Lijkt me alleen maar geldverspilling.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:59 schreef heaven7 het volgende:
Hm ja goeie wel iets homeopatisch. Iemand die daar meer van weet?Zoeper?
Dat vinden sommige mensen ook van deze hele reddingsoperatiequote:Op woensdag 7 september 2011 14:20 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Lijkt me alleen maar geldverspilling.
maar heel veel mensen ook weer niet :p als ik zo'n beestje tegen zou komen zou ik hetzelfde hebben gedaan. (net als ieder normaal mens...toch...quote:Op woensdag 7 september 2011 14:57 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Dat vinden sommige mensen ook van deze hele reddingsoperatie
Ja, echt hèquote:Op woensdag 7 september 2011 13:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[ afbeelding ]
*Hmm ik zie dat u wat tandsteen heeft, en ook een gaatje. De assistent gaat zo het tandsteen verwijderen, waarna ik terug kom om het gaatje te vullen.*
Nou ja zeg, wilde net op je vorige post reageren, zeg je ditquote:
Op zich is dat wel logisch. Het zal eerst wat gezwollen zijn geweest door de operatie en die infectie. En nu komt dat tot rust en slinkt het weefsel. Terwijl er wel plek is voor weefsel+een oog. Ik denk dat het in de loop van de tijd weer opvult met littekenweefsel.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:34 schreef heaven7 het volgende:
Nog steeds goedTroepjes al een paar dagen weer niet gesignaleerd.. Even aankijken maar weer.
Verder lijkt der verwijderde oog ingestortHet was eerst gelijk met de rest van het niveau zeg maar maar nu zit er een kuiltje
Is dat normaal?
Wat Cat zegt. Heel normaal. Dat kan zo blijven of weer dichtgroeien met gezond weefsel.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:34 schreef heaven7 het volgende:
Nog steeds goedTroepjes al een paar dagen weer niet gesignaleerd.. Even aankijken maar weer.
Verder lijkt der verwijderde oog ingestortHet was eerst gelijk met de rest van het niveau zeg maar maar nu zit er een kuiltje
Is dat normaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |