Die ken ikquote:Zo kan het zomaar gebeuren dat je dankzij zo’n strip plantaardige XTC-pilletjes zo ziek als een hond op een brancard belandt richting EHBO, verpakt in aluminium-folie om de werkzame stoffen - te weten: cafeïne - ’eruit te zweten’, zoals vorig jaar een bezoekster overkwam.
En terecht. Welke mafkees neemt er nou een zak vol vitamine C-pillen meequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:02 schreef julian6 het volgende:
Vriend van mij had trouwens een boterhamzakje met vitamine-C pilletjes in zijn koffer. Hij werd dus gecontroleerd en uiteraard gingen alle alarmbellen rinkelen toen het tevoorschijn kwam. Eerst werd er heel lang gekeken wat ze er mee aanmoesten, ook nadat ze het logo op de pilletjes hadden gegoogled en bij de site van de producent kwamen dachten ze nog steeds dat het xtc pillen waren. Daarna haalden ze er een andere beveiliger bij die als eerste vroeg "Heb je nog meer drugs bij je?" (!! ) en uiteindelijk werd er 1tje meegenomen om te testen of het drugs was. Moest mijn vriend helemaal zijn gegevens achterlaten en ook nog vertellen waar hij ging staan op de camping.
The Security Company
In een wietzakjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:04 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar je vitaminepillen in een zakje meenemen?.
Dat vind ik niet echt bijster slim![]()
.
Heb je C&A daar niet gezien?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:56 schreef MaJo het volgende:
Gek dat jullie het concept van Superstijl niet kennen?Is gewoon een dansavond in verschillende clubs in Nederland. Ben er al vaker geweest in Tivoli, altijd leuk
Het was inderdaad wel teringdruk in de tent, om die reden ook weggegaan op een gegeven moment.
Mijn grootste minpunt: de rij op vrijdag om weer binnen te komen terwijl we al een bandje haddenMoesten even iets uit de auto halen om vervolgens weer 1,5 in de rij te staan. Vervolgens konden we gewoon doorlopen zonder dat de beveiliging in onze tas keek, beetje loos
Hierdoor Joan as Police Woman en Graffiti6 moeten missen
Sowieso veel te veel acts gemist dit jaar die ik per se wilde zienMaar gelukkig ook leuke verrassingen zoals Friendly Fires en Karnivool
Een vriend van mij dus ook en wij zijn uiteindelijk gaan kijken, waar het zou gebeuren. Er gebeurde dus niks of de mensen die uitgeteld op hun matje lagen telden als mensen die aan het planken warenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vriend van me kreeg nog een oproep voor een plankingmob, maar daar heb ik verder niets van gezien.
Dat vond ik ook ja, maar alsnog was de reactie zwaar overtrokken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:04 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar je vitaminepillen in een zakje meenemen?.
Dat vind ik niet echt bijster slim![]()
.
Ik heb altijd een potje vitaminepillen mee van de kruijtvat, niks beters dan daar de ochtend mee te beginnen maar ben nog nooit gecontroleerdquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
En terecht. Welke mafkees neemt er nou een zak vol vitamine C-pillen mee.
Ik dacht altijd dat je schromelijk overdreefquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En wederom werd n00bie dit jaar na de festivalingang er weer uitgepikt voor een controle. Begint ook traditie te worden. Dat kan niet meer steekproefgewijs zijn, ik zie er gewoon uit als een smokkelaar.
En iedereen die zijn 'echte' pillen vitaminepillen noemt ook maar gewoon doorlaten?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:06 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dat vond ik ook ja, maar alsnog was de reactie zwaar overtrokken.
Ik kan me wel voorstellen dat ze bij een originele verpakking gaan twijfelen. Ik zou m'n pillen gewoon in zo'n vitamine-c doosje doenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:05 schreef frame-saw het volgende:
[..]
In een wietzakje
Ik had trouwens ook vitaminepillen mee, in originele verpakking en toch twijfelde de bewaker. Wtf
Doe ik nooitquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:07 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je schromelijk overdreef
Nope, wel I&S die kwamen later bij ons staanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je C&A daar niet gezien?
We hadden de CD in de auto. Was zeker goed
Die bleken gewoon uitverkocht. Mensen begonnen volgens de verkoper al na het 2e nummer CD's te kopen.
Er zou om 14:30 op de zondag een planking flashmob gehouden worden in het gebied van de X-Ray en Bravo.quote:
Pilletje erin en 2 verse jus op het terrein doet me wonderen, placebo of niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:08 schreef Merkie het volgende:
Waarom nemen mensen in godsnaam vitamine-pillen mee? Tenzij je een afwijking hebt waardoor je het écht nodig hebt zie ik het nut er niet van in. Sowieso valt het nut bij dagelijks gebruik al te betwisten, laat staan wat het effect van 3 dagen zonder vitaminepilletjes is.
Je kan net zo goed placebo's meenemen.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:09 schreef julian6 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)je_vast_aan_hek.html
als dat andere securityventje komt
Geloof er niks van. Die 2 verse jus, dat zal wonderen doen. Een vitaminepilletje meer of minder maakt echt geen hol uit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:09 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Pilletje erin en 2 verse jus op het terrein doet me wonderen, placebo of niet.
Beetje inconsistent. Als er toch een politieke partij is die een erectie krijgt van keihard, zero-tolerance drugsbeleid, dan is het de PVV wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:07 schreef PiRANiA het volgende:
[ link | afbeelding ]
http://www.geenstijl.nl/m(...)te_gedeelte_bez.html
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:09 schreef julian6 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)je_vast_aan_hek.html
als dat andere securityventje komt
CDA nog veel harder hoor.. onder de PVV stemmers zitten namelijk veel drugsgebruikersquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Beetje inconsistent. Als er toch een politieke partij is die een erectie krijgt van keihard, zero-tolerance drugsbeleid, dan is het de PVV wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |