Netjes!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gemiddeld zou ik uitkomen op een 7,8 ergens. (presentatie, werkstuk & mondeling).
Wie was het dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo zie je iemand nooit, zo zie je iemand twee keer!
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:35 schreef IrishBastard het volgende:
'Vadertje en Moedertje': jochie verminkt meisje
Die bedenkt zich op latere leeftijd wel twee keer voor ze zegt dat ze wil scheiden
Mijn docente Latijn van jaren geleden. Blijkbaar zijn het daar ook de hertentamens weken (en nakijken).quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:34 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Netjes!
[..]
Wie was het dan?
Ik zie het gordijn door het gat van het raam wapperen...Gaat dus primaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:24 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, mijn nichtje zit nu in mijn huis, hopelijk houdt ze de boel heel.
Geef me ff een gil als er rook uit de toko komtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zie het gordijn door het gat van het raam wapperen...Gaat dus prima
Waar is de sterrenkijker?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:24 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, mijn nichtje zit nu in mijn huis, hopelijk houdt ze de boel heel.
Iets te jong voor een kardinaal?quote:
Te oud voor een kardinaal, ze heeft immers al secundaire geslachtskenmerken. Jullie doelgebied was toch alles wat er uit zag als een jochie?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Iets te jong voor een kardinaal?
Ach primair, secundair. De Heer maakt geen onderscheid!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Te oud voor een kardinaal, ze heeft immers al secundaire geslachtskenmerken. Jullie doelgebied was toch alles wat er uit zag als een jochie?
Zolang het maar niet het nichtje van HostiMeister is, aldus de Heer. Liet ik me vertellen. Naar het schijnt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach primair, secundair. De Heer maakt geen onderscheid!
De Heer zegt denk vooral aan het Kruis en de Opstanding! Deed ik ook toen ik nog Jezus was.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zolang het maar niet het nichtje van HostiMeister is, aldus de Heer. Liet ik me vertellen. Naar het schijnt.
Nou, toen ik nog een klein HostiMeistertje was, zo rond 22 AD en in de leer was van de budha en zijn algehele levensfilosofie een beetje richting het westen wilde laten migreren, was er een blaag die constant alles opschreef wat ik zei. Als ik vroeg waar antwoordde hij steevast, 'misschien kan ik daar later nog wat mee'. Was jij dat?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De Heer zegt denk vooral aan het Kruis en de Opstanding! Deed ik ook toen ik nog Jezus was.
Nee, ik rolde met Abraham.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou, toen ik nog een klein HostiMeistertje was, zo rond 22 AD en in de leer was van de budha en zijn algehele levensfilosofie een beetje richting het westen wilde laten migreren, was er een blaag die constant alles opschreef wat ik zei. Als ik vroeg waar antwoordde hij steevast, 'misschien kan ik daar later nog wat mee'. Was jij dat?
Dat was ook een lauwe gast, veel mee gezopen destijdsquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, ik rolde met Abraham.
Met zijn dorre vrouw. Geen wonder dat ie een ander zwanger maakte!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat was ook een lauwe gast, veel mee gezopen destijds
Dat IB dat toestaat dat je dergelijke werkzaamheden doet.quote:
Jij hebt moeten helpen met dat lijk?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:00 schreef Oom_Agent het volgende:
Boh, wat is het druk in de stad vanwege de introductie. Wel gezellig ! Na alle toestanden van vanmorgen, lijk uit de waal halen, ff terrasje pakken.
quote:
quote:
waarom? Swine....waarom???quote:
Vanwege mijn event van morgenquote:
Ja zij met de sjieke naam....Nais and well done mi Boyquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:25 schreef Swine het volgende:
[..]
Vanwege mijn event van morgen...en als je de blonde waarvan de naam met een H begint bedoeld, dat is mijn vriendinnetje
De twee blonde dames in de laatste reacties, beide M, gewoon vriendinnen..
Swine is weer bezetquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:25 schreef Swine het volgende:
[..]
Vanwege mijn event van morgen...en als je de blonde waarvan de naam met een H begint bedoeld, dat is mijn vriendinnetje
En je had er nog wel zo'n zin in? Zonde man. Zelfs ik heb langer gestapt deze week, en ik ben nota bene nóg ouderquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
Terug van introfeest... Was een beetje mwa. Weet niet waar het aan ligt, maar misschien was het toch de Partysquad en het véél te jonge publiek wat mee deed besluiten om lekker vroeg naar huis te gaan.
Dat je fijn event hebt vandaag! Je hebt een blondine aan de haak geslagen? Ik ga eens even smoelboeken!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:25 schreef Swine het volgende:
[..]
Achja heb je wel eens, niet elke avond kan geweldig zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Swine is weer bezetLeuk man!
[..]
En je had er nog wel zo'n zin in? Zonde man. Zelfs ik heb langer gestapt deze week, en ik ben nota bene nóg ouder
Teh fuck? Wat heeft Hosti gister allemaal gedaan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:38 schreef Californium het volgende:
Veel plezier Swine!
Mijn oog hangten moet zo rijden
Edit: Bij nader inzien, volgens mij is het gewoon heel erg dik en kan ik m daarom maar voor 80% open doen![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:48 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Teh fuck? Wat heeft Hosti gister allemaal gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |