Ik vind het er eerder op lijken dat ze aan het ruziën zijnquote:
Nee joh, zo spelen kattenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:12 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik vind het er eerder op lijken dat ze aan het ruziën zijn
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:12 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik vind het er eerder op lijken dat ze aan het ruziën zijn
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:19 schreef heaven7 het volgende:
[..]Ja joh, ze maken elkaar bijna af, Siep proeft vast of ze lekker smaakt, dan kan hij haar daarna opeten.
Stoer wijffiequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:24 schreef heaven7 het volgende:
GoedNiks meer aan het handje sinds een paar dagen. Ze kan het nu ook goed zelf wassen.
Een haat-liefde relatiequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:10 schreef zoeperzazke het volgende:
Aw, joey die Sieps staart te pakken wil krijgenHartstikke lief en het ziet er al heel vertrouwd uit. Natuurlijk geeft de kleine superspeelse kitten wat botsingen met de rustige oudere Siep, maar zo te zien zit het toch al helemaal goed. Katten wassen elkaar echt niet zo uitgebreid als ze elkaar niet mogen hoor
Heel fijn om te zien!!!
Wassen is ook een teken van dominantie, ik weet nog toen Clark bij m'n ouders in huis kwam dat Thazar 'm ook constant zat te likken, of ie het nou wilde of niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:10 schreef zoeperzazke het volgende:
Aw, joey die Sieps staart te pakken wil krijgenHartstikke lief en het ziet er al heel vertrouwd uit. Natuurlijk geeft de kleine superspeelse kitten wat botsingen met de rustige oudere Siep, maar zo te zien zit het toch al helemaal goed. Katten wassen elkaar echt niet zo uitgebreid als ze elkaar niet mogen hoor
Heel fijn om te zien!!!
Achja, als de rangorde eenmaal goed tot die kleine is doorgedrongen zal Siep ook niet zo hard meer hoeven doen. Zolang Joey braaf is tegen hemquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:27 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Wassen is ook een teken van dominantie, ik weet nog toen Clark bij m'n ouders in huis kwam dat Thazar 'm ook constant zat te likken, of ie het nou wilde of niet.
Soms zag ie eruit alsof ie door de regen had gelopen![]()
Snorharen had Thazar ook bij 'm afgebeten, ook een teken van dominantie.
Ik kan me voorstellen dat als die snorharen van Joey zijn teruggegroeid Siep al wat minder dominant probeert te zijn en het spelen ook wat minder ruig zal worden (ging er toch af en toe flink aan toe)
Of omgekeerd, je weet niet hoe de verhoudingen komen te liggen als Joey eenmaal tegen een jaartje begint te lopen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:47 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Achja, als de rangorde eenmaal goed tot die kleine is doorgedrongen zal Siep ook niet zo hard meer hoeven doen. Zolang Joey braaf is tegen hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |