abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:22:33 #1
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_101095821

:W. Welkom !

Welkom in Het Grote Nijmegen Slowchat Topic! Voor en door echte Nijmegenaren 8-)! Studeer of werk je in Nijmegen? Of loop je de jaarlijkse vierdaagse? Hier kan je alles kwijt over Nijmegen O+ !
Nijmegen is een stad en gemeente in de Nederlandse provincie Gelderland. De gemeente heeft circa 161.000 inwoners en is daarmee de grootste in de provincie en de tiende van Nederland.

De stad Nijmegen ligt grotendeels op de linkeroever van de Waal, aan de voet van een stuwwal. Een deel van de gemeente ligt aan de overzijde van de rivier. Het betreft hier de zogenaamde Waalsprong, een recent geannexeerd gebied, waarin zich het dorp Lent en een deel van Oosterhout bevinden.

Dankzij de universiteit en hogeschool is Nijmegen tevens een heuse studentenstad.

http://www.ru.nl/

www.han.nl

Tevens is er een servicekantoor van de IB-Groep/Nijmegen!

Zoek je een woning in Nijmegen dan zijn de volgende sites handig:

www.sshn.nl (Stichting Studentenhuisvesting)
www.entree.nu (Site van alle woningbouwcorporatiesin de KAN-regio)
www.directwonen.nl (Site voor particulier huren)
www.interveste.nl (Site voor tijdelijk wonen (contract voor minstens 6 maanden))

Meer informatie over Nijmegen vind je op Wikipedia
Of op de website van de gemeente!
De buurten en wijken: http://nl.wikipedia.org/wiki/Wijken_en_buurten_in_Nijmegen
De straten: http://www.gaypnt.demon.nl/straatnamen/index.html
De Nijmeegse Vierdaagse- en de Zomerfeesten: 4daagsefeesten/Zomerfeesten - Nijmegen 2011

:o. Vorige delen !

Alle topics tot op heden! Voor de regenachtige zondag...

:'). De Stats !

Bekijk nu ook uitgebreide statistieken van deze prachtige reeks, thanx to Piles!!

Daar kan je ook de meeste fanatieke posters van dit draadje vinden!

:9~. De OP !

Hier vind je de OP terug O+.

w/ ~.De eerstvolgende meet: !

Klik hier!

pi_101095845
Fipownd :P
pi_101096532
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 10:19 schreef HostiMeister het volgende:
Ik zat zaterdag met mijn pa op een terrasje in de zon. Allebei een paar halve liters Paulaner in de mik. Beetje ouwehoeren over vanalles en nog wat. Mijn pa was overtuigd dat geluk een maatschappelijk opgelegd iets is; het is kort gezegd overrated. Lange discussie met hem over gehad, maar geluk is iets wat je ff hebt, nastreven om constant gelukkig zijn doet er niet toe. Je moet genieten van de momentjes dat het leven goed gaat en niet teveel stil staan of je druk maken om dingen die je toch niet kan veranderen of er toe doen.

Ergens kon ik me er in vinden, maar al met al vond ik het deprimerend klinken. Mijn pa kan alles kapot relativeren, en eerlijk gezegd denk ik dat ie juist daardoor heel gelukkig is, ook al geeft hij het niet toe/ziet hij het niet zo. Zijn woorden: "Ik vermaak me wel."

Daarom denk ik dat geluk iets is wat door de maatschappij is gedefinieerd als het goed hebben; 'leuke baan, veel geld en iemand die om je geeft' Dat helpt, maar dat is geen geluk. In mijn ogen is geluk de kleine dingen in het leven waarderen. De vrijheid hebben om te doen en laten waar en wanneer je daar zin in hebt.

Verder is het zo dat zonder klote dagen de goede dagen minder goed lijken. Zonder diepe dalen heb je ook geen hoge pieken. Dus constant gelukkig zijn kan niet.
Hart onder de riem voor IBYashi
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_101096724
En zulks waar
  † In Memoriam † dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:43:00 #5
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_101096916
Hosti, wens je nu mensen een manische-depressie toe? Meer pieken/dalen? :{
pi_101101045
Nog niets bekend? Schiet lekker op zeg! :O
Ja doei.
pi_101101273
Gutver....mn broer zit midden in het aardbevingsgebied...
Gelukkig zat mhij in de bus dus heeft niks gevoeld.
Nu onderweg naar het vliegveld
pi_101107726
Hoi! :W
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_101112095
quote:
15s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:03 schreef Laysa het volgende:
Fijn! :)

Slapen! :W
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_101117570
Zo, nog even mijn boeken ophalen en de intro is voorbij...
pi_101117828
En natuurlijk zijn we weer derde geworden. Zoals dat we iedere keer derde worden.

Hoop dat dat stomme onrustige gevoel weg gaat, word er echt gek van. Komt misschien ook omdat ik gisteren geen moment voor mezelf heb gehad, en vandaag eigenlijk ook niet.
Morgen moet ik een drie àvier uur durend assesment doen voor een callcenter baan :? En daarna meteen door naar master uitreiking van schoonzus. Dus vrijdag is de eerste dag dat ik pas s avonds verplichtingen heb.
/zeur modus
pi_101117929
Jammer! Winnaar heeft 88 punten... Vraag me af of mijn collega nog heeft gereageerd, ik dacht dat ze zei dat zij veel meer punten hadden... Misschien dat ik dr vandaag weer zie :)
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_101118142
Ik voel me echt klote, en nee dat komt niet door dat we het niet geworden zijn, gewoon algehele kloteheid. Ben nu bij mijn ouders en we gaan zo cadeautjes kopen voor mijn schoonzusje en dan vanmiddag naar de Ikea, maar had het liefst hele dag met IB op bed gelegen. ;(
pi_101118168
quote:
15s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:03 schreef Laysa het volgende:
Lijpe shit. Gelukkig niets aan de hand ^O^
pi_101118220
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 09:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik voel me echt klote, en nee dat komt niet door dat we het niet geworden zijn, gewoon algehele kloteheid. Ben nu bij mijn ouders en we gaan zo cadeautjes kopen voor mijn schoonzusje en dan vanmiddag naar de Ikea, maar had het liefst hele dag met IB op bed gelegen. ;(
Van zwelgen in zelfmedelijden is nooit iemand opgeschoten. En je kut voelen om dingen die je toch niet zelf in de hand hebt ook niet. Frisse moed, gewoon naast je neerleggen en doorgaan :)

Je kunt t! ^O^
pi_101118915
Dat snap ik best en dat zei mijn moeder gister ook. Maar ik voel me gewoon ff kut en probeer ook wel positief te zijn en doen, maar het wil ff niet, en mij helpt het dan vaak om het van me af te schrijven, dus vandaar dat ik het dan hier post.
pi_101118940
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat snap ik best en dat zei mijn moeder gister ook. Maar ik voel me gewoon ff kut en probeer ook wel positief te zijn en doen, maar het wil ff niet, en mij helpt het dan vaak om het van me af te schrijven, dus vandaar dat ik het dan hier post.
Niets mis met je ff lekker kut voelen. Zolang je maar weet waarom en dat het toch wel weer over gaat. Zoals ik al zei, zonder lage dalen, geen hoge pieken. ^O^
pi_101118984
Balen joh -O-
Het in spanning zitten om een huis is echt kut, en zeker als je het elke keer net niet wordt... :(
Ja doei.
pi_101119082
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:06 schreef motorbloempje het volgende:
Balen joh -O-
Het in spanning zitten om een huis is echt kut, en zeker als je het elke keer net niet wordt... :(
Ach je hebt tenminste een huis, naar het schijnt zit je er lekker. Je kunt voer halen, doet een leuke studie, hebt een leuk vriendje. Life ain't all bad.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 10:44:33 #20
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_101119756
Donderdag sollicitatiegesprek! *O* Bij een Toko :D
pi_101119759
Yash en IB balen...Maar de aanhouder wint...dat is misschien nu niet leuk om te horen, maar het is echt zo... ;)
pi_101119766
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:44 schreef morgane het volgende:
Donderdag sollicitatiegesprek! *O* Bij een Toko :D
Leuk :D :Y
pi_101119774
quote:
12s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:11 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ach je hebt tenminste een huis, naar het schijnt zit je er lekker. Je kunt voer halen, doet een leuke studie, hebt een leuk vriendje. Life ain't all bad.
Ik heb nu dan ook niets te klagen :)
Ja doei.
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2011 @ 10:45:56 #24
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_101119794
Ik heb twee keer gereageerd bij de SSHN, ben twee keer verhuisd. :)
Afwachten, gaan mensen trouwens voor de SSHN eenheden of de ENTREE/SSHN eenheden?
pi_101119803
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:45 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik heb nu dan ook niets te klagen :)
Ik had t ook meer over Yash :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')