Idem. En minder dan ik had verwacht. Ben toch wel 3x per week goed lam.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:47 schreef tong80 het volgende:
Ovve r hettGmidllede DrinKKK ik Biet5 zo veeel
Netjes hoor.quote:You scored a total of 9.
quote:You scored a total of 11.
Behalve je spelling whehehequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
You scored a total of 13.
Ik drink bier als een ketter, maar niks leidt eronder en ik ben er niemand mee tot last, vandaar de relatief lage score.
Wat noem jij bier drinken als een ketter?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
You scored a total of 13.
Ik drink bier als een ketter, maar niks leidt eronder en ik ben er niemand mee tot last, vandaar de relatief lage score. En ik zuip alleen in de avond, dat tikt ook aan
.
Ohja, verdoriequote:
Zo'n 4-5-6 bier op een avond, in het weekend misschien rond de 10quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat noem jij bier drinken als een ketter?
Maar 6 biertjes is niet als een ketter, toch? Niet dat ik stoer wil doen ofzo maar dat is vrij matig volgens mij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ohja, verdorie.
[..]
Zo'n 4-5-6 bier op een avond, in het weekend misschien rond de 10. Ik drink altijd na 21u ongeveer pas.
quote:You scored a total of 19.
Mooiquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:57 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Maar 6 biertjes is niet als een ketter, toch? Niet dat ik stoer wil doen ofzo maar dat is vrij matig volgens mij.
Nou, ruig hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ohja, verdorie.
[..]
Zo'n 4-5-6 bier op een avond, in het weekend misschien rond de 10. Ik drink altijd na 21u ongeveer pas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |