quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:02 schreef Sharana_LV het volgende:
gewoon een heel topic vollullen in nog geen dagwe gaan weer lekker
te koop bij de doeglasj!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:03 schreef Stormqueen het volgende:
schutrups schoenen en lipbalsem in kokel ende cream
kokkerelcream?quote:
uhhhh, ik weet niet of jullie het goed kunnen zienquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kokkerelcream?
ZE MOET OOK KOOK TUTORIALS MAKEN!1!!!!1einz!!
ja ennne ... dannee e... naja dan pakken we nu een pan ...
sorry de camera is wat slecht ... ehmz ... ja... oh ff lezen wat ik nou weer moest doen hoor ... ehmzquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
uhhhh, ik weet niet of jullie het goed kunnen zien
Bwhahahahaha, iddquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:09 schreef Mss het volgende:
Ik vind schutrups echt als een soa klinken. Een soort geëvolueerde schaamluis ofzo
SERIEUSquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:09 schreef Lindytje het volgende:
Wel verdammt, wie heeft mij een duimpje omlaag gegeven op youtube? Schande
Noh!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:09 schreef Lindytje het volgende:
Wel verdammt, wie heeft mij een duimpje omlaag gegeven op youtube? Schande
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:09 schreef Mss het volgende:
Ik vind schutrups echt als een soa klinken. Een soort geëvolueerde schaamluis ofzo
JA!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil het wel doen, dan zeg ik dat die losers van fok weer bezig zijn
Of niet danquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Lies is trouwens wel ff vet beroemd door dat filmpje straks
Nee, dan maakt ze straks geen nieuwe filmpjes meerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil het wel doen, dan zeg ik dat die losers van fok weer bezig zijn
Dat ja!quote:
Nou ja, ze reist wel wat af. En dan in Parijs naar de Yves Rocher... alsof je die hier niet hebtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:16 schreef Lindytje het volgende:
Die ondertitel van haar blog ook:
Beauty-reizen-fashion![]()
HAHAHAHAHA pffffrtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou ja, ze reist wel wat af. En dan in Parijs naar de Yves Rocher... alsof je die hier niet hebt
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou ja, ze reist wel wat af. En dan in Parijs naar de Yves Rocher... alsof je die hier niet hebt
Ja, dat doet ze zeker!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Eens, ik voel me net een klein kind zoals ze praat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:20 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik vind deze ook irritant als ik eerlijk moet zijnen zij doet het wel serieus
http://www.youtube.com/user/beautygloss#p/u/7/mRCP1FjA9-c
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:21 schreef Stormqueen het volgende:
Uploadvoortgang: Uploaddetails Uploaden... 32% annuleren Ongeveer 2 min. resterend...
Uploadvoortgang: Uploaddetails Uploaden... 32% annuleren Ongeveer 2 min. resterend...
Mascha....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:20 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik vind deze ook irritant als ik eerlijk moet zijnen zij doet het wel serieus
http://www.youtube.com/user/beautygloss#p/u/7/mRCP1FjA9-c
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |