quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Kan ik je ophalen van school? Dan mag je bij mij spelen.
Groetjes,
Herbert (54 jr.)
ONz is de andere kant op manquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Kan ik je ophalen van school? Dan mag je bij mij spelen.
Groetjes,
Herbert (54 jr.)
Parv komt volgens mij ook vanuit Utrechtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:04 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Had ik vanochted toen ik aan het rijden was
[..]
Je kent je plek wel goed als je jezelf abonnee noemt
Btw, vrijdag ben ik er wel bij. Komt er nog iemand vanuit Utrecht met het onrendabelen vervoer? En hoe laat moet ik waar zijn?
Nummer 49 is the place to be.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:21 schreef Trollscience het volgende:
Sorry voor de offtopic (ik zei offtopic in een SC, hihi)
Ik ben weer naar numero 49 toe.
doe morgen de demo van PES2012 maar en begin maar alvast met zeikenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:24 schreef SoldMayor het volgende:
Heb net ongeveer een uur de demo van NHL 2012 gespeeld en na 3 kwartier kwam ik er al achter hoe je van spelers moest wisselen.![]()
Ga ik zeker doen. Maar is toch een kanker spel. PES.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
doe morgen de demo van PES2012 maar en begin maar alvast met zeiken
Daarom zei ik het ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:29 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen. Maar is toch een kanker spel. PES.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nja heb hem dan wel al op de pc, en daar speelt ie erg fijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:32 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Haha, nee ik zal weer even pes proberen morgen. Schijnt wel goed te zijn.
Ben wel benieuwd.
Je weet dat het resultaat er niet zo zal uitzien he.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:12 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Staan nu in de oven.Krijg er al kiespijn van als ik er naar kijk.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je weet dat het resultaat er niet zo zal uitzien he.
Euh jawel?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je weet dat het resultaat er niet zo zal uitzien he.
Fuck off.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Fuck off.
Met je kuttopics in ONZ, met je belachelijke doch hilarische onderschrift en donder op met je fucking verzoekjes om met je te spelen motherfucker. Niemand hier speelt op de PS3.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Fuck off.
Met je kuttopics in ONZ, met je belachelijke doch hilarische onderschrift en donder op met je fucking verzoekjes om met je te spelen motherfucker. Niemand hier speelt op de PS3.
RENGDENGJEEEUUUWWW RENGDENGJEEEUUWWWW RENGDENGDENGDENGquote:
Professioneel op de PS3 spelenquote:
Ik keek net je posthistory terug en je bent geen PS3 speler maar een PC speler. Leuk voor je, je zoekt vrienden om mee te spelen en je gebruikt teamspeak? Dan nog beweren dat je pro bent? Dude, ga maar terug de zandbak in want hier heb jij niks te zoeken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:30 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Professioneel op de PS3 spelen![]()
![]()
Jij bent zeker een 13-jarig internet held die laatst met een vriend heeft lopen boosten om zijn eerste nuke te halen en voelt zich nu heel pro. Ieder van ons hier, behalve rossdale (tenzij hij een striker of RPG heeft), maakt jou aan het huilen van frustraties omdat je de hele tijd dood gaat en wij niet lief spelen. Ga roces18 vervelen in het BO topic, daar zal je het goed mee kunnen vinden.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:30 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Professioneel op de PS3 spelen![]()
![]()
Jij bent zeker een 13-jarig internet held die laatst met een vriend heeft lopen boosten om zijn eerste nuke te halen en voelt zich nu heel pro. Ieder van ons hier, behalve rossdale (tenzij hij een striker of RPG heeft), maakt jou aan het huilen van frustraties omdat je de hele tijd dood gaat en wij niet lief spelen. Ga roces18 vervelen in het BO topic, daar zal je het goed mee kunnen vinden.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:33 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik keek net je posthistory terug en je bent geen PS3 speler maar een PC speler. Leuk voor je, je zoekt vrienden om mee te spelen en je gebruikt teamspeak? Dan nog beweren dat je pro bent? Dude, ga maar terug de zandbak in want hier heb jij niks te zoeken.
Wat een matpartij zeg. Stelletje mietjes dat het zijn, maak er dan ook een echt dikke knokpartij van en niet elkaar een beetje strelen dat is geen kijkplezierquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:33 schreef KneusTeun het volgende:
Decibel gezellig![]()
http://www.skoften.net/in(...)n_op_decibel_outdoor
Is hij nou gratis of niet?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Baas.Wie nog meer?
Lekker geldverneuken zit er niet in.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Baas.Wie nog meer?
Voor de mensen die Hardened en Prestige edition hebben gekocht wel.quote:
Ik mis een negerT!!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:38 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Van links naar rechts:
Tauch,
KoningStoma (over de schouder van Tauch),
Pierre & Rossdale (die 2 bazen achter Stoma),
Pringles (met dat bruine ding in zijn hand),
Bozz (met de groene fles),
Sold & Nicklas (op de verhoging),
Kutkabouter en Potatoe (met de ruggen tegen elkaar aan, hmm)
en onze baas Drankii natuurlijk vooraan.
Tja..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:33 schreef KneusTeun het volgende:
Decibel gezellig![]()
WHAT?!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:38 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Van links naar rechts:
Tauch,
Wel tof idd, maar goed bol is veel te duurquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
http://www.bol.com/nl/m/games/mini-games-releases2011/index.html
Nice.
Was idd een episch feestquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:33 schreef KneusTeun het volgende:
Decibel gezellig![]()
60 is gewoon normaal. Zal wel ergens anders op internet 45 zijn ofzo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel tof idd, maar goed bol is veel te duur
wehkamp was iets goedkoperquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel tof idd, maar goed bol is veel te duur
hahahquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:38 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Van links naar rechts:
Tauch,
Op wie?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:19 schreef Michhas het volgende:
Gaat er nog geschoten worden vanavond?
Je realiseert je dat we nu dus ook echt zo'n awesome foto gaan maken met de meet he?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:38 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Van links naar rechts:
Tauch,
Yay, dan hoef ik er niet op.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:54 schreef Kutstudent het volgende:
Goedenavond mensen. Wat zijn jullie lief voor bangbros.
[..]
Je realiseert je dat we nu dus ook echt zo'n awesome foto gaan maken met de meet he?
Dan moet ik er eigenlijk wel bij zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:54 schreef Kutstudent het volgende:
Goedenavond mensen. Wat zijn jullie lief voor bangbros.
[..]
Je realiseert je dat we nu dus ook echt zo'n awesome foto gaan maken met de meet he?
We hebben morgen voor het eerst zwemles.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:08 schreef _Michael het volgende:
Hoi, waarvoor zijn jullie zenuwachtig als ik vragen mag?
Ja hoezo sukkel?! Ik wist het toch nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik sukkel.Ik zit op het account van mijn vriend.
Dacht dat dat toch wel duidelijk was.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja hoezo sukkel?! Ik wist het toch niet?
Er zijn meer vrouwen die online gamenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dacht dat dat toch wel duidelijk was.
Haha natuurlijk, ik ben een keukenprinsesje.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Er zijn meer vrouwen die online gamen. En waren ze nog goed uit de oven gekomen?!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha natuurlijk, ik ben een keukenprinsesje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Spreek haar nou maar gewoon aan. Wat heb je te verliezen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:51 schreef Frankii het volgende:
Lekker in treintje naar Dah Bosch met lekkere chick naast me waar ik niet mee durf te praten.
LIKE A ROSS
Ofja Ross zou haar gewoon instant op de treinwc kunnen doen waarschijnlijk.
LIKE A BOZZ
Hij denk ik ook wel.
Ik ben een pussy.
Een harige pussy welteverstaan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:51 schreef Frankii het volgende:
Lekker in treintje naar Dah Bosch met lekkere chick naast me waar ik niet mee durf te praten.
LIKE A ROSS
Ofja Ross zou haar gewoon instant op de treinwc kunnen doen waarschijnlijk.
LIKE A BOZZ
Hij denk ik ook wel.
Ik ben een pussy.
quote:Beste student,
Je studiefinanciering wordt overgemaakt op 24 augustus. Het verschilt per bank wanneer het geld op je rekening staat.
Geniaal.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
http://www.skoften.net/index/video/hey_meisje_rook_je
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
Vraag of ze je vriendje wilt ontmoeten, naar beneden kijken en dan knipoog naar haar.
Succes gegarandeerd.
Jij vraagt gewoon of ze een muntje hebbenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Openingszinnen.
Als ik al een openingszin gebruik dan is het: "Hoi, heb je een vuurtje?"quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij vraagt gewoon of ze een muntje hebben
Pussy lounge, was ik nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:33 schreef KneusTeun het volgende:
Decibel gezellig![]()
Ja dubbel en dwars joh.quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:00 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ja dubbel en dwars joh.
Nee niks meer gezegd, ze was in slaap gevallen. Nu ga ik slapen en dromen over hoe ik haar anaal verneder.
Kut ik heb gezopen en moet morgen 7 uur op, succes verzekerd!
Trusten.
Als de conducteur komt kun jij hem dan je tieten laten zien terwijl ik hem neersteek? Ik rij namelijk alweer zwart.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
We hebben morgen voor het eerst zwemles.
quote:
Jullie zijn pro??quote:
Leuk filmpje.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:41 schreef dreamzk het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn pro??![]()
Tevens:
Ziet er best lekker uit tbh
Bacon, more bacon, weave that bacon real good.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:41 schreef dreamzk het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn pro??![]()
Tevens:
Ziet er best lekker uit tbh
Omdat echte mannen vroeg opstaan om wild en gevogelte te schieten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 07:50 schreef Frankii het volgende:
Waarom kan ik maar 2 keer per week uitslapen.
Dan mag ik wel oppassen!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 07:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Omdat echte mannen vroeg opstaan om wild en gevogelte te schieten.
haha leuk he, wel oppassen met regen die strepen zijn dan echt fockin glad. Oeh en deze maand wordt ook de bonus uitbetaald!!!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:21 schreef Rossdale het volgende:
Jeuj vandaag weer werken
Oh en voor het eerst tussen de files doorgeragd met de brommertEr waren weinig files in vakantietijd maar nu snap ik waarom het zo leuk is
Ik vond ze al kut terwijl de weg bijna helemaal droog wasquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:35 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
haha leuk he, wel oppassen met regen die strepen zijn dan echt fockin glad. Oeh en deze maand wordt ook de bonus uitbetaald!!!nog dichterbij een nieuwe motor!
![]()
deed ik ook in het begin, op een gegeven moment werd het echt met 80-100. Maar dat werd me toch iets te hard. Daarom nu ook lekker rustif met 50kmhquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vond ze al kut terwijl de weg bijna helemaal droog wasMaar ja ik kan me voorstellen dat je flink op je plaat kunt gaan als je onverwachts moet remmen voor een auto die ineens van rijbaan wisselt (zoals vanochtend).
Ik reed zelf braaf met een gangetje van 25 km/h tussen de langzaamrijdende auto's door maar voor me reed een malloot van 50-60 km/h. Dat doe ik dus echt niet he
Zin in vrijdag.quote:
Prima.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zin in vrijdag.Zal ik vantevoren bij jou langskomen? Plant ik m'n brommert daar neer.
Voor jou is vrijdag even op de brommert langs Den Bosch rijden geen optie zeker?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:28 schreef Sharpdressedman het volgende:
soms knallen ze echt veel te hard langs, ik doe het altijd met een snelheidsverschil van max 10 a 15 km per uur ofzo.
10de van de maand salaris, 24ste van de maand stufi.quote:
Pretenderen niks te hoeven doen op je werk.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:17 schreef Rossdale het volgende:
Altijd fijn inderdaad als de aanwezigheidsfooi weer gestort wordt
naja het is iig al fijn als er geen duitsers in de file staan. Die dipshits staan altijd aan de binnekant van de weg stil, en weigeren aan de kant te gaan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:28 schreef Sharpdressedman het volgende:
soms knallen ze echt veel te hard langs, ik doe het altijd met een snelheidsverschil van max 10 a 15 km per uur ofzo.
Vriendelijk klopje op het dak geven als je langsrijdtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:40 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
naja het is iig al fijn als er geen duitsers in de file staan. Die dipshits staan altijd aan de binnekant van de weg stil, en weigeren aan de kant te gaan.
Of gewoon spiegel eraf rijden?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vriendelijk klopje op het dak geven als je langsrijdt
daarvoor zijn me motors te laag voor geweest, en me volgende ookquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vriendelijk klopje op het dak geven als je langsrijdt
Sowieso ethiek in deze wereld.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:43 schreef KneusTeun het volgende:
Zo kut, ik kan me hoofd maar niet op leren zetten. Moet een boek over ethiek doorlezen, maar bij het minste ben ik al afgeleid
Ethiek verschilt per persoon, dus dat scheelt weerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Sowieso ethiek in deze wereld.
wat ga je spelen dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:40 schreef dreamzk het volgende:
Ik heb niks te doen vandaag dus ik ga wat spelen. Wie wil er mee spelen?
Nu klaar met werk, even wat eten dus over een uurtje doe ik wel meequote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:40 schreef dreamzk het volgende:
Ik heb niks te doen vandaag dus ik ga wat spelen. Wie wil er mee spelen?
Verstoppertje!!!quote:
Nu al klaar met werk joh.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nu klaar met werk, even wat eten dus over een uurtje doe ik wel mee
Op woensdag werk ik altijd maar een halve dagquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:53 schreef Frankii het volgende:
[..]
Nu al klaar met werk joh.
Ik moet tot 5. Vanavond doe ik mee.
Of jij bent gewoon te klein.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:20 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
daarvoor zijn me motors te laag voor geweest, en me volgende ook
Sick.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:13 schreef dreamzk het volgende:
Wat is deze?
http://www.telegraaf.nl/b(...)uitser__.html?p=10,1
aah dat zou mooi zijn jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:16 schreef KneusTeun het volgende:
Voor die britten van laatst XD http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=145769
Ik wou dat ik de gamertags nog wist
Makkelijk terug te zoekenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:16 schreef KneusTeun het volgende:
Voor die britten van laatst XD http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=145769
Ik wou dat ik de gamertags nog wist
Choppers en van die tourmotoren ZIJN ouwe lullen motorenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:17 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee dat is het niet, ik heb gewoon geen oude mannen motoren gehad waar je rechtop kan zitten
net als die van jouquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Choppers en van die tourmotoren ZIJN ouwe lullen motoren
maar nog steeds in de klasse sporttourquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die van mij is meer sport dan tour
Die comments daaronder.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:21 schreef dreamzk het volgende:
Tauch??
http://www.powned.tv/nieu(...)ildplasser_in_f.html
Ik houd van je ondanks je geslacht.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
Als ik een vrouw was, zou je dan van me houden?
Zelfs dan niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
Dan zou je met een burka lopen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
blank,zwart,zandkleur? Vragen vragen, vragenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
Een racer ja?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:51 schreef Bozz187 het volgende:
Maar heb in slagharen een mooie bike gezien die me wel wat lijkt. Een zwart/blauwe gsxr600
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:14 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dan zou je met een burka lopen.
yes ik mis echt de acceleratie en snelheid van die dingen, chopper kan ik later ook nog rijdenquote:
en pringles is te bang om te komen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
Volgende week is het eindelijk zover!
Bozz, Potatoe, Parvus, Nicklas en Soldmayor in Holland in de hood.
Jij vrijdag toch ook?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:13 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en pringles is te bang om te komen.
Wat dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
Volgende week is het eindelijk zover!
Bozz, Potatoe, Parvus, Nicklas en Soldmayor in Holland in de hood.
Zo'n idee had ik ook al jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:26 schreef Rossdale het volgende:
Ik zie het al voor me dat het vrijdag gewoon weer alleen pietermans, frankert, maurice en ikzelf zijn
Ik ben er ook bij niggaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:26 schreef Rossdale het volgende:
Ik zie het al voor me dat het vrijdag gewoon weer alleen pietermans, frankert, maurice en ikzelf zijn
Ik hoop dat ik het redquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:26 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:26 schreef Rossdale het volgende:
Dan moet jij wel je vriendin thuis laten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:26 schreef Rossdale het volgende:
http://www.dramabutton.com/quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dan moet jij wel je vriendin thuis laten.
Niet blijven pitten joh.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:59 schreef Frankii het volgende:
Maurice, waarom wil je eigenlijk blijven pitten als je toch een brommer hebt.
Hoezo zijn daar zoveel chicks dan? Dacht dat dat een groot sausage fest was.quote:
Doe ik toch?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dan moet jij wel je vriendin thuis laten.
Doe je nou serieus Dio na?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ze noemen mij Dr.P, ze noemen mij dd rr p, ze noemen mij Dr, ze noemen mij Pringles. Ze noemen mij Dr, Dr.Pringles.
Wat een vertrouwen in ons, dan blijf ik wel thuis.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:26 schreef Rossdale het volgende:
Dat wil Niels gewoon omdat hij alle drank moet betalen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen in ons, dan blijf ik wel thuis.
Goed plan, ik ookquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen in ons, dan blijf ik wel thuis.
Blijven proberen he? Jij bent degene hier die graties geld krijgtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat wil Niels gewoon omdat hij alle drank moet betalen.
Ja KK waarom spendeer jij je stufi niet aan ons aanstaande vrijdag?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Blijven proberen he? Jij bent degene hier die graties geld krijgt
Tja, kan wel flesje sterk meenemen maar als ik eerst naar Frank ga dan is dat al long gone als de meet begint.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Blijven proberen he? Jij bent degene hier die graties geld krijgt
Drank meenemen naar een kroeg/terrasquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:27 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Tja, kan wel flesje sterk meenemen maar als ik eerst naar Frank ga dan is dat al long gone als de meet begint.
Als we toch bij jou beginnen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:39 schreef Frankii het volgende:
[..]
Drank meenemen naar een kroeg/terras
Stiekem doe je m ook na.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben er ook alles behalve trots op
Leren? Je had toch al gefaald?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:56 schreef Kutstudent het volgende:
Heujheujheuj 5voor5 aan de bar. Zuipuhhhhh.
Helaas moet ik leren.
Klopt, maar opgeven is voor falers. Er zijn nog zoveel manieren om toch door te mogen. Maar dan moet ik er wel nog zoveel mogelijk punten uitslepen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Leren? Je had toch al gefaald?
Zijn daar best veel vrouwen hoor, en ook best veel geile die in bikinis ed rondlopen. Van die lage sletjes, i like it.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hoezo zijn daar zoveel chicks dan? Dacht dat dat een groot sausage fest was.
Ik mag niet doorgaan op basis van punten, maar ik ga proberen nog wat punten erbij te sprokkelen van projecten eerder dit jaar die ik (semi-)onverdiend niet heb gekregen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
Je mag toch niet doorgaan met je studie? Of moet je nu herkansen ofzo?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:00 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zijn daar best veel vrouwen hoor, en ook best veel geile die in bikinis ed rondlopen. Van die lage sletjes, i like it.
Hoe laat begint dat hele cockfest eigenlijk?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:05 schreef Michhas het volgende:
Tammy, hoe laat wil je vrijdag gaan?
Check Fecesbook.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe laat begint dat hele cockfest eigenlijk?
Oke baas.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:21 schreef Frankii het volgende:
[..]
Check Fecesbook.
19:00 voor de Appie op station DB.
Nee niet op Velperpoortquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oke baas.Paken we de trein op velperpoort dan Mich?
Dat is zooo ver.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee niet op VelperpoortWe moeten eerst naar Nijmegen he, dus ik ga gewoon vanaf centraal.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is zooo ver.Nee is goed, zeg maar hoe laat als we er om 7u moeten zijn? Heb alle tijd.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:49 schreef Michhas het volgende:
Tijd Station / Halte
18:25 Arnhem
18:44 Nijmegen
18:48 Nijmegen
19:18 Hertogenbosch ('s)
Te doen voor vrijdag
Wie komt deze sloeber van het station ophalen?
Ja dahaag.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:56 schreef PierreTT het volgende:
Sowieso een groepsfoto maken en die in de OP plakken lol
Ja precies, op die chinamen manier.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:56 schreef PierreTT het volgende:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoezo kom jij niet mijn suribroeder
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:56 schreef PierreTT het volgende:
Erdingers drinken bij de kleine werelt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:07 schreef tliciouz het volgende:
Waar gaan we eigenlijk heen/zitten? Het word wel prachtig weer.![]()
Ben je zo lelijk dat je bang bent dat de lens breekt?quote:
Nee, denk eerder dat ik jullie onzeker maak.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ben je zo lelijk dat je bang bent dat de lens breekt?
Arm menneke [ afbeelding ]
quote:
Hou eens op met zo te stressen jij!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:07 schreef tliciouz het volgende:
Waar gaan we eigenlijk heen/zitten? Het word wel prachtig weer.![]()
Operatiekamer? Dat lijkt me nou ook wel weer wat overdrevenquote:
Ik wil McSkills wel eens in RL ontmoetenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:18 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee, denk eerder dat ik jullie onzeker maak.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Hou eens op met zo te stressen jij!Ik wordt er helemaal akelig van
IK wil gewoon iets met Frank en Pierre gaan drinken, maar jullie moeten ook weer zo nodig komenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:31 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik wil McSkills wel eens in RL ontmoeten
Kom jij ook?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:31 schreef dreamzk het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
IK wil gewoon iets met Frank en Pierre gaan drinken, maar jullie moeten ook weer zo nodig komen
Waarom zou ik niet komen jonge deerne?quote:
Ik dacht dat jij niet zou komen, dacht zoiets op fb gelezen te hebben.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:35 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet komen jonge deerne?
Kom er net achter dat het hamsterweken zijnDit wordt inslaaaaaaaan
Kan je je vreugde en anticipatie nog inhouden nu je weet ik vrijdag ook kom?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet zou komen, dacht zoiets op fb gelezen te hebben.
quote:
Ik nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:39 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Kan je je vreugde en anticipatie nog inhouden nu je weet ik vrijdag ook kom?
Stond ik op 23 kills, word ik genoobtubedquote:
Fo' real?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:46 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Stond ik op 23 kills, word ik genoobtubed
Ja toen was jij bij Fable de Violin aan het spelen oid.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Fo' real?
Wanneer? Toen was ik al weg
We kunnen samen vanaf Utrecht gaan vrijdag, dan heb je al een preview!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:31 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Beetje flikflooien in de trein.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:01 schreef Parvus het volgende:
[..]
We kunnen samen vanaf Utrecht gaan vrijdag, dan heb je al een preview!
Beetje rollebollen, klessebessen, dit dat.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Beetje flikflooien in de trein.
Klinkt als een voice message van Michhas.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:22 schreef vandermar het volgende:
Rofl, ik krijg een bericht op xboxlive, een voicebericht.
Zegt hij:
Wil je me compleet naakt zien (tautologie) op k'nect dan moest ik dit en dit doen (ik kon niet uitvogelen wat hij zei).
UUh, like wtf?
Is zijn nick ook WhiteBlackTiger ?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Klinkt als een voice message van Michhas.
Challenge accepted.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Klinkt als een voice message van Michhas.
There you go.quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is zijn nick ook WhiteBlackTiger ?
Geil. Hoe laat was jij van plan trein te nemen? En waar kom je vandaan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:01 schreef Parvus het volgende:
[..]
We kunnen samen vanaf Utrecht gaan vrijdag, dan heb je al een preview!
Ik werk vlakbij Utrecht CS, rond half 7 dan de trein pakken ofzo? Spreken we af bij de AH to go ofzo, je herkent me aan de rode roos en een kartonnen bordje met I <3 pot4toe.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:55 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Geil. Hoe laat was jij van plan trein te nemen? En waar kom je vandaan?
Ik ga nu trouwens knallen, wie o wie doet mee?
Als je dat echt doet ben je wel een koning. Jeweet, echte mannen zijn niet bang om gay over te komen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:09 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ik werk vlakbij Utrecht CS, rond half 7 dan de trein pakken ofzo? Spreken we af bij de AH to go ofzo, je herkent me aan de rode roos en een kartonnen bordje met I <3 pot4toe.
quote:
De toekomst van Nederland...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:55 schreef Kutstudent het volgende:
Ik lees net dat er afgelopen avond en nacht 12000 liter bier is gezopen op de toko.Met een mannetje of 2000.
Zo rollen we in Delft. Volgens mij een nieuw record voor een nacht.
En dit was Franks vrouwensoappost van vandaag. Tune morgen in voor een nieuw relaas.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:12 schreef Frankii het volgende:
Waarom hebben vrouwen zo vaak van die kutbuien... Net begon er een tegen me aan te zeiken. Toen ik niet zo veel zei werd ze boos, toen ik zei dat ze hypocriet bezig was zei ze flikker op en blokkeerde ze me.
Like wtf.
En dan morgen natuurlijk weer zeggen blabla het spijt me was in een kutbui.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |