Die truiquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:00 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
Wat waren deze finalisten van vorig jaar toch verschrikkelijk snoezig!
Spoilers, Moblo, spoilersquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:59 schreef motorbloempje het volgende:
"De winnares.."
OH MIJN GOD, NU WETEN WE DAT HET EEN VROUW IS!
Die hint is anders niet eenduidig, vind ik.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:59 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Hij heeft vanochtend inderdaad een opmerking gemaakt waaruit af te leiden zou zijn wie de winnaar zou zijn. Maar hij heeft daarna getweet dat hij maar wat zei, dat hij ook niet weet wie er gewonnen heeft.
Kimberley is inderdaad de eindbaas. Ik vind haar zo heerlijk positief en vrolijk. Een can do mentaliteit.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:08 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Die hint is anders niet eenduidig, vind ik.
Maar ik hoop gewoon dat Kimberley gaat winnen. Kimberley heeft er plezier in, is goed in haar smaken, biedt een constante kwaliteit van baksels aan.
Francis is mijn minst favoriete kandidaat: leuk doordachte baksels, maar qua technieken niet zo goed als Kimberley.
En Ruby is te onzeker over zichzelf.
Inderdaad. Ruby en Kimberley zijn denk ik ongeveer even goed, maar die mentaliteit van Kimberley is zoveel positiever!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:09 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Kimberley is inderdaad de eindbaas. Ik vind haar zo heerlijk positief en vrolijk. Een can do mentaliteit.
Het is tenminste geen Rylanquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:13 schreef Lienekien het volgende:
Nou, we zien meer van Kimberleys gebit. Dat is wel zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Achtergrond info. Ik ben verliefd op Sue.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:23 schreef Postbus100 het volgende:
Ik kijk nu via internet, maar ik betwijfel of ik de goede voor me heb. Hebben ze het nou over andere seizoenen?Why??
Maar wordt de finalist dan wel vanavond bekendgemaakt? En gaan ze nog bakken? Lijkt me dat ze dan nog weinig tijd hebben om daar verslag van te doen..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:25 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Achtergrond info. Ik ben verliefd op Sue.
Van 21 tot 22 tochquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:26 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Maar wordt de finalist dan wel vanavond bekendgemaakt? En gaan ze nog bakken? Lijkt me dat ze dan nog weinig tijd hebben om daar verslag van te doen..
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:29 schreef Cat22 het volgende:
Net even naar de info gekeken: er wordt vanavond niet gebakken.
Jawel, na 21 uurquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:29 schreef Cat22 het volgende:
Oeh, inderdaad!quote:
Argh, een wie-is-de-mol-actie: zij zeggen ook altijd dat het een finale is, terwijl de winnaar niet bekend wordt gemaakt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:29 schreef Cat22 het volgende:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:31 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Argh, een wie-is-de-mol-actie: zij zeggen ook altijd dat het een finale is, terwijl de winnaar niet bekend wordt gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |