Dat dus.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ze moeten de verantwoordelijkheid dragen door samen tot een oplossing te komen. Dat kan abortus zijn, ter adoptie aanbieden, houden, weet ik het. Je kunt het niet ineens de verantwoordelijkheid maken van de ouders. Daarmee wil ik niet zeggen dat deze geen rol moeten spelen bij de uiteindelijke beslissing, want 14 jaar is inderdaad erg jong om moeder te worden (véél te jong als je het mij vraagt).

Maar als dat kind van 14 net zo'n ubertrut is als TS beschrijft, dan wordt het uiteindelijk alsnog de verantwoordelijkheid van de ouders.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ze moeten de verantwoordelijkheid dragen door samen tot een oplossing te komen. Dat kan abortus zijn, ter adoptie aanbieden, houden, weet ik het. Je kunt het niet ineens de verantwoordelijkheid maken van de ouders. Daarmee wil ik niet zeggen dat deze geen rol moeten spelen bij de uiteindelijke beslissing, want 14 jaar is inderdaad erg jong om moeder te worden (véél te jong als je het mij vraagt).

daarom wegadopteren. Laatst zo'n docu over gezien.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat komt omdat het voor mannen toch anders is omdat de baby in de buik van de vrouw groeit en het daardoor alleen al een stuk moeilijker is voor de vrouw dan voor een man. Je ziet ook vaak dat vrouwen later emotionele problemen krijgen als ze abortus hebben laten plegen en mannen .. nou ja, niet

Daar had TS dan maar aan moeten denken voordat hij onveilige seks met haar had.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:13 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Maar als dat kind van 14 net zo'n ubertrut is als TS beschrijft, dan wordt het uiteindelijk alsnog de verantwoordelijkheid van de ouders.

Hard maar waar, je kunt haar niet dwingen een abortus te nemen (mist ze echt zwanger is natuurlijk), ik zou haar wel proberen te overtuigen. Mocht dat niet lukken dan heb je haar ouders nog die misschien wat overtuigingskracht kunnen gebruiken. Maar zo niet zit je er aan vast jongen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:21 schreef timmmmm het volgende:
Wie zijn piemel brandt, moet op de kindjes passen.

quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:25 schreef Pan.da het volgende:
Tot het kindje geboren is en je na een paar uur ziet dat het kindje een donkere huidskleur krijgt en kroeshaar... Dan weet je pas echt dat je de sjaak bent ^^

En TS is uiteraard uiterst objectief in dezenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:13 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Maar als dat kind van 14 net zo'n ubertrut is als TS beschrijft, dan wordt het uiteindelijk alsnog de verantwoordelijkheid van de ouders.

Die reactie slaat überhaupt nergens op aangezien die situatie juist de redding van TS zou zijn.quote:

Mijn reactie sloeg op het vetgedrukte, hèquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:26 schreef 2dope het volgende:
[..]
Die reactie slaat überhaupt nergens op aangezien die situatie juist de redding van TS zou zijn.

quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:08 schreef Maraca het volgende:
[..]

Klopt. Mijn reactie sloeg op die gehele post.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:27 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Mijn reactie sloeg op het vetgedrukte, hè

Oh, in dat geval:quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:30 schreef 2dope het volgende:
[..]
Klopt. Mijn reactie sloeg op die gehele post.

Al die mannen die alleen maar aan de korte termijn denken.quote:

Nee maar iedereen geeft de schuld aan TS. TS zei zelf net dat dat wijf van 14 de pil slikte.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Al die mannen die alleen maar aan de korte termijn denken.

En stomtoevallig werd er de laatste keer geen een gebruikt??quote:als ik dan me condoom om wou doen werd hij weer klein dus ik snap het allemaal even niet ... :S

Dat heb ik nooit gelezen - Dit is wat ik ervan meekreeg:quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:38 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Nee maar iedereen geeft de schuld aan TS. TS zei zelf net dat dat wijf van 14 de pil slikte.
Ik hoop dat jullie ook allemaal tienermoeders als kind krijgen
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:20 schreef Downyv2 het volgende:
Mijn verhaal; Gisteren kreeg ik een smsje van mijn ex-vriendin dat ze zwanger is geworden in de tijd dat we wat hadden met elkaar (ja we hebben geen veilige seks gehad) nu zit ik dus met de gebakken peren want ik wil nog geen kind op mijn 17e maar ik wil wel heel graag mijn ex-vriendin terug (zij had het uitgemaakt na 9 maanden) ze heeft ook gelijk gemeld dat ze het kind wilt houden en mij graag terug wilt als vader. Hierop antwoordde ik;

Als een vrouw de Pil slikt en jij doet geen condoom om, misschien geld dat in TS zijn ogen ook als onveilige seks. Omdat je dan nog steeds kans hebt op SOA's?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:40 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Dat heb ik noot gelezen - alleen de 1e pagina of zo.
Dit is wat ik ervan meekreeg:
[..]

Ja, dat snap ik, maar ik zeg dus dat ik dat (van de pil dus) heb gemist - ik wist niet dat dat kind überhaupt aan anticonceptie deed.
 Ja, dat snap ik, maar ik zeg dus dat ik dat (van de pil dus) heb gemist - ik wist niet dat dat kind überhaupt aan anticonceptie deed.

Ik heb het ook gemist hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:42 schreef HappyGirl91 het volgende:
 Maar 'aan de pil zijn' zegt eigenlijk ook niet zoveel. Je moet het wel correct gebruiken anders heeft het nog weinig zin. Maar de schuld ligt niet alleen bij TS hoor. Ook bij dat 14-jarig meisje.
 Maar 'aan de pil zijn' zegt eigenlijk ook niet zoveel. Je moet het wel correct gebruiken anders heeft het nog weinig zin. Maar de schuld ligt niet alleen bij TS hoor. Ook bij dat 14-jarig meisje.

quote:

Of het zelf doen! Of wat oost Europese gasten inhuren om het voor je te doen!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:25 schreef Confetti het volgende:
Ik zou haar dwingen tot een abortus. Hoe dan ook.

:
 : 

Het is beide de verantwoording, de pil is niet 100% veilig, dat is algemeen bekend.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:38 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Nee maar iedereen geeft de schuld aan TS. TS zei zelf net dat dat wijf van 14 de pil slikte.
Ik hoop dat jullie ook allemaal tienermoeders als kind krijgen

quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:21 schreef timmmmm het volgende:
Wie zijn piemel brandt, moet op de kindjes passen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |