quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:02 schreef Sharana_LV het volgende:
gewoon een heel topic vollullen in nog geen dagwe gaan weer lekker
te koop bij de doeglasj!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:03 schreef Stormqueen het volgende:
schutrups schoenen en lipbalsem in kokel ende cream
kokkerelcream?quote:
uhhhh, ik weet niet of jullie het goed kunnen zienquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kokkerelcream?
ZE MOET OOK KOOK TUTORIALS MAKEN!1!!!!1einz!!
ja ennne ... dannee e... naja dan pakken we nu een pan ...
sorry de camera is wat slecht ... ehmz ... ja... oh ff lezen wat ik nou weer moest doen hoor ... ehmzquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
uhhhh, ik weet niet of jullie het goed kunnen zien
Bwhahahahaha, iddquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:09 schreef Mss het volgende:
Ik vind schutrups echt als een soa klinken. Een soort geëvolueerde schaamluis ofzo
SERIEUSquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:09 schreef Lindytje het volgende:
Wel verdammt, wie heeft mij een duimpje omlaag gegeven op youtube? Schande
Noh!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:09 schreef Lindytje het volgende:
Wel verdammt, wie heeft mij een duimpje omlaag gegeven op youtube? Schande
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:09 schreef Mss het volgende:
Ik vind schutrups echt als een soa klinken. Een soort geëvolueerde schaamluis ofzo
JA!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil het wel doen, dan zeg ik dat die losers van fok weer bezig zijn
Of niet danquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Lies is trouwens wel ff vet beroemd door dat filmpje straks
Nee, dan maakt ze straks geen nieuwe filmpjes meerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil het wel doen, dan zeg ik dat die losers van fok weer bezig zijn
Dat ja!quote:
Nou ja, ze reist wel wat af. En dan in Parijs naar de Yves Rocher... alsof je die hier niet hebtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:16 schreef Lindytje het volgende:
Die ondertitel van haar blog ook:
Beauty-reizen-fashion![]()
HAHAHAHAHA pffffrtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou ja, ze reist wel wat af. En dan in Parijs naar de Yves Rocher... alsof je die hier niet hebt
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou ja, ze reist wel wat af. En dan in Parijs naar de Yves Rocher... alsof je die hier niet hebt
Ja, dat doet ze zeker!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Eens, ik voel me net een klein kind zoals ze praat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:20 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik vind deze ook irritant als ik eerlijk moet zijnen zij doet het wel serieus
http://www.youtube.com/user/beautygloss#p/u/7/mRCP1FjA9-c
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:21 schreef Stormqueen het volgende:
Uploadvoortgang: Uploaddetails Uploaden... 32% annuleren Ongeveer 2 min. resterend...
Uploadvoortgang: Uploaddetails Uploaden... 32% annuleren Ongeveer 2 min. resterend...
Mascha....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:20 schreef Sharana_LV het volgende:
'Valt je wat op? Ze zijn allemaal oranje, pietsjie, en 2 hebben een roze kleurtje'quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Eens, ik voel me net een klein kind zoals ze praat.
Klau is ook serieus hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:20 schreef Sharana_LV het volgende:
HAHAHAHAH door dat geluid maakt het alleen maar grappigerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:25 schreef Stormqueen het volgende:
geluid loopt niet helemaal synchroon
Zwaar ergerlijk, geef gewoon toe dat je lui bent, maar ga het geen "techniek" noemen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
'Valt je wat op? Ze zijn allemaal oranje, pietsjie, en 2 hebben een roze kleurtje'
Lalalalalaaaaa
neequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben het filmpje van SQ aan het kijken... heb jij geen pasje van de Douglasj?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:25 schreef Stormqueen het volgende:
morgen herkansingquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik mis wel de verwijzing naar je vriend, SQ... dat doet zij om de 3 1/2 zinnen
ik ga morgen een leukere maken, dit was te inmpulsiefquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:33 schreef Sharana_LV het volgende:
hij was weer leuk SQ![]()
ik dacht even dat je met die doekjes ging zeggen dat je ze ook kon gebruiken als je vergeten was wc papier te kopen
Bwhahahahahhaha!!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:25 schreef Stormqueen het volgende:
Schuif maar door.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:33 schreef Sharana_LV het volgende:
GOFFER IK MOET PLASSEEEEEEE
kan iemand kat overnemen?
Ik dacht echt: nou komt het.... 'als je een keer vieze handen hebt'... veeg me opquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:33 schreef Sharana_LV het volgende:
hij was weer leuk SQ![]()
ik dacht even dat je met die doekjes ging zeggen dat je ze ook kon gebruiken als je vergeten was wc papier te kopen
Ik zou slaan als ze zo tegen me zou praten. "Laten we even doen alsof mijn middelvinger gechipt is. Nou dan doe je...." en "ter inspiratie"aaaaaaaaaaahhhh!! fuckwijfquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:20 schreef Sharana_LV het volgende:
Volgens vriendlief heeft ze teveel naar de Amanda-show gekeken... maar ik heb dat nooit gekeken, want ik kon die hele Amanda niet uitstaanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:37 schreef Sharana_LV het volgende:
okay ben blij dat ik niet de enige zeikerd ben en dat filmpje dus echt matig irritant vindt
Nope.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:37 schreef Sharana_LV het volgende:
okay ben blij dat ik niet de enige zeikerd ben en dat filmpje dus echt matig irritant vindt
hoezo niet? we gaan er toch allemaal wel heen he!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
Al die meet de blogger feestjes snap ik niet
Bestaan die?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
Al die meet de blogger feestjes snap ik niet
Crap, ik heb het gemist.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:40 schreef Sharana_LV het volgende:
ik bedoel, ze geeft toch wel 23424253243 keer aan hoe vet haar feestje wel niet wordt
JAAAAAAAAAAAA!!111111!einzquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
NEE HOOR T IS IN OKTOBER WE KUNNEN GAAN !1!1!!einz
bwehehehequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Volgens mij is het nog plaggiaat ook. Mijn nichtje deed dit ook toen ze drie was en per ongeluk werd losgelaten in de make-upvoorraad van d'r tante.... kun je het wel chips-techniek noemen, maar toch
Ik zou d'r aanklagen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Volgens mij is het nog plaggiaat ook. Mijn nichtje deed dit ook toen ze drie was en per ongeluk werd losgelaten in de make-upvoorraad van d'r tante.... kun je het wel chips-techniek noemen, maar toch
DAT KAN ONS TOCH NIET GEBEUREN?!?!?!?!?!EINZ!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
snel kaarten kopen voordat ze dan toch eeeeeeecht uitverkocht zijn
party of the year jwzquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
DAT KAN ONS TOCH NIET GEBEUREN?!?!?!?!?!EINZ!!
Ik ga snel blogger worden, dan willen jullie mij aanraken.quote:
dan lak je d'r toch gewoon overhinnequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:51 schreef Sharana_LV het volgende:
ik wou nagels lakken heb ik geen remover
Ja man, dat is vet hip!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:55 schreef Stormqueen het volgende:
of lekker laten bladderen, Klau-styl0w
wat een kneusquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Op t werk was vandaag iemand dr nagels aan het lakken (Hallo doe dat lekker thuis btw!) en toen 5x alles eraf gehaald, nagellakremover over t bureau gegooit en dr nagellak met de nagellakremover verdunt.
Ik zou me stuklachen als iemand nagellak ging verdunnen met removerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Op t werk was vandaag iemand dr nagels aan het lakken (Hallo doe dat lekker thuis btw!) en toen 5x alles eraf gehaald, nagellakremover over t bureau gegooit en dr nagellak met de nagellakremover verdunt.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:15 schreef Lindytje het volgende:
Oh my.... die beautygloss-techniek voor als je chips hebt![]()
Je kan ook allemaal rood doen. Of allemaal vampy kleuren... bla bla bla blaquote:
Are you thinking what I'm thinking?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:17 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb trouwens een idee voor een nieuw filmpje!!
You haz a PM my darling!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Are you thinking what I'm thinking?
Ik heb die fout in den beginne ook weleens gemaakt (maar wat was ik? Twaalf geloof ik... dan mag 't nogquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:14 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik zou me stuklachen als iemand nagellak ging verdunnen met remover
Ach personeel van Douglas kijkt je zelfs raar aan als je naar nagellakverdunner vraagt 'NAGELLAKGREMOVER OF ACETON WERKT OOK HOOR'quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb die fout in den beginne ook weleens gemaakt (maar wat was ik? Twaalf geloof ik... dan mag 't nog)
Mensen bij de Douglas met hun adviesquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ach personeel van Douglas kijkt je zelfs raar aan als je naar nagellakverdunner vraagt 'NAGELLAKGREMOVER OF ACETON WERKT OOK HOOR'
Ja dat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ach personeel van Douglas kijkt je zelfs raar aan als je naar nagellakverdunner vraagt 'NAGELLAKGREMOVER OF ACETON WERKT OOK HOOR'
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zaterdag peridot en vandaag na werk snel graphite gehaald
Of erger: 'Nee hoor, dat bestaat ab-so-luut niet, ik ken het assortiment hier heus wel'. Waarna ze, als je echt vol blijft houden, het toch boven gaan halen. Ze verkochten het liever niet, dat kon ik wel merken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja dat.
"BESTAAT DAT DAN?!?!?!"
Ja muts, anders vraag ik er niet om.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Of erger: 'Nee hoor, dat bestaat ab-so-luut niet, ik ken het assortiment hier heus wel'. Waarna ze, als je echt vol blijft houden, het toch boven gaan halen. Ze verkochten het liever niet, dat kon ik wel merken.
Ik snap dat echt niet, wat hebben ze in godsnaam tegen verdunner? Wat kúnnen ze er tegen hebben?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Of erger: 'Nee hoor, dat bestaat ab-so-luut niet, ik ken het assortiment hier heus wel'. Waarna ze, als je echt vol blijft houden, het toch boven gaan halen. Ze verkochten het liever niet, dat kon ik wel merken.
Nieuwe traditie maken: bij elke Douglas in elke stad gaan vragen om verdunner, en dan een lijst maken van alle reactiesquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet, wat hebben ze in godsnaam tegen verdunner? Wat kúnnen ze er tegen hebben?
I r confused.
Jij nieuwe lak kopen want vernaait = extra omzetquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet, wat hebben ze in godsnaam tegen verdunner? Wat kúnnen ze er tegen hebben?
I r confused.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik: mam wil je ook nieuwe lakje op je tenen?
Mams: nee mijn tenen zijn niet zoveel geld waard
Ik:
Je moet een nieuw lakkie kopen als je oude uitgedroogd isquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
I r confused.
verkopen ze minder nagellakquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
I r confused.
JA maar die koop ik daar toch zeker nie?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Je moet een nieuw lakkie kopen als je oude uitgedroogd is
Ja, maar andere mensen misschien wel, als ze zo snel geen verdunner zien staanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
JA maar die koop ik daar toch zeker nie?
True.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, maar andere mensen misschien wel, als ze zo snel geen verdunner zien staan
Ach, die mensen in parfumerie'squote:
Herkenbaar inderdaad. Ik was voor m'n vakantie op zoek naar een iets om m'n wenkbrauwen mee in te vullen wat niet zo huge was, willen ze me vanalles aansmeren wat echt ontzéttend lelijk bij me stond. Ja ik ben blond, nee ik mot geen gele wenkbrauwen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ach, die mensen in parfumerie's
Ik zocht foundation, dus ikke vragen welke en kleur. Probeert ze me de DUURSTE foundation die ze hebben aan te smeren, heul geen goede kleur voor mij. 'NEE IS PERFECT HOOR, NEE ECHT MOOI, IK ZOU HEM ZELF OOK NEMEN'
ja omdat je dan je provisie krijgt biatch
Ik vraag niet om leugens als ik mijn zuurverdiende geld uitgeef aan goed spul![]()
Ik heb het filmpje van SQ in een ander tabblad lopen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Je moet het vorige topic even doorlezen
Wanneer is het weer sephora 3 voor 10? Kunnen we daar mensen aan de kant duwenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:41 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Yes yes! Tentamen zit er weer op. Volgende week donderdag pas weer college dus een week vrij.
Oh my godquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Herkenbaar inderdaad. Ik was voor m'n vakantie op zoek naar een iets om m'n wenkbrauwen mee in te vullen wat niet zo huge was, willen ze me vanalles aansmeren wat echt ontzéttend lelijk bij me stond. Ja ik ben blond, nee ik mot geen gele wenkbrauwen.
Bwehehehe.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
in het acid palette zit anders nog wel een mooie geel, ijs
je moet die van lindy kijken, die is veel leuker!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:42 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje van SQ in een ander tabblad lopen.
Er is meerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:42 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje van SQ in een ander tabblad lopen.
Nee, jij dan, met je pennen!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je moet die van lindy kijken, die is veel leuker!
En dan ook zo'n stencil erbij pakken. Uhm, ja, nee. De vorm van m'n wenkbrauwen is prima, thanks. IK MOT GEEN GELE RUPSEN!!!!!!111EINZquote:
Niets verslaan die.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:44 schreef Stormqueen het volgende:
hoewel de originele Klau-tapes natuurlijk het vetst zijn
Serieus ja, stencils???quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan ook zo'n stencil erbij pakken. Uhm, ja, nee. De vorm van m'n wenkbrauwen is prima, thanks. IK MOT GEEN GELE RUPSEN!!!!!!111EINZ
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wanneer is het weer sephora 3 voor 10? Kunnen we daar mensen aan de kant duwen
quote:
Wat, wat??quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Oeh, joy. Er schiet me iets briljants te binnen.
ja, met stencilsquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Serieus ja, stencils???
Hebben die mensen Ãets van opleiding gehad?
Bij het volgende V&D prijzencircus en dat duurt volgens mij niet zo lang meerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wanneer is het weer sephora 3 voor 10? Kunnen we daar mensen aan de kant duwen
Geloof me maar wanneer ik zeg dat ik heel snel weg was daar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Serieus ja, stencils???
Hebben die mensen íets van opleiding gehad?
Ja, snap ik!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geloof me maar wanneer ik zeg dat ik heel snel weg was daar.
Pepermunt over m'n beeldscherm.quote:
Gatverdamme!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:49 schreef Loqi het volgende:
Ik werd gisteren in de Kiko in Duitsland door elke verkoopster (ja los van elkaar) aangesproken of ik toch echt niet hun nieuwste mascara wilde proberen.. zo ff lekker de tester op mn eigen wimpers![]()
![]()
![]()
heb maar in mn beste duits (hah
) vermeld dat ik daar toch echt geen behoefte aan had
Ik ben niet de enige die steeds Kliko leest.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:50 schreef Stormqueen het volgende:
ik las de Kliko in duitsland
maar bah indeed!
Lolwhut?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:51 schreef Loqi het volgende:
smerigheid ja....
'en ja dat kan gewoon over je eigen mascara heen hoor, die gebruikt deze dan als primer'
Say that again??quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:51 schreef Loqi het volgende:
smerigheid ja....
'en ja dat kan gewoon over je eigen mascara heen hoor, die gebruikt deze dan als primer'
Als je kunt moet je wel echt gaan hoor.. zo veel mooisquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Jammer dat het me net even te ver is om te lolleren.
ze woont in Exloo, naast de Schutrups. Vandaarquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:52 schreef Dwyn het volgende:
Wat klinkt dat meisje van dat Shoplogfilmpje ontzettend verveeld.
Lollerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze woont in Exloo, naast de Schutrups. Vandaar
Bwehehe.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zit heel mn nagels scheef te lakken door het vorige topic
Och, ik kom vást nog wel eens in DLD.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:53 schreef Loqi het volgende:
[..]
Als je kunt moet je wel echt gaan hoor.. zo veel mooisen t kost geen bal
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze woont in Exloo, naast de Schutrups. Vandaar
wut wut kanik niet tegen vieze dingen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
niks is te ranzig voor SQ en ik heb zoeperzazke en spaceinvaders ook niet gesignaleerd recent
Bwhehehehhe!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:56 schreef Dwyn het volgende:
Ik voel mijn IQ gewoon dalen bij het kijken van dit filmpje.
vaak niet nee, maar da geeft niets, lief buttplugje van mequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
wut wut kanik niet tegen vieze dingen?
Hahahahahaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mama wil niet verder kijken naar het what's in my bag filmpje van Klau want ze is bang dat ze in haar broek plast
Dat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:06 schreef Lindytje het volgende:
Die lach-stuipen van haar zijn zo eng
'heh'quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:06 schreef Lindytje het volgende:
Die lach-stuipen van haar zijn zo eng
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:08 schreef Stormqueen het volgende:
en na die 'heh' zie je d'r overduidelijk van zichzelf schrikken en trekt haar gezicht subiet terug in de plooi
Ja, dat vooral!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:08 schreef Stormqueen het volgende:
en na die 'heh' zie je d'r overduidelijk van zichzelf schrikken en trekt haar gezicht subiet terug in de plooi
Welk filmpje?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
wat zegt ze bij 4:55? blusdeklus?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:18 schreef Stormqueen het volgende:
of of of op een van d'r blogberichten stond ook dat ze een gloss had gekocht:
mooi kleurtje ken het merk verder niet was 31 euro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Misschien kan ze beter bij mijn mama's scoutinggroep gaanOooooh SpeesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]! Ik moest lachen
.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Booooohhhhhhquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:20 schreef Debsterr het volgende:
Het geluid van munnen peecee is stoek. IK KAN NIET MEEHEEDOEHOEN
!!!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:22 schreef Stormqueen het volgende:
Ze heeft d'r vakantiefoto's geblogd
Deze?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
WAAR STAAT SQ DR FILMPJE IK KAN HET NIET VINDEN NOH
Ik sta zelf ook maar drie keer ofzo op de foto en alleen omdat de buschauffeur aanbood een foto te maken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:25 schreef Stormqueen het volgende:
Allefoto's online, zonder de mislukte er uit te halen en ze staat er zelf maar 1 keer op
Ik sta 0x op de Marrakech-foto'squote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:26 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik sta zelf ook maar drie keer ofzo op de foto en alleen omdat de buschauffeur aanbood een foto te maken.
Volgens mij heeft ze het warmquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:26 schreef Lindytje het volgende:
https://picasaweb.google.(...)#5643739684234564994
Ghehehehehhe! Loller
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:28 schreef zoeperzazke het volgende:
Heeft iemand een link naar dat what's in my bag/bek-filmpje?
Ze heeft een back boob!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:26 schreef Lindytje het volgende:
https://picasaweb.google.(...)#5643739684234564994
Ghehehehehhe! Loller
Klopt, ik had mijn conclusie na 150 foto's te snel getrokkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:28 schreef Lindytje het volgende:
https://picasaweb.google.(...)#5643742319708629314
Je hebt niet goed gekeken hoor SQ
Je hebt toch niet alle grote foto's zitten bekijken mag ik hopen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt, ik had mijn conclusie na 150 foto's te snel getrokken
Na 27 wazige eiffeltorens had ik het pas doorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Je hebt toch niet alle grote foto's zitten bekijken mag ik hopen?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Na 27 wazige eiffeltorens had ik het pas door![]()
Ga ik morgen doen.quote:
Toch tijd zat, want ze hebben me nu al vermoord.quote:
Ohja, het maffia-spel! Daar moet ik me ook nog eens in verdiepenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toch tijd zat, want ze hebben me nu al vermoord.
Het Grote Fok! Maffia Spel #24 Wees meester over de burgers.
Het is best leuk, alleen jammer dat er toch mensen zijn die de eerste nacht dood moeten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohja, het maffia-spel! Daar moet ik me ook nog eens in verdiepen
Ja, dat hoort nou juist nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:31 schreef Mss het volgende:
Overigens heb ik die slierten binnenin wel afgeknipt!
da's altijd het eerste wat ik doequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat hoort nou juist nietDie moet je laten zitten.
ik heb wel altijd graag een bh aan die te klein is, zodat ik 4 borsten heb, mag dat ook?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:38 schreef Lindytje het volgende:
Nee nee, laten zitten en er uit hangen.
Slingers, feestversiering!
dat kan met jouw memmen makkelijk!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb wel altijd graag een bh aan die te klein is, zodat ik 4 borsten heb, mag dat ook?
Ja, dat mag ook!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb wel altijd graag een bh aan die te klein is, zodat ik 4 borsten heb, mag dat ook?
ik bedoel maarquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat kan met jouw memmen makkelijk!
Sweet dreams, dame.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:06 schreef Sharana_LV het volgende:
k ga slapen, katjes liggen in bed kijken hoeveel slaap ik vanavond krijgdames
Nighty night!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:06 schreef Sharana_LV het volgende:
k ga slapen, katjes liggen in bed kijken hoeveel slaap ik vanavond krijgdames
Paul en Frank?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:05 schreef Incantrix het volgende:
Hoi? Holy hell, jullie gaan hard!
En nu ben ik vast meteen uitgerangeerd hier, want ik heb een Paul en Frank tas
Ik mag hopen dat ik je verkeerd begrijp maar smeer jij poep over je flamoes?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:07 schreef zoeperzazke het volgende:
Dames ik heb een probleem. mijn wereldbeeld is zojuist veranderd toen.ik ontdekte dat er vrouwen zijn.die na de grote boodschap via de achterkant afvegen... ik snap t niet, via de voorkant is toch veel makkelijker? Dat mannen achterlangs vegen is logisch want er hangt wat in de weg, maar zelf kan ik er niks bij voorstellen, altijd voorlangs van voor naar achter... wat doen jullie??![]()
kun je dat painten, ik kan me namelijk met geen mogelijkheid voorstellen dat dat anatomisch mogelijk isquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:11 schreef zoeperzazke het volgende:
Neeeee juist niet, tussen je benen en dan vanaf het plas naar het poepgedeelte lol
ligt eraan waar het jeuktquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
als je je reet krabt ga je toch ook niet via de voorkant
nee muts, je heft je bips op, je leunt dan naar voren als het warequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:15 schreef zoeperzazke het volgende:
Dan zit je dus op 1 bil te wiebelen op de pot??
Gewoon naar voren leunen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:15 schreef zoeperzazke het volgende:
Dan zit je dus op 1 bil te wiebelen op de pot??
kun je tenminste grondig vegen, ook de binnenkant van de aars (mits dikke laag papier!!)quote:
ja maar hoe vaak analyseer je afvegende vrouwen in je leven?? hoe moet je het weten??quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
sorry zoeper maar soms moet ik heel hard huillachen om jou![]()
![]()
Diepreiniging.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kun je tenminste grondig vegen, ook de binnenkant van de aars (mits dikke laag papier!!)
Ik wel, ik ben een halve vent.quote:
mijn ouders veegden altijd mijn reet af vroeger en die deden het ook achterlangs.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:17 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
ja maar hoe vaak analyseer je afvegende vrouwen in je leven?? hoe moet je het weten??
en dat!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef IJsdraakje het volgende:
En daarbij, mijn ene bil heeft genoeg draagvlak om niet te wiebelen.
Hoe zou je dat anders moeten doen bij een ander, vraag ik me dan af.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn ouders veegden altijd mijn reet af vroeger en die deden het ook achterlangs.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:17 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
ja maar hoe vaak analyseer je afvegende vrouwen in je leven?? hoe moet je het weten??
Hoe?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
weet je hoe je een tampon in moet doen?
op de kop houden en middendoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe zou je dat anders moeten doen bij een ander, vraag ik me dan af.
Cryptisch mental image levert dat op.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op de kop houden en middendoor
hahaha arme zoeper! Als het voor jou werkt maakt het niet uit toch?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:20 schreef zoeperzazke het volgende:
Thnx dames dankzij jullie kan ik weer rustig gaan slapen in.de wetenschap dat ik weer eens uniek ben. bedankt mam, om het me zo geleerd te hebben!
doe je dat ook achterlangs?? nee toch??quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
weet je hoe je een tampon in moet doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |