quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Kan ik je ophalen van school? Dan mag je bij mij spelen.
Groetjes,
Herbert (54 jr.)
ONz is de andere kant op manquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Kan ik je ophalen van school? Dan mag je bij mij spelen.
Groetjes,
Herbert (54 jr.)
Parv komt volgens mij ook vanuit Utrechtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:04 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Had ik vanochted toen ik aan het rijden was
[..]
Je kent je plek wel goed als je jezelf abonnee noemt
Btw, vrijdag ben ik er wel bij. Komt er nog iemand vanuit Utrecht met het onrendabelen vervoer? En hoe laat moet ik waar zijn?
Nummer 49 is the place to be.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:21 schreef Trollscience het volgende:
Sorry voor de offtopic (ik zei offtopic in een SC, hihi)
Ik ben weer naar numero 49 toe.
doe morgen de demo van PES2012 maar en begin maar alvast met zeikenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:24 schreef SoldMayor het volgende:
Heb net ongeveer een uur de demo van NHL 2012 gespeeld en na 3 kwartier kwam ik er al achter hoe je van spelers moest wisselen.![]()
Ga ik zeker doen. Maar is toch een kanker spel. PES.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
doe morgen de demo van PES2012 maar en begin maar alvast met zeiken
Daarom zei ik het ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:29 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen. Maar is toch een kanker spel. PES.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nja heb hem dan wel al op de pc, en daar speelt ie erg fijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:32 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Haha, nee ik zal weer even pes proberen morgen. Schijnt wel goed te zijn.
Ben wel benieuwd.
Je weet dat het resultaat er niet zo zal uitzien he.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:12 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Staan nu in de oven.Krijg er al kiespijn van als ik er naar kijk.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je weet dat het resultaat er niet zo zal uitzien he.
Euh jawel?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je weet dat het resultaat er niet zo zal uitzien he.
Fuck off.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Fuck off.
Met je kuttopics in ONZ, met je belachelijke doch hilarische onderschrift en donder op met je fucking verzoekjes om met je te spelen motherfucker. Niemand hier speelt op de PS3.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Fuck off.
Met je kuttopics in ONZ, met je belachelijke doch hilarische onderschrift en donder op met je fucking verzoekjes om met je te spelen motherfucker. Niemand hier speelt op de PS3.
RENGDENGJEEEUUUWWW RENGDENGJEEEUUWWWW RENGDENGDENGDENGquote:
Professioneel op de PS3 spelenquote:
Ik keek net je posthistory terug en je bent geen PS3 speler maar een PC speler. Leuk voor je, je zoekt vrienden om mee te spelen en je gebruikt teamspeak? Dan nog beweren dat je pro bent? Dude, ga maar terug de zandbak in want hier heb jij niks te zoeken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:30 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Professioneel op de PS3 spelen![]()
![]()
Jij bent zeker een 13-jarig internet held die laatst met een vriend heeft lopen boosten om zijn eerste nuke te halen en voelt zich nu heel pro. Ieder van ons hier, behalve rossdale (tenzij hij een striker of RPG heeft), maakt jou aan het huilen van frustraties omdat je de hele tijd dood gaat en wij niet lief spelen. Ga roces18 vervelen in het BO topic, daar zal je het goed mee kunnen vinden.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:30 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Professioneel op de PS3 spelen![]()
![]()
Jij bent zeker een 13-jarig internet held die laatst met een vriend heeft lopen boosten om zijn eerste nuke te halen en voelt zich nu heel pro. Ieder van ons hier, behalve rossdale (tenzij hij een striker of RPG heeft), maakt jou aan het huilen van frustraties omdat je de hele tijd dood gaat en wij niet lief spelen. Ga roces18 vervelen in het BO topic, daar zal je het goed mee kunnen vinden.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:33 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik keek net je posthistory terug en je bent geen PS3 speler maar een PC speler. Leuk voor je, je zoekt vrienden om mee te spelen en je gebruikt teamspeak? Dan nog beweren dat je pro bent? Dude, ga maar terug de zandbak in want hier heb jij niks te zoeken.
Wat een matpartij zeg. Stelletje mietjes dat het zijn, maak er dan ook een echt dikke knokpartij van en niet elkaar een beetje strelen dat is geen kijkplezierquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:33 schreef KneusTeun het volgende:
Decibel gezellig![]()
http://www.skoften.net/in(...)n_op_decibel_outdoor
Is hij nou gratis of niet?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Baas.Wie nog meer?
Lekker geldverneuken zit er niet in.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Baas.Wie nog meer?
Voor de mensen die Hardened en Prestige edition hebben gekocht wel.quote:
Ik mis een negerT!!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:38 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Van links naar rechts:
Tauch,
KoningStoma (over de schouder van Tauch),
Pierre & Rossdale (die 2 bazen achter Stoma),
Pringles (met dat bruine ding in zijn hand),
Bozz (met de groene fles),
Sold & Nicklas (op de verhoging),
Kutkabouter en Potatoe (met de ruggen tegen elkaar aan, hmm)
en onze baas Drankii natuurlijk vooraan.
Tja..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:33 schreef KneusTeun het volgende:
Decibel gezellig![]()
WHAT?!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:38 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Van links naar rechts:
Tauch,
Wel tof idd, maar goed bol is veel te duurquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
http://www.bol.com/nl/m/games/mini-games-releases2011/index.html
Nice.
Was idd een episch feestquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:33 schreef KneusTeun het volgende:
Decibel gezellig![]()
60 is gewoon normaal. Zal wel ergens anders op internet 45 zijn ofzo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel tof idd, maar goed bol is veel te duur
wehkamp was iets goedkoperquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel tof idd, maar goed bol is veel te duur
hahahquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:38 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Van links naar rechts:
Tauch,
Op wie?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:19 schreef Michhas het volgende:
Gaat er nog geschoten worden vanavond?
Je realiseert je dat we nu dus ook echt zo'n awesome foto gaan maken met de meet he?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:38 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Van links naar rechts:
Tauch,
Yay, dan hoef ik er niet op.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:54 schreef Kutstudent het volgende:
Goedenavond mensen. Wat zijn jullie lief voor bangbros.
[..]
Je realiseert je dat we nu dus ook echt zo'n awesome foto gaan maken met de meet he?
Dan moet ik er eigenlijk wel bij zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:54 schreef Kutstudent het volgende:
Goedenavond mensen. Wat zijn jullie lief voor bangbros.
[..]
Je realiseert je dat we nu dus ook echt zo'n awesome foto gaan maken met de meet he?
We hebben morgen voor het eerst zwemles.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:08 schreef _Michael het volgende:
Hoi, waarvoor zijn jullie zenuwachtig als ik vragen mag?
Ja hoezo sukkel?! Ik wist het toch nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik sukkel.Ik zit op het account van mijn vriend.
Dacht dat dat toch wel duidelijk was.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja hoezo sukkel?! Ik wist het toch niet?
Er zijn meer vrouwen die online gamenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dacht dat dat toch wel duidelijk was.
Haha natuurlijk, ik ben een keukenprinsesje.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Er zijn meer vrouwen die online gamen. En waren ze nog goed uit de oven gekomen?!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha natuurlijk, ik ben een keukenprinsesje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Spreek haar nou maar gewoon aan. Wat heb je te verliezen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:51 schreef Frankii het volgende:
Lekker in treintje naar Dah Bosch met lekkere chick naast me waar ik niet mee durf te praten.
LIKE A ROSS
Ofja Ross zou haar gewoon instant op de treinwc kunnen doen waarschijnlijk.
LIKE A BOZZ
Hij denk ik ook wel.
Ik ben een pussy.
Een harige pussy welteverstaan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:51 schreef Frankii het volgende:
Lekker in treintje naar Dah Bosch met lekkere chick naast me waar ik niet mee durf te praten.
LIKE A ROSS
Ofja Ross zou haar gewoon instant op de treinwc kunnen doen waarschijnlijk.
LIKE A BOZZ
Hij denk ik ook wel.
Ik ben een pussy.
quote:Beste student,
Je studiefinanciering wordt overgemaakt op 24 augustus. Het verschilt per bank wanneer het geld op je rekening staat.
Geniaal.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
http://www.skoften.net/index/video/hey_meisje_rook_je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |