Toch goede service die bank zeg, en dat terwijl ik niet eens bij de Rabobank zitquote:Om ervoor te zorgen uw bescherming, hebben we nu uitgeschakeld toegang tot uw rekeningen. U moet nu opnieuw instellen uw veiligheid. U zult niet in staat zijn om toegang tot uw rekeningen te krijgen totdat je dit hebt gedaan.
Informatie - Als u uw toegangscode niet binnengaan van uw willekeurige kaartlezer of uw Rabo-kaart te verwijderen uit de Random Reader apparaat na verificatie vriendelijk geduldig te zijn voor 15 tot 20 minuten kunnen we dan controleren of uw gegevens kunt u uw rekening.
Onze excuses voor het ongemak
Om te beginnen de reactivering proces, gelieve de verwijzing onderstaande link te zien. klikken hier.
Afdeling internetbankieren
E-Communicatie-eenheid
Rabobank.
Oepsquote:
Uiteraard heb ik geklikt, ik wil natuurlijk me rekeningen beveiligen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nou TS, ik zou zeggen: klik op die link en beveilig jouw rekeningen.
[ afbeelding ]
Heel goed. Nu kan je vannacht vast weer goed slapenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:40 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik geklikt, ik wil natuurlijk me rekeningen beveiligen.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:43 schreef kadoter het volgende:
Prima ontwikkeling dit. Die idioten die op de link klikken hadden hun geld anders uit kunnen geven aan Uggs, teenslippers en/of, god forbid, een LOI cursus.
Heel erg dom van je!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:37 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
OepsVan al die spelfouten in die mail, ga ik zelf ook verkeerd spellen.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:34 schreef Captain_koek het volgende:
[ afbeelding ]
Dit beschermt mijn vriendin, want voor mij is het al te laat.
Baasquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:43 schreef kadoter het volgende:
Prima ontwikkeling dit. Die idioten die op de link klikken hadden hun geld anders uit kunnen geven aan Uggs, teenslippers en/of, god forbid, een LOI cursus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |