Ik zou achter de bar staan, maar ben veel te druk met klussen dus kan helaas nietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:58 schreef douche-eendje het volgende:
Wie gaan er zondag naar de Ierse middag in de hout?
Ik snap niet hoe men zo iets lekkers durft te verpesten metquote:Op donderdag 1 september 2011 07:25 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
yup erg lekker toch?
Ik heb ook nog een fles kersenmede staan thuis
Aww.quote:Op donderdag 1 september 2011 07:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zou achter de bar staan, maar ben veel te druk met klussen dus kan helaas niet.
Klussen is voor een goed doel! Server werkte alweer hoorde ikquote:Op donderdag 1 september 2011 07:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zou achter de bar staan, maar ben veel te druk met klussen dus kan helaas niet.
Vogels en kaas?quote:Op donderdag 1 september 2011 12:58 schreef lynda het volgende:
Mijn vogel is gek.. Stukje komkommer en mevrouw flipt hem.. Broodje kaas en ze staat naast mij te schreeuwen.. Kaasverslaafde vogel
Oeh, gaaf.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:05 schreef lynda het volgende:
Grasparkiet van schoonouders vliegt hard weg voor kaas..
Mijn konijnen.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vogels en kaas?
Nu vraag ik me af welke beesten eigenlijk géén kaas vreten.
Gelukkig, toch nog beestjes die het niet eten.quote:
Misschien moet ik eens graskaas proberen.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig, toch nog beestjes die het niet eten.
Ik moest even lachenquote:Op donderdag 1 september 2011 13:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oeh, gaaf.Da's net zoals een van de katten van m'n zus, die is doodsbang voor paraplu's.
Nou ja, langzamer dan we willenquote:Op donderdag 1 september 2011 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aww.
Maar klussen gaat goed verder?
Jaquote:Op donderdag 1 september 2011 12:56 schreef lynda het volgende:
[..]
Klussen is voor een goed doel! Server werkte alweer hoorde ik
Deserteur!!quote:Op donderdag 1 september 2011 19:26 schreef Bart het volgende:
En sinds vanmiddag 16.00 uur woon ik niet meer in Alkmaar.
Ja!quote:
Je vrouwquote:Op donderdag 1 september 2011 19:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, langzamer dan we willen. Maar verder gaat alles wel goed ja!
[..]
Ja. Hoe kom je daar zo bij
.
Oh ja ze plempt al die onzin op Facebookquote:
Da's wel hendig.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:02 schreef Bart het volgende:
Ik heb nu op elke slaapkamer een vaste netwerkaansluiting, gewoon zo'n wandcontactdoos in de muur zoals je bij bedrijven altijd ziet. Kabeltje erin en je hebt internet
.
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |