quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:10 schreef ninnerd het volgende:
[..]
Omdat ik ze dan als enthausiaste mede fan wil benaderen, maar ze dan zeggen dat ze alleen Smells like Teen Spirit kennen
Dat zou ik juist beter vinden, maargoed....quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:11 schreef ranja het volgende:
[..]
Wees blij dat ze die in elk geval kennen en niet alleen voor het design of de kleurtjes ofzo gaan
Ja, gezien de lelijkheid van het gemiddelde bandshirt vind ik dat eigenlijk het eerste criteriaum.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zou ik juist beter vinden, maargoed....
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Doe een te strak Blondie-shirt aan en alle hippe nichten in de Groovetube zorgen de hele dag voor je cocktails
Ik ook, en ik wil bier.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:23 schreef Gridlok het volgende:
ik wil de line-up van volgend jaar wel weten![]()
Gefliciteerd! En die heb je nog te goed van mequote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
IK HEB EEN 7 VOOR MIJN HERKANSING YEAH YEAH YEAH HOERAAA APPLAUSJE VOOR MIJ![]()
![]()
ja dankje.
[..]
Ik ook, en ik wil bier.
Ik krijg steeds Esser - Headlock in m'n hoofd van jouw username.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gefliciteerd! En die heb je nog te goed van me
Congrats!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
IK HEB EEN 7 VOOR MIJN HERKANSING YEAH YEAH YEAH HOERAAA APPLAUSJE VOOR MIJ![]()
![]()
ja dankje.
[..]
Ik ook, en ik wil bier.
Is that a good urrr a bad thang?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik krijg steeds Esser - Headlock in m'n hoofd van jouw username.
Nou het is een heel vet nummer, maar een beetje irritant is het wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is that a good urrr a bad thang?
Klinkt wel als mij, vet en irritant.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nou het is een heel vet nummer, maar een beetje irritant is het wel.
Vergeet AC/DC en RUN DMC nietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:24 schreef ranja het volgende:
[..]
TjaHet lijkt inderdaad wel of is het mode om met t-shirts van Ramones of Beatles te lopen, en dan bedoel ik niet alleen op Lowlands.
HOEZO NIET!1!?!/quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
BedanktDe meeting is gefaald, obviously. Er was wel een meet met 4 FOK!kers bij onze tent maar die telde niet.
Ja man stel je voor; mensen die een shirt kopen omdat ze hem mooi vindenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:11 schreef ranja het volgende:
[..]
Wees blij dat ze die in elk geval kennen en niet alleen voor het design of de kleurtjes ofzo gaan
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:00 schreef JanKort het volgende:
[..]
Ja man stel je voor; mensen die een shirt kopen omdat ze hem mooi vinden
Bah
Bijna 7,5 uur jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:20 schreef PiRANiA het volgende:
Was de 2e aflevering van 3-on-stage meer dan 7 uur? Tering.
Ik zit bijna op 1.5 uur. Leuk om te zien hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:47 schreef TWP het volgende:
[..]
Bijna 7,5 uur jaIk heb overwogen om hem te kijken, maar toch maar stukken doorgespoeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |