abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 januari 2012 @ 22:08:35 #121
192683 AMDB
Visionair.
pi_106374517
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 22:02 schreef Rivalo het volgende:

[..]

Wie zegt dat GvG weg is? Nog niet alles is bekent, hoop ik.
Zo bedoelde ik het niet :) Spreek meer mijn hoop uit dat het blijft. Nu ik dit topic zo doorlees kan ik nog slechter wachten. Hopen op een release in april, dan heb ik flink de tijd om te gamen _O_
pi_106374554
Er is best wel animo voor GW2 (ik ken zelfs een aantal fanatieke WoW-ers die niks van GW moesten weten, maar GW2 toch wel erg zien zitten...) alleen tja, de meeste spelers wachten nu al een paar jaar dus hoewel ik de blogs van Arenanet met enthousiasme volg, juich ik gewoon lekker thuis mee, en niet zozeer op internet. (Alleen nu hier dan ;) )

En ja, ik kan dus niet wachten! Ik ben er nu bijna vanaf het begin bij (op een paar maandjes na, ik speelde nooit echt fanatiek games tot mijn buurjongen me op GW wees..)en ik vind de game al geweldig, (zowel GW als het vooruitzicht van GW2) maar het artwork-team is door mij tot heilig verklaard!

Ik weet alleen nog niet wat ik wil kiezen.....een rangertype vind ik wel erg tof, zeker als het pet-systeem verbeterd is....alleen...Salvari, Norn, of toch wel een lekker dierlijk karakter zoals een Char? Keuzes keuzes keuzes... ;)
pi_106375190
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 22:08 schreef AMDB het volgende:

[..]

Zo bedoelde ik het niet :) Spreek meer mijn hoop uit dat het blijft. Nu ik dit topic zo doorlees kan ik nog slechter wachten. Hopen op een release in april, dan heb ik flink de tijd om te gamen _O_
Plan was dacht ik een release in de zomer :)
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_106375327
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 22:21 schreef Morthill het volgende:

[..]

Plan was dacht ik een release in de zomer :)
Ik hoop het :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 22:09 schreef Candaasje het volgende:
Er is best wel animo voor GW2 (ik ken zelfs een aantal fanatieke WoW-ers die niks van GW moesten weten, maar GW2 toch wel erg zien zitten...) alleen tja, de meeste spelers wachten nu al een paar jaar dus hoewel ik de blogs van Arenanet met enthousiasme volg, juich ik gewoon lekker thuis mee, en niet zozeer op internet. (Alleen nu hier dan ;) )

En ja, ik kan dus niet wachten! Ik ben er nu bijna vanaf het begin bij (op een paar maandjes na, ik speelde nooit echt fanatiek games tot mijn buurjongen me op GW wees..)en ik vind de game al geweldig, (zowel GW als het vooruitzicht van GW2) maar het artwork-team is door mij tot heilig verklaard!

Ik weet alleen nog niet wat ik wil kiezen.....een rangertype vind ik wel erg tof, zeker als het pet-systeem verbeterd is....alleen...Salvari, Norn, of toch wel een lekker dierlijk karakter zoals een Char? Keuzes keuzes keuzes... ;)
Ik speel ongeveer Factions vanaf toen ongeveer Nightfall uit was. En daarna heb ik later toen EotN uit was gewoon alle delen gekocht.
Ik heb eigenlijk alleen nog maar Factions uitgespeeld. EotN bijna :@
  dinsdag 3 januari 2012 @ 22:26:47 #125
192683 AMDB
Visionair.
pi_106375445
Ik twijfel nu wel of ik EotN misschien nog ga spelen binnenkort, misschien toch leuk om de aansluiting te maken.

Al die gekke titels enzo overzetten kan me echter weinig schelen, daar had ik nooit zoveel mee.

Zijn de servers nog een beetje vol? Of is het echt uitgestorven?
pi_106375862
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 22:26 schreef AMDB het volgende:
Ik twijfel nu wel of ik EotN misschien nog ga spelen binnenkort, misschien toch leuk om de aansluiting te maken.

Al die gekke titels enzo overzetten kan me echter weinig schelen, daar had ik nooit zoveel mee.

Zijn de servers nog een beetje vol? Of is het echt uitgestorven?
Nou vol? Het is voller geweest. Je zag dat het wat drukker werd doen de Hall of Monuments een doel kreeg. De laatste keer dat ik er op zat heeft het nogal een vergane glorie gevoel, kan helaas ook geen enkele Nederlandse Guild meer vinden, en die waren er wel. Zelfs hele alliances.
pi_106376051
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 22:24 schreef Rivalo het volgende:

[..]

Ik speel ongeveer Factions vanaf toen ongeveer Nightfall uit was. En daarna heb ik later toen EotN uit was gewoon alle delen gekocht.
Ik heb eigenlijk alleen nog maar Factions uitgespeeld. EotN bijna :@
Ik heb zelf bagger weinig delen helemaal uitgespeeld, maar ik 'huppelde' dan ook overal rond en deed 20x dezelfde quest, soms alleen om mensen uit de guild (GOT guild toentertijd - niet dat ik enig verstand heb van computers maar ik was een meisje en in het begin een van de weinigen...dus dan mag je overal lid worden...) te helpen. Schoot voor mij alleen geen meter op omdat ik niet full-time gamede, dus al mijn tijd daar in stak, maar het was wel leuk :P (Ik was een echt 'wijf' wat dat betreft, kletste soms meer via TeamSpeak dan dat ik creatures neerhaalde, hoewel ik dat ook altijd wel met plezier deed)

Door tig keer als trapper mee te gaan toen er nog waardevolle Greens gedropped werden in The Tombs of the huppeldepup Kings, heb ik zelfs mijn vriend ontmoet :D :@

En EoTN is wel een mooi deel. Ik ben zelf een Prophechies fan (vanwege de landschappen alleen al...maar ik hou dan ook wel van lieflijk en natuurlijk) en Nightfall en EoTN komen voor mij daarna. Factions werd voor mij pas interessant na die grauwe sloppenwijk-stad.

Misschien dat je op de Amerikaanse server kunt spelen, daar zat de laatste tijd nog wel iets meer volk dan op de Europese server (goed, op wat Duisters na dan). 't is lang niet zo druk als in de begindagen.
(Ik bedenk me net dat ik nog 1 puntje moet in The Hall of Fame voor een mini-pet wasbeer....toch maar eens aan de slag gaan :) )
pi_106376557
EotN vind ik zelf het beste deel. Ik hou van games met bergen erin, dus Skyrim heb ik natuurlijk ook gespeeld, dus misschien dat ik toch maar voor de Norn moet gaan ipv de Asura.
Qua profession weet ik het nog niet. Misschien Engineer (Vlammenwerper!!!), Mesmer of Guardian. Guardian is een beetje een verdedigende warrior en ik denk dat het altijd wel handig is om er één in je team bij te hebben.
Sowieso wordt dit, net als GW1, een game waar je veel alts gaat maken.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 22:53:51 #129
192683 AMDB
Visionair.
pi_106376899
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 22:37 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik heb zelf bagger weinig delen helemaal uitgespeeld, maar ik 'huppelde' dan ook overal rond en deed 20x dezelfde quest, soms alleen om mensen uit de guild (GOT guild toentertijd - niet dat ik enig verstand heb van computers maar ik was een meisje en in het begin een van de weinigen...dus dan mag je overal lid worden...) te helpen. Schoot voor mij alleen geen meter op omdat ik niet full-time gamede, dus al mijn tijd daar in stak, maar het was wel leuk :P (Ik was een echt 'wijf' wat dat betreft, kletste soms meer via TeamSpeak dan dat ik creatures neerhaalde, hoewel ik dat ook altijd wel met plezier deed)

Door tig keer als trapper mee te gaan toen er nog waardevolle Greens gedropped werden in The Tombs of the huppeldepup Kings, heb ik zelfs mijn vriend ontmoet :D :@

En EoTN is wel een mooi deel. Ik ben zelf een Prophechies fan (vanwege de landschappen alleen al...maar ik hou dan ook wel van lieflijk en natuurlijk) en Nightfall en EoTN komen voor mij daarna. Factions werd voor mij pas interessant na die grauwe sloppenwijk-stad.

Misschien dat je op de Amerikaanse server kunt spelen, daar zat de laatste tijd nog wel iets meer volk dan op de Europese server (goed, op wat Duisters na dan). 't is lang niet zo druk als in de begindagen.
(Ik bedenk me net dat ik nog 1 puntje moet in The Hall of Fame voor een mini-pet wasbeer....toch maar eens aan de slag gaan :) )
Haha, GoT heb ik ook nog bijgezeten, al is het maar een hele korte periode. Vrij kort daarna afgesplitst met wat PvP-ers (om daar ook weer snel weg te gaan naar de guild waar ik de rest van mijn dagen doorgebracht heb).
  dinsdag 3 januari 2012 @ 22:55:04 #130
192683 AMDB
Visionair.
pi_106376950
Welke class/ras ik straks ga spelen heb ik nog geen enkel idee van. Ik ben iemand die dat echt op het laatste moment pas beslist. Vroeger altijd fan geweest van healing classes, maar dat gaat nu dus niet meer op. Denk dat ik me zoveel mogelijk in een support rol ga opstellen, engineer lijkt me daar wel geschikt voor.
pi_106377058
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 22:53 schreef AMDB het volgende:

[..]

Haha, GoT heb ik ook nog bijgezeten, al is het maar een hele korte periode. Vrij kort daarna afgesplitst met wat PvP-ers (om daar ook weer snel weg te gaan naar de guild waar ik de rest van mijn dagen doorgebracht heb).
Ah, de spliting van de Guild bedoel je? Tja daar was ik niet zo'n voorstander van. (Sindsdien had ik niet zo'n goed contact meer met een paar 'Officers' ;) )
Heb je de dierentuin-meet meegemaakt?
  dinsdag 3 januari 2012 @ 23:08:40 #132
192683 AMDB
Visionair.
pi_106377568
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 22:57 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ah, de spliting van de Guild bedoel je? Tja daar was ik niet zo'n voorstander van. (Sindsdien had ik niet zo'n goed contact meer met een paar 'Officers' ;) )
Heb je de dierentuin-meet meegemaakt?
Nope. En ik denk dat dit een andere afsplitsing was. Waren een paar officers en wat mensen die veel PvP speelden, niet meer dan een man of 10-12 volgens mij (afsplitsing heette geloof ik Mostly/Fairly Harmless, niet zeker meer). Volgens mij zijn ze later wel weer in een Alliance met elkaar gegaan, maar toen was ik al lang weer weg.
pi_106382002
Wat ik wel altijd vond van het GW publiek. Niemand die GW speelde vond WoW echt leuk. En omgekeerd ook. Het was altijd een flinke scheur tussen die twee games in het MMO genre.
pi_106387182
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 23:08 schreef AMDB het volgende:

[..]

Nope. En ik denk dat dit een andere afsplitsing was. Waren een paar officers en wat mensen die veel PvP speelden, niet meer dan een man of 10-12 volgens mij (afsplitsing heette geloof ik Mostly/Fairly Harmless, niet zeker meer). Volgens mij zijn ze later wel weer in een Alliance met elkaar gegaan, maar toen was ik al lang weer weg.
Die bedoel ik wel ja, 't is een tijdje goed gegaan maar daarna (met de Alliance) niet meer echt goedgekomen, zoals het eerst was. (De eh 'eenheid'was er een beetje uit.)
Maar ik hoop dat ze weer iets van een guild opzetten in GW2 :)

@TS: Hm, ik moet zeggen dat ik geen hekel had aan WoW. Heb het zelfs even geprobeerd (op zo'n illegale server die er steeds uitknalde..)
Ik vond alleen de graphics helemaal niks (was ook de stijlkeuze hoor, ik ben niet zo van dat cartoon-stijltje) en de bedragen die ze per maand vroegen..*ril*
pi_106387214
Erger mij daar zelf ook aan. Ik ga echt niet dokken voor MMORPG's die per maand geld vragen. Dat is alleen handig als je zeker weet dat je het blijft spelen. Anders is het weggegooid geld.
  woensdag 4 januari 2012 @ 12:29:34 #136
192683 AMDB
Visionair.
pi_106391188
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 00:39 schreef Rivalo het volgende:
Wat ik wel altijd vond van het GW publiek. Niemand die GW speelde vond WoW echt leuk. En omgekeerd ook. Het was altijd een flinke scheur tussen die twee games in het MMO genre.
Heel herkenbaar, echter heb ik zelf beide games met veel plezier gespeeld. GW was toentertijd mijn opstap binnen het MMO-genre. Daarna ook een hele tijd met veel plezier WoW gespeeld, maar de PvP daar vond ik altijd maar matig. Qua PvP daarna nooit meer zo'n goede game als GW gespeeld.

Als ik moest kiezen tussen GW en WoW dan wint GW toch ruimschoots. De community was veel relaxter en volwassener en de developers luisterden zeker naar de spelers. Iets dat bij Blizzard altijd uit den boze leek te zijn.
  woensdag 4 januari 2012 @ 12:31:07 #137
192683 AMDB
Visionair.
pi_106391246
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 09:47 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Die bedoel ik wel ja, 't is een tijdje goed gegaan maar daarna (met de Alliance) niet meer echt goedgekomen, zoals het eerst was. (De eh 'eenheid'was er een beetje uit.)
Maar ik hoop dat ze weer iets van een guild opzetten in GW2 :)

Oh grappig, toch dezelfde dus. Ik ga voor GW2 proberen een paar oude guildmembers terug te zoeken, al zal dat toch lastig worden aangezien iedereen ouder is geworden en dus waarschijnlijk minder tijd heeft om te gamen (iets waar ik zelf ook wel last van heb).
pi_106391519
Je bedoelt van GOT?
Er zaten natuurlijk wel wat die-hard GW-ers tussen (CommDante, Agrippa, Zephyer, Haas kon dr ook wel wat van, Cyber Angel, en voor de rest zou ik moeten kijken of ik de adressenlijst nog ergens heb :P )

Maar inderdaad, toen ik GW begon te spelen zat ik op de middelbare school, nu moet ik eerst nog afstuderen.....(als GW2 uitkomt wordt dat nog een hele opgave ;) )
  woensdag 4 januari 2012 @ 12:43:06 #139
192683 AMDB
Visionair.
pi_106391613
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 12:40 schreef Candaasje het volgende:
Je bedoelt van GOT?
Er zaten natuurlijk wel wat die-hard GW-ers tussen (CommDante, Agrippa, Zephyer, Haas kon dr ook wel wat van, Cyber Angel, en voor de rest zou ik moeten kijken of ik de adressenlijst nog ergens heb :P )

Maar inderdaad, toen ik GW begon te spelen zat ik op de middelbare school, nu moet ik eerst nog afstuderen.....(als GW2 uitkomt wordt dat nog een hele opgave ;) )
Nee niet van GOT, maar van de Melted Choclate Bunnies [EaT] (geen idee hoe we ooit op die naam gekomen zijn).

Voor mij hetzelfde verhaal, na de zomer beginnen aan m'n master, die ik in principe binnen een jaar af moet ronden. Dat is niet goed voor je vrije tijd :)
pi_106392412
Jullie bedoelen met GoT toch Tweakers?
Nooit in die Guild gezeten, ik kende FOK! en Tweakers toen amper of niet.
Maar misschien is het wel leuk om, als GW2 eenmaal uit is, een GoT/FOK guild te maken.
  woensdag 4 januari 2012 @ 13:19:03 #141
192683 AMDB
Visionair.
pi_106392678
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:10 schreef Rivalo het volgende:
Jullie bedoelen met GoT toch Tweakers?
Nooit in die Guild gezeten, ik kende FOK! en Tweakers toen amper of niet.
Maar misschien is het wel leuk om, als GW2 eenmaal uit is, een GoT/FOK guild te maken.
Gathering of Tweakers was dat inderdaad. Zelf ooit begonnen bij de Lowland Lions, guild van een andere fansite.

Mij staat trouwens ook iets bij dat het mogelijk wordt om meerdere guilds te joinen? Of is dat een andere game geweest? Kan het ook gedroomd hebben natuurlijk :P

Ik wil zelf het liefste een full PvP guild zoeken, no offence voor de PvE-ers en de megaguilds, maar die liggen me meestal niet heel goed :P
  woensdag 4 januari 2012 @ 15:04:21 #142
192683 AMDB
Visionair.
pi_106396923
http://www.teamquitter.com/viewtopic.php?f=55&t=27150

Als ik deze post lees maak ik me toch wel lichtelijk zorgen over PvP in GW2. Maar toch: eerst zien, dan geloven!
pi_106397277
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:04 schreef AMDB het volgende:
http://www.teamquitter.com/viewtopic.php?f=55&t=27150

Als ik deze post lees maak ik me toch wel lichtelijk zorgen over PvP in GW2. Maar toch: eerst zien, dan geloven!
Ik kan niet geloven dat Arenanet de wat meer competitieve PvP modes zoals GvG weg zou halen.
Conquest lijkt me trouwens wel leuk. Maar dat en WvWvW mogen niet de enige modi zijn.
  woensdag 4 januari 2012 @ 15:24:02 #144
192683 AMDB
Visionair.
pi_106397887
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:11 schreef Rivalo het volgende:

[..]

Ik kan niet geloven dat Arenanet de wat meer competitieve PvP modes zoals GvG weg zou halen.
Conquest lijkt me trouwens wel leuk. Maar dat en WvWvW mogen niet de enige modi zijn.
http://www.mmocrunch.com/(...)structured-pvp-mode/

Volgens dit interview komt het zeker niet terug omdat 'te hardcore'. Ze zullen toch ook wel moeten begrijpen dat 'hardcore' content nodig is om de speler op de langere termijn vast te houden. Alleen PvP in grote guilds gaat niet werken, grote guilds werken drama in de hand. Ik blijf hopen :P
pi_106401774
mijn vertrouwen in GW2 is zojuist gedaald, de zuurstok van NCSoft is pepermuntsmaak :{
pi_106401877
Verrassend dus :D
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_106402046
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:48 schreef Morthill het volgende:
mijn vertrouwen in GW2 is zojuist gedaald, de zuurstok van NCSoft is pepermuntsmaak :{
Als je het hebt over het zuigende van NCSoft. Arenanet is NCSoft West begonnen, NCSoft zelf heeft niks meer te zeggen over hun game.
  woensdag 4 januari 2012 @ 17:27:22 #148
192683 AMDB
Visionair.
pi_106403281
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:48 schreef Morthill het volgende:
Zolang Conquest een goede vervanging is maakt het mij niet heel veel uit. Capturepoints zijn echter nooit mijn favoriete vorm van PvP geweest. Zolang player organised tournaments goede GvG kan vervangen vind ik het prima.

Toch blijft GvG de meest toffe vorm van allemaal, maar misschien is dat gewoon een stukje nostalgie.
pi_106406316
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:54 schreef Rivalo het volgende:

[..]

Als je het hebt over het zuigende van NCSoft. Arenanet is NCSoft West begonnen, NCSoft zelf heeft niks meer te zeggen over hun game.
Ik maakte gewoon een flauw grapje (al is het wel zo dat ik niet snap waarom die zuurstok pepermuntsmaak heeft) :D niet zo serieus.
pi_106407122
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:45 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik maakte gewoon een flauw grapje (al is het wel zo dat ik niet snap waarom die zuurstok pepermuntsmaak heeft) :D niet zo serieus.
Oke :P
Maar mensen vallen nogal vaak over NCSoft, vooral als ze de eerste delen van GW niet kennen, omdat ze ook veel koreaanse grind MMO's hebben uitgebracht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')