Nee, ik bedoelde tijdens het kijken. Wat een plezier hebben die gastenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:52 schreef TWP het volgende:
Ja vooral die sfeerimpressies vind ik echt tof om te zien. Maar na een uurtje of 2 stoppen ze daarmee en dan gaan ze volgens mij alleen nog maar muziek uitzenden.
Maar je was dus nogal vaak in beeld bij Flogging Molly, Pir?
 . En lekkere muziek. Ik zat hier dus met een glimlach
. En lekkere muziek. Ik zat hier dus met een glimlach  .
.

Oh hahaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:56 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde tijdens het kijken. Wat een plezier hebben die gasten. En lekkere muziek. Ik zat hier dus met een glimlach
.
 Ja het was ook vanaf de heuvel heel leuk om te zien hoe die tent helemaal los ging!
 Ja het was ook vanaf de heuvel heel leuk om te zien hoe die tent helemaal los ging!

link?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:20 schreef PiRANiA het volgende:
Was de 2e aflevering van 3-on-stage meer dan 7 uur? Tering.

waar is dat 7 uur ding dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=3-on-stage

Ik denk dat ie niet in de gaten heeft dat ie per ongeluk de repeat-knop heeft ingedrukt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:21 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
waar is dat 7 uur ding dan?

quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik denk dat ie niet in de gaten heeft dat ie per ongeluk de repeat-knop heeft ingedrukt.

Echt.. die mensen die denken dat danceliefhebbers niet van bands kunnen houdenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:44 schreef LatonOne het volgende:
[..]
alsof die generatie uberhaupt in de buurt van de alpha komt.
 Ga huilen ofzo wereldvreemd figuur
 Ga huilen ofzo wereldvreemd figuur

Door die pep van je wordt je wel een beetje opgefokt he?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:42 schreef julian6 het volgende:
[..]
Echt.. die mensen die denken dat danceliefhebbers niet van bands kunnen houdenGa huilen ofzo wereldvreemd figuur

quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jadoei ik ben weer weg van FOK!

Nee, laat maarquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Door die pep van je wordt je wel een beetje opgefokt he?

Misschien, maar van mdma word je minder kortzichtig.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Door die pep van je wordt je wel een beetje opgefokt he?

Dat was me toch een potje heerlijk!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:08 schreef DancePlaza het volgende:
Collabs was iig lekker stampen in de Bravo
heb iig de laatste 5 min op de video kunnen zetten

)
)  

heir moest ik om grinniken. Overigens lang niet al die varianten gehoordquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:16 schreef julian6 het volgende:
Welk HEMA-liedje vond jij 't leukst?
Hey Girls, HE-MA, Superworst DJ's... Here we go!
Another one bites the worst

Ik vraag me dan af he...wat voor zin het heeft als het totaal onherkenbaar is?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:34 schreef Bol_Wan het volgende:
Overigens had ik maar 1 dag een bandshirt aan. Een totaal onherkenbaar Arctic Monkeys shirt, op vrijdag uiteraard

Ik had dat shirt dan juist weer niet op vrijdag aan getrokken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:34 schreef Bol_Wan het volgende:
Overigens had ik maar 1 dag een bandshirt aan. Een totaal onherkenbaar Arctic Monkeys shirt, op vrijdag uiteraard

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |