Wat ik vooral van onthouden heb was dat de verhalen verdomd saai waren die zij meemaakten maar dat ik er vooral op lette dat die Jan een acteur was die later nog op Nickelodeon voice-overs zou doen en ook af en toe samen met, nu komt 't; Everon Jackson Hooi en Aukje van Ginneken op Nickelodeon de Wensdagmiddag presenteerde.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:14 schreef Madame_Paon het volgende:
Saaier dan die Jan en Petra kan niet.
Preciesquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wat ik vooral van onthouden heb was dat de verhalen verdomd saai waren die zij meemaakten maar dat ik er vooral op lette dat die Jan een acteur was die later nog op Nickelodeon voice-overs zou doen en ook af en toe samen met, nu komt 't; Everon Jackson Hooi en Aukje van Ginneken op Nickelodeon de Wensdagmiddag presenteerde.
...Petra herinner ik me verder ook van dat ze niet kon acteren. "Maar Jan, wat is dat erg zeg, dan kunnen we dalijk nergens wonen.", zoiets zei ze zo statisch dat ik dan bijna ook begon te spoelen
!!!!!!!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:09 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind dat die "Petra" klinkt als een van die My Little Pony's.
Ah, vandaar dat ik My Little Pony's ook nooit een hol aanvond.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:09 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind dat die "Petra" klinkt als een van die My Little Pony's.
Wel een beetje, ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ik My Little Pony's ook nooit een hol aanvond.
Heb jarenlang een dubbelbox van My little Pony's gehad, toen ik mijn videotapeverzameling opruimde was dat de eerste die wegging. ...Ook wegens het feit dat het me wel heel erg gay maakte.
quote:
Die stem van haar is niet uniek, die zeikstem hebben meerdere mensen hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:35 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]!
En natuurlijk "Sylvia" als Jesse van Team Rocket.
Maar ik weet niet of "Petra" ook een stem heeft ingesproken, want die serie van My Little Pony komt uit de jaren '80.
Whut.quote:
quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wat ik vooral van onthouden heb was dat de verhalen verdomd saai waren die zij meemaakten maar dat ik er vooral op lette dat die Jan een acteur was die later nog op Nickelodeon voice-overs zou doen en ook af en toe samen met, nu komt 't; Everon Jackson Hooi en Aukje van Ginneken op Nickelodeon de Wensdagmiddag presenteerde.
...Petra herinner ik me verder ook van dat ze niet kon acteren. "Maar Jan, wat is dat erg zeg, dan kunnen we dalijk nergens wonen.", zoiets zei ze zo statisch dat ik dan bijna ook begon te spoelen
De weerzin tegen Jan en Petra is duidelijk, zo zie ik Bing, Danny en Jack dus. Dit hoeft uiteraard niet door iedereen gedeeld te worden en dit had ik ook zeker niet verwacht, dit was dan ook bedoeld om aan te duiden hoe ik ze beleef.quote:
Het valt me nu pas op dat ze ook haar Silvia-stem op zet met bij die laatste woorden. Ik ben echt benieuwd naar haar introductie in seizoen 4, dat is namelijk nogal weggezakt.quote:
Charlie kan ik niet saai noemen, eerder het tegenovergestelde in negatieve zin, die schorre stem en dat hyper-mega-vrolijk-manische gedrag, maar goed zij rot tenminste op. Dit zal wel niet gelden voor Bing, Danny en Jack.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:50 schreef Frey het volgende:
[..]
Al kan ik me wel voorstellen dat die drankflessen er steeds aantrekkelijker voor je uit gaan zien als Charlie weer voor de zoveelste keer in beeld is geweest met haar gezeik.
Ook dat en het liefst meerdere tegelijk:quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:43 schreef LetsGame het volgende:
Charlie heeft met elke mannelijke Meerdijker wel het bed gedeelt
Ten drommel, ik ga ieder jaar naar de winterefteling, 9 van de 10 keer sla ik het spookslot over omdat ik het te saai vind. Maar nooit geweten dat Tom van Beek dat inspreekt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:48 schreef Frey het volgende:
Tom van Beek kun je nog steeds horen in het Spookslot in de Efteling.
Die had ik al verwachtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:52 schreef Madame_Paon het volgende:
Jack vind ik echt 15829834724292x interessanter dan personages als Bing, Danny en Edwin.
Met de laatste met stip op nummer 1.
Dit is onscreen, offscreen heeft ze vast Robert/Jef/Ludo ook al gehadquote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ook dat en het liefst meerdere tegelijk:
Sylvester Koetsier
Sidney Romer
Stefano Sanders (one night stand)
Benjamin Borges
Chris Poelman
Milan Verhagen (nu Alberts)
Johan Paulusma (Bijgoochem in een skihut)
Nick van der Heyde (nu Sanders)
Dennis Tuinman (nu Alberts)
Jack van Houten
Rik de Jong
Danny de Jong
En dan vergeet ik er nog wel een paar.
De enige met wie ze het niet heeft gedaan zijn Bing, directe bloedverwanten, minderjarigen en ouderen (Robert, Jef en Ludo e.d.)
Dit weet ik niet, het zou kunnen, maar het blijft speculeren.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:58 schreef Madame_Paon het volgende:
Hij is alleen maar populair omdat het een homoseksueel personage is.
Je hebt helaas genoeg mensen die alle homoseksuele personages per definitie fantastisch vinden, hoe oninteressant ze ook zijn ...
Ik durf eigenlijk wel te wedden dat hij absoluut niet populair zou zijn als het een heteroseksueel personage was.
De makers denken dat ze daar met Edwin in geslaagd zijn en de reacties van de "Ludwin" aanhangers hier, op youtube en op diverse andere gtst-gerelateerde sites onderstrepen dit alleen maar. Ik denk dat hierdoor die makers niets verkeerd vinden aan Edwin en daarom weinig aan hem zullen veranderen.quote:Ik wou dat ze een leuker vriendje voor Lucas hadden gecreëerd.
Zelfs het feit dat het door sommigen gehaat wordt, zien de makers als het slagen van een van hun doelstellingen: de aandacht trekken van het nederlandse publiekquote:
Ach joh, dat Ludwin-gejank komt of van nichten (Het moet gezegd), of van meiden van onder de 22 af. Die vinden dat dan liev. Het lijkt goddomme iCarly wel met hun Seddie's, Creddies and whatever.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
De makers denken dat ze daar met Edwin in geslaagd zijn en de reacties van de "Ludwin" aanhangers hier, op youtube en op diverse andere gtst-gerelateerde sites onderstrepen dit alleen maar. Ik denk dat hierdoor die makers niets verkeerd vinden aan Edwin en daarom weinig aan hem zullen veranderen.
Kan best, maar dit is dan ook een groot deel van hun doelgroep. Waardoor het komt doet er ook niet toe voor ze. Het werkt en dat is wederom een reden voor ze om dit nog even goed uit te gaan melkenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
[
[..]
Ach joh, dat Ludwin-gejank komt of van nichten (Het moet gezegd), of van meiden van onder de 22 af. Die vinden dat dan liev.
quote:Het lijkt goddomme iCarly wel met hun Seddie's, Creddies and whatever.
Why de fuck weet ik dat
"Ludwin" is saai en onboeiend in mijn ogen, maar mensen die er zo een walging tegenover hebben snap ik zelf ook nooit zo. Vroeger grapten we op school dat dit zelf homo's waren die nog uit de kast moesten komenquote:
Omdat je iCarly kijkt/keek?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Kan best, maar dit is dan ook een groot deel van hun doelgroep. Waardoor het komt doet er ook niet toe voor ze. Het werkten dat is wederom een reden voor ze om dit nog even goed uit te gaan melken
[..]
Hierin ben ik het zowaar met je eens, ik vond Lucas een stuk minder egocentrisch, dramaqueen-achtig en een stuk socialer voordat hij een relatie had.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:28 schreef Madame_Paon het volgende:
Lucas in seizoen 20.
Luca in seizoen 21 nadat hij een relatie krijgt met Edwin:![]()
Het was in seizoen 20 echt een van m'n favoriete personages.
Doodzonde dat nu hij een nieuw (saai) vriendje heeft, ook zijn personage in negatieve zin moesten veranderen.
Sorry, het is laat tochquote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Kijk eerst maar eens goed naar wat ik heb gequote
Shit, als ik deze post had gezien had ik de vorige niet hoeven schrijven. Zo eensch als een FOK!'er betaamt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:28 schreef Madame_Paon het volgende:
Lucas in seizoen 20.
Luca in seizoen 21 nadat hij een relatie krijgt met Edwin:![]()
Het was in seizoen 20 echt een van m'n favoriete personages.
Doodzonde dat nu hij een nieuw (saai) vriendje heeft, ook zijn personage in negatieve zin moest veranderen.
Dat vond ik echt sneu voor Anton, dat is overigens ook een reden waarom ik Lucas niet zo mag. Loopt zich constant zo etterig te gedragen bij Anton en vindt het dan vreemd dat die nog steeds niet al te hartelijk doetquote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
Lucas was een normale, ok, misschien een beetje overdreven (Maar dat zijn er tegenwoordig 9 van de 10 en laat ze lekker doendenk ik dan, er zijn veel ergere types
) homoseksueel. Het was een goed personage waar ik ook wel eens echt sympathie voor had.
...En toen kwam Ludwin.
De enige keer dat ik nog echt moest lachen om Lucas was dat gezeik met die kikkers. Eigenlijk dacht ik bij die verhaallijn ook "Dat méén je niet" gezien de lijn regelrecht uit een sitcom had zijn kunnen gejat, dus misschien daarom ook wel... Maar die lach van Lucas/Ferry toen, man
Wieweet doet Lucas wel zo bij elke relatie die hij heeft, sterker nog wieweet wordt hij nog erger bij een volgende relatie en verlang je straks terug naar de tijd dat ie nog met Edwin wasquote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat is dus ook de belangrijkste reden waarom ik Edwin haat.
Hij heeft een van mijn favoriete personages verpest.
Dat vergeef ik hem nooit.
Ik doe sowieso met je mee, maar wel om tal van andere redenenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:49 schreef Madame_Paon het volgende:
Alsjeblieft niet.
Als ze dat doen, ga ik die schrijvers echt met eieren bekogelen.
Lucas nog verder verpesten: heiligenschennis!
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Overigens wat ik nu gevonden heb, voor de echte die-hard fans:
http://link.marktplaats.nl/1001042574
Ik doe dan ook mee, maar ik ga dan niet eieren gooien. ...maar met keiharde bakstenen, met die foto van Rogier Proper met zijn vuist in de lucht erop gebrand.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik doe sowieso met je mee, maar wel om tal van andere redenen![]()
Ze heeft het wel met Bing gedaan, haha.. erg genoeg. Paar jaartjes geleden.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En dan vergeet ik er nog wel een paar. De enige met wie ze het niet heeft gedaan zijn Bing, directe bloedverwanten, minderjarigen en ouderen (Robert, Jef en Ludo e.d.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:32 schreef RogerS het volgende:
Mensen, hierbij de vooruitzichten van 5 september t/m 9 september.
Uiteraard niet lezen voor degene die niet willen weten wat er komen gaat, zoals Frey bijvoorbeeld. En overigens oppassen met GTST Courant e.d., die posten dit open en bloot.
Spoilers:Was al eerder gepost hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Conformists will be cast away by the tide of history
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |