quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 19:39 schreef heaven7 het volgende:Siep is helemaal fanaat van het ene mandje, ligt er elke nacht in

En die andere met dat pluis laten ze nu compleet links liggen

Heel soms duikt Siep erin. Ik laat hem wel staan, misschien als Joey wat groter is!

Ik heb in mijn huiskamer manden die soms meer dan een jaar niet werden gebruikt, en daarna dagelijks, waarop dus een andere mand weer maanden ongebruikt lag/stond/hing.
Toen ik een grotere TV nam, heb ik daar een plank boven bevestigd om een plantje en een beeldje op te zetten. Er was toen nog ruimte voor een kleine mand, dus die geplaatst. Caesar heeft er nooit in gelegen, Julius 3 keer, en toen anderhalf jaar niemand. Toen dit jaar het mandje aan de radiator niet meer aantrekkelijk was voor Julius omdat er niet voldoende meer werd verwarmd, heeft hij tot een paar weken geleden het grootste deel van de dag in het mandje boven de TV gelegen.
Op de tafel staat ook een kattenmand, die erg populair was bij Caesar. Julius heeft er slechts zelden ingelegen (als hij beslist bij zijn broertje wilde liggen), tot een paar weken geleden, nu is het zijn standaard slaapplek.
Katten ...
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.