Nee, team avo kwam niet langs wel hun abonnees. Moest even een conflict oplossen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:07 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Had jij team avo niet voor hem gebeld?
dit enorm herkenbaarquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:25 schreef KneusTeun het volgende:
Godver ik had vanmiddag ff een stuk gemined en toen richting bios, kom ik net terug, is het 1 groot maze en ben ik uit frustratie maar omhoog gegraven... we moeten een /home blue hebben
Ditquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:44 schreef dnbrainwash het volgende:
En weken lopen zoeken naar het andere team, nee dankje.
Imo kleinere omgeving en lekker doorraggen op elkaar.
Jij vindt een rustig topic van een kinderlijk niveau?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Topic is weer rustig. Wat een kinder niveau weer.
Hahaha scherp, scherp.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:30 schreef TJV het volgende:
[..]
Jij vindt een rustig topic van een kinderlijk niveau?
:-P
Ik fix vandaag team spawns. Of iets in die richting.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:31 schreef KneusTeun het volgende:
Oke, het idee was leuk van team vs team, maar zo werkt het niet.
Ik was in me eigen mijn ingegraven door team genoten. Na lang graven kom je eruit en vervolgens kan je de blauwe basis onmogelijk terug vinden.
Nu doodgegaan met 12 diamond en 24 iron op zak en nog veel meer shit.
Kom je btw ook nog weer is bij de spawn waardoor je helemaal nooit meer terug komt bij je base.....
Ja maar aangezien ik al in de base zat, alleen ging mijnen heb ik dat niet gedaan, vervolgens was mijn uitgang gewoonweg helemaal dicht gebouwd :S en allerlei gangen overal om me heen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:49 schreef dnbrainwash het volgende:
Niet terug kunnen vinden is een slechte reden.![]()
Ik heb gewoon de coords opgeschreven waar de ingang zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |