ophoudt en waar het begint.

Mijn vraag is dus of dit topic nog op een of andere manier iets gaat bijdragen aan überhaupt iets, of dat dit beter gesloten kan zijn.

Overigens heb ik je al eerder aangegeven niet mijn moderatorschap ter discussie te brengen wanneer ik je een kritische vraag stel. Mocht je toch klachten hebben over mij als moderator, dan kan je terecht bij Feedback, dat zou je moeten weten.

[ Bericht 3% gewijzigd door Gray op 25-08-2011 16:12:31 ]
  donderdag 25 augustus 2011 @ 16:26:03 #73
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_101174640
Ik volg BNW al jaren (voornamelijk als lurker) en was eigenlijk altijd heel erg sceptisch tov sommige users en onderwerpen. Totdat ik me er een beetje in begon te verdiepen. Eerst voor de gein, maar gaandeweg werden mij steeds meer dingen duidelijk, vielen steeds meer zaken op hun plek en werden mij de ogen geopend.
Er spelen zich zaken af en er zijn krachten actief die zo groot en allesomvattend zijn dat die voor de meeste mensen gewoon niet te bevatten zijn. Totdat je er klaar voor bent, maar dat moet uit jezelf komen, zonder hulp van anderen.

[ Bericht 2% gewijzigd door StateOfMind op 25-08-2011 16:42:48 ]
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_101175710
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 16:26 schreef StateOfMind het volgende:
Ik volg BNW al jaren (voornamelijk als lurker) en was eigenlijk altijd heel erg sceptisch tov sommige users en onderwerpen. Totdat ik me er een beetje in begon te verdiepen. Eerst voor de gein, maar gaandeweg werden mij steeds meer dingen duidelijk, vielen steeds meer zaken op hun plek en werden mij de ogen geopend.
Er spelen zich zaken af en er zijn krachten actief die zo groot en allesomvattend zijn dat die voor de meeste mensen gewoon niet te bevatten zijn. Totdat je er klaar voor bent, maar dat moet uit jezelf komen, zonder hulp van anderen.
Ik kan me hier enorm in vinden, al weet ik niet of wij hetzelfde bedoelen met 'krachten'. Ben zelf niet gelovig, in goden of natuurkrachten etc. Ik zou met 'krachten' zelf eerder op menselijke wilskracht doelen. Maar toch heb ik een zelfde soort 'bewustwording' meegemaakt. Of zo voelt het voor mij. :)
pi_101190417
Het spijt me zeer maar een forum is toch bedoelt om een discussie op te starten? Ik zie hier enkel posts van Bankfurt en een hoop users die hem vervolgens terechte en onterechte vragen stellen waar vervolgens met één zin op gereageerd wordt (dat deze reactie slechts een miniscuul deel van de oorspronkelijke vraag beantwoord laat ik dan nog buiten beschouwing).

Kan dit soort materiaal niet ergens op een blog zodat Bankfurt toch mensen met zijn boodschap kan bereiken terwijl wij hier verder kunnen met een gesprek ipv een monoloog dat vervolgens gebashed wordt?? Waarom blijft dit in vredesnaam in dit topic staan als er totaal geen ruimte is voor enige vorm van discussie?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2011 22:14:22 ]
pi_101191874
quote:
Mooie post. Daarom zijn die oude threads ook van belang.

mevrouw Mohmi zegt duidelijk er nog niet klaar voor te zijn.

Ik zou daarom haar graag vriendelijk willen adviseren niet in dit topic te komen.

en oh ja.., mevrouw Mohmi, je zit nu in BNW, niet in Klaagbaak of Lifestyle.

@Gray,

Ja, dit topic gaat zeker iets uberhaupt bijdragen, wacht maar af.

Als jij nu zorgt dat de orde hier gehandhaafd blijft, zal het wel lukken.

Nogmaals over die aardbeien; idd het was eerst een opmerking als een grap ... die later een serieuze boodschap werd.

StateofMind kwam al aardig in de buurt met zijn laatste post;

Beste Gray, snap je het nu ?
pi_101192690
Beste Bankfurt, je boodschappen en visie buiten beschouwing gelaten; je bent te gast op een forum. Dat forum heeft bepaalde regels en ideeën opgesteld en vastgelegd en het enige dat er van je gevraagd wordt, is dat je je daaraan houdt wanneer je besluit op bezoek te komen. Je mag in de wereld dan signalen zien die de meeste van ons niet opvangen, laat staan zich erdoor laten verrijken, maar zou je toch iig het fatsoen willen opbrengen om je niet als een superieure snob te gedragen en gewoon het gesprek met mensen aan te gaan wanneer zij je hiervoor uitnodigen? Persoonlijk denk ik dat je ook meer mensen weet te bereiken wanneer je in gaat op de vragen en twijfels van mensen ipv het blijven scanderen van je inmiddels wat verouderde leus.
pi_101192758
quote:
  donderdag 25 augustus 2011 @ 23:31:50 #79
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_101195166
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 16:55 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik kan me hier enorm in vinden, al weet ik niet of wij hetzelfde bedoelen met 'krachten'. Ben zelf niet gelovig, in goden of natuurkrachten etc. Ik zou met 'krachten' zelf eerder op menselijke wilskracht doelen. Maar toch heb ik een zelfde soort 'bewustwording' meegemaakt. Of zo voelt het voor mij. :)
Die krachten/machten waar ik het over had, hebben ook niks te maken met de zaken die je zojuist opnoemde ;)

Uiteindelijk zal alles wel goed komen: alles, maar dan ook alles wat er momenteel gaande is, zijn de laatste en wanhopige stuiptrekkingen van de oude elite, en zij die daar nog boven staan.
'Wij' staan er namelijk niet alleen voor, integendeel.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 08:22:02 #80
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_101202920
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:29 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ik zou daarom haar graag vriendelijk willen adviseren niet in dit topic te komen.

@Gray,

Nogmaals over die aardbeien; idd het was eerst een opmerking als een grap ... die later een serieuze boodschap werd.

Waarom heeft het 70+ posts nodig voor jouw topic wat bij gaat dragen? :? Kom op zeg, zet dat ego een paar treden lager en beantwoord wat vragen die hier gesteld worden.
Onikaan ni ov dovah
pi_101214716
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:29 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

@Gray,

Die misplaatste arrogantie. :') :r

quote:
De volgende rampen staan op de agenda binnen 6 weken:

Japan mega aardbevingen/tsunamis
Californie idem
Golf-van Mexico - New Madrid Fault Line - Chicago idem
Yellowstone - Texas mega ontploffingen.
Nederland overstroming
Het mag wel duidelijk zijn dat we weer door het oog van de naald gekropen zijn. Zou Bankfurt dan eindelijk zijn spirituele implantaten overwonnen hebben en door middel van visualisatie de rampen hebben voorkomen? Of moeten we die zes weken toch niet zo serieus nemen? Het is immers een proces van bewustwording. Misschien is Bankfurt zich ook niet overal bewust van, misschien is het een afwijking in zijn hersenen of een resterend fysiek implantaat,.. je weet het gewoon niet. Bankfurt claimt de leeuwen te zoeken tussen de schapen, dan vraag ik mij af hoe hij die leeuwen gaat temmen? Ik kan mij niet voorstellen dat de "leeuwen" afhankelijk willen zijn van een bepaald individueel voor hun "maaltijden" dus wat dat betreft lijkt mij Bankfurt zijn werkwijze niet de meest gunstige om zijn doel te bereiken. Misschien dat het ego van Bankfurt hier wederom een probleem vormt.. ik kan het niet zeggen.

[ Bericht 7% gewijzigd door HyperViper op 26-08-2011 13:52:29 ]
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 21:29:50 #82
324954 Ikbenserieus
Geef mij nu je angst.
pi_101232618
Zeg Bankfurt. Gaat New York morgen overstromen?
pi_101237942
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 21:29 schreef Ikbenserieus het volgende:
Zeg Bankfurt. Gaat New York morgen overstromen?
50/50 kans :D
Ik zeg nee :D :D :D
Als ik t goed heb, gaan mensen me geloven _O_
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 13:03:16 #85
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_101250540
quote:
Tsunami? Volgens mij bedoel je storm surge.

Maargoed, wat was die lijst dan wel, als het geen voorspelling was?
Onikaan ni ov dovah
pi_101250667
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 13:03 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Tsunami? Volgens mij bedoel je storm surge.

Maargoed, wat was die lijst dan wel, als het geen voorspelling was?
Tsunami lijkt me een juiste omschrijving; er wordt een vortex geopend; kunstmatig; wellicht geen aardbeving maar evenzo een vernietigende kracht.
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 15:48:16 #87
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_101255373
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 13:08 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Tsunami lijkt me een juiste omschrijving; er wordt een vortex geopend; kunstmatig; wellicht geen aardbeving maar evenzo een vernietigende kracht.
Ze hebben idd gelijkenissen in de zin dat het een berg water is, hoger dan het gebruikelijke water niveau. Het lijkt me wel handiger als ieder gewoon de correcte terminologie aanhoud :) Scheelt verwarring he.
Onikaan ni ov dovah
pi_101255707
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 15:48 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ze hebben idd gelijkenissen in de zin dat het een berg water is, hoger dan het gebruikelijke water niveau. Het lijkt me wel handiger als ieder gewoon de correcte terminologie aanhoud :) Scheelt verwarring he.
neem het hem niet kwalijk.
Hij denkt ook dat je aardbevingen kan voorspellen. ;)
pi_101258012
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 15:48 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Niet alleen water lijkt mij. Op z'n minst een mega golf van puin, water en modder.

Tuinhek, hier een recente display:

Dit commentaar erbij kreeg ik net door via mijn netwerk:

"Hier zie je hoe ze het manipuleren; iemand zei dat het wordt bestuurd vanuit Puerto Rico.
Kijk naar de orkaan,/hurricane; je ziet dat iets wat niet gerelateerd is aan aan de hurricane "het volgt" met 2 blauwe vlekken. Om de zoveel tijd zie je die 2 blauwe vlekken erachter, die geen deel uitmaken van de hurricane. Dit is weermanipulatie, weathercontrol. Een kunstmatige electromagnetische gecontroleerde vortex"

Die tsunami voor NY agv aardbevingen, .. die zou alsnog kunnen komen (vanaf de Canarische eilanden); zie elders in dit topic.
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 17:31:36 #90
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_101258356
Het gevaar vanuit de Canarische eilanden is van een landslide, niet van een aardbeving ;) Heeft je netwerk het toch net even fout he.
Onikaan ni ov dovah
pi_101258614
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 17:31 schreef ATuin-hek het volgende:
Het gevaar vanuit de Canarische eilanden is van een landslide, niet van een aardbeving ;) Heeft je netwerk het toch net even fout he.
Niet alleen een landslide; Dit stond op het net:

http://theextinctionproto(...)urface-inflation-at/
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 18:09:11 #92
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_101259784
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 17:37 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Niet alleen een landslide; Dit stond op het net:

http://theextinctionproto(...)urface-inflation-at/
Ja dus? Die activiteit kan die landslide veroorzaken.
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 19:26:38 #93
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_101262775
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 14:58 schreef Bankfurt het volgende:

Moeten we eigenlijk medelijden hebben met Japan als je dit ziet ?

http://www.countdowntocove.com/
Omdat een dolfijn schattiger is dan een tonijn verdienen Japanners dood en verderf? :')
pi_101262968
Ik heb niet alle topics helemaal doorgelezen, maar het valt me wel op dat jij (Bankfurt) alle vragen probeert te ontwijken en dan met een vaag bericht komt dat helemaal niet op een vraag ingaat.

Of bijvoorbeeld het plaatsen van URLs, je verwijst iedereen hier gewoon door (en dan gaat het vaak ook over dingen die niet met de vraag te maken hebben). Zoals meerdere hier al zeiden: het zou echt beter zijn als je gewoon vragen beantwoord. Zo neem jij twijfel weg bij mensen, en gaan mensen jou serieuzer nemen.
pi_101273340
Ok, het is wellicht een storm in een glas water, behalve voor North Carolina dan wbt orkaan Irene.
pi_101275449
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 00:15 schreef Bankfurt het volgende:
Ok, het is wellicht een storm in een glas water, behalve voor North Carolina dan wbt orkaan Irene.
Je bent de enige die er zelf achter komt.
Wij wisten het al.

Wij zien alleen maar random links spamm.
Aardbeving naar dolfijnen? dude... :|W
Je negeert alle reacties in de topic... hoezo begin je neit zelf een dagboek?
Want je reageert toch nergens op, kan je net zo goed alle links lekker in Word zetten en sla je het op.

:|W
pi_101297889
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 00:15 schreef Bankfurt het volgende:
Hoe komt dat zo, een geplofte condensator in de HAARP machine? Of wordt het gewoon uitgesteld omdat de zonnevlekken niet op de goede plek zaten deze keer?
  zondag 28 augustus 2011 @ 20:09:37 #98
324954 Ikbenserieus
Geef mij nu je angst.
pi_101301452
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 18:40 schreef .SP. het volgende:

[..]

Hoe komt dat zo, een geplofte condensator in de HAARP machine? Of wordt het gewoon uitgesteld omdat de zonnevlekken niet op de goede plek zaten deze keer?
Dit meen je toch niet? _O-
Lachwekkende reactie btw.
pi_101326533
Ik moet toegeven, dat ik als lurker, onder de indruk ben van Bankfurt.
Zijn geloof en gedrevenheid om mensen te waarschuwen voor geplande rampen.
Dat hij dan niet reageert op vragen, en dat is jammer, haalt dit topic onderuit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_101378820
quote:
2s.gif Op maandag 29 augustus 2011 12:25 schreef Pallas-Athene het volgende:
Ik moet toegeven, dat ik als lurker, onder de indruk ben van Bankfurt.
Zijn geloof en gedrevenheid om mensen te waarschuwen voor geplande rampen.
Dat hij dan niet reageert op vragen, en dat is jammer, haalt dit topic onderuit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het hele topic is stil van je spoiler _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')