quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:42 schreef Mama_Mia het volgende:
Ze is echt heel erg mooi met dat lichte grijs
mijn illegaaltjesquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:02 schreef heaven7 het volgende:
Wat was er dan met welke katjes uit Noorwegen?
quote:Met Joe gaat alles super! Ze stuitert heel wat af en ligt om de haverklap bij me op schootZe heeft alleen wel slechte controle over der nageltjes
Die blijven constant overal inhangen, knippen gaat niet zo makkelijk omdat we haar niet kunnen vasthouden door het oog schoonmaaktrauna wat ze heeft.
Arme Siep, dat zal flink pijnlijk zijn. Wat klote dat de kuren niet aanslaan zeg!quote:Met Siep gaat het niet zo goed trouwensHij zit al 1.5 maand vol met blaasgruis (naja wrs langer maar we zijn 6 weken terug voor het eerst naar de dierenarts gegaan), heeft een echo gehad, 4 kuren antibiotica door steeds blaasontstekingen en zit al die tijd al aan de Royal Canin urinary maar dat doet amper wat. Hij heeft nu natvoer van Hills en een vloeibare pijnstiller en ontstekingsremmer wat aan moet slaan en als dat niet zo is moeten ze nog een röntgenfoto maken om te kijken of er toch ergens een steen zit en die moet dan operatief verwijderd worden
Al met al een hoop zorgen, moeite met plasjes vangen, keer op keer naar de dierenarts rijden en lekker een hoop rekeningen
Enorm ja. En het begon als zo'n lief topic.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:59 schreef heaven7 het volgende:
Oh ik had het topic over de noorse poezies helemaal gemist! Wat ontzettend sneu en verdrietig!
Heeft jouw kat nooit op Royal Canin urinary gezeten? Hij zit nu op blikvoer van Hills SD omdat Royal canin niet genoeg doet, hopelijk slaat dit wel aan! Anders een röntgenfoto (want op een echo hoeft niet alles zichtbaar te zijn, waarom dan niet meteen een röntgen denk ik dan?? wij maar betalen) en eventueel een operatiequote:Op vrijdag 23 december 2011 14:11 schreef Greys het volgende:
[..]
mijn illegaaltjes
Tragisch verhaalEn het begon zo prachtig...
[..](behalve de nageltjes dan
)
[..]
Arme Siep, dat zal flink pijnlijk zijn. Wat klote dat de kuren niet aanslaan zeg!
Mijn kat had ook blaasgruis en die is op Hills SD gezet en toen het over was op Hills CD als onderhoud. Nooit meer last van gehad, maar Siep heeft het een stuk hardnekkiger zo te merken. Hoop dat het nu snel over is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |