Nee, ik bedoelde tijdens het kijken. Wat een plezier hebben die gastenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:52 schreef TWP het volgende:
Ja vooral die sfeerimpressies vind ik echt tof om te zien. Maar na een uurtje of 2 stoppen ze daarmee en dan gaan ze volgens mij alleen nog maar muziek uitzenden.
Maar je was dus nogal vaak in beeld bij Flogging Molly, Pir?
Oh hahaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:56 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde tijdens het kijken. Wat een plezier hebben die gasten. En lekkere muziek. Ik zat hier dus met een glimlach
.
link?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:20 schreef PiRANiA het volgende:
Was de 2e aflevering van 3-on-stage meer dan 7 uur? Tering.
waar is dat 7 uur ding dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=3-on-stage
Ik denk dat ie niet in de gaten heeft dat ie per ongeluk de repeat-knop heeft ingedrukt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:21 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
waar is dat 7 uur ding dan?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik denk dat ie niet in de gaten heeft dat ie per ongeluk de repeat-knop heeft ingedrukt.
Echt.. die mensen die denken dat danceliefhebbers niet van bands kunnen houdenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:44 schreef LatonOne het volgende:
[..]
alsof die generatie uberhaupt in de buurt van de alpha komt.
Door die pep van je wordt je wel een beetje opgefokt he?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:42 schreef julian6 het volgende:
[..]
Echt.. die mensen die denken dat danceliefhebbers niet van bands kunnen houdenGa huilen ofzo wereldvreemd figuur
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jadoei ik ben weer weg van FOK!
Nee, laat maarquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Door die pep van je wordt je wel een beetje opgefokt he?
Misschien, maar van mdma word je minder kortzichtig.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Door die pep van je wordt je wel een beetje opgefokt he?
Dat was me toch een potje heerlijk!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:08 schreef DancePlaza het volgende:
Collabs was iig lekker stampen in de Bravo
heb iig de laatste 5 min op de video kunnen zetten
heir moest ik om grinniken. Overigens lang niet al die varianten gehoordquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:16 schreef julian6 het volgende:
Welk HEMA-liedje vond jij 't leukst?
Hey Girls, HE-MA, Superworst DJ's... Here we go!
Another one bites the worst
Ik vraag me dan af he...wat voor zin het heeft als het totaal onherkenbaar is?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:34 schreef Bol_Wan het volgende:
Overigens had ik maar 1 dag een bandshirt aan. Een totaal onherkenbaar Arctic Monkeys shirt, op vrijdag uiteraard
Ik had dat shirt dan juist weer niet op vrijdag aan getrokken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:34 schreef Bol_Wan het volgende:
Overigens had ik maar 1 dag een bandshirt aan. Een totaal onherkenbaar Arctic Monkeys shirt, op vrijdag uiteraard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |