Is denk ik ook een sarcastische verwijzing naar Apple spotjes.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:52 schreef Wootism het volgende:
[..]
hahaha, toen die gast aan het begin begon te praten dacht ik serieus dat het een grap was
Dat is toch geen manier van presenteren man...
Het is volgens mij wel dezelfde aziaat die praat op de website als in in het filmpje.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:41 schreef B-FliP het volgende:
Dat is een filmpje gepost in Januari.. Kan me niet voorstellen dat ze dit nu willen aankondigen als nieuws.. Verder vind ik een small formfactor gaming keyboard met dynamische toetsen helemaal niet zo'n gek idee.. Dat uitwerken in een atom netbookje vind ik dan weer minder...
We wachten afquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Volgens de teller op de site nog een half uur geduld hebben.
Ja, maar ben toch een beetje nieuwsgierig, vooral als het iets met een timer is van een bedrijf waar ik een geweldig muismat van heb gekocht!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:05 schreef STING het volgende:
'A new era', typisch Amerikaanse Marketing praat, waar ik dacht dat wij Nederlands toch wel te nuchter voor waren, toch?
Heb geen verstand van videokaarten in Laptops en Nvidia volg ik niet meer zo, sinds ik vind dat Amd veel betere prijs/kwaliteit biedt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:10 schreef bjorntju het volgende:
Hahaha, volgens de tec specs zit er een Nvidia GT 555M in. En dan de laptop werelds eerste gaming laptop noemen
http://www.razerzone.com/blade#/performance en dan rechts op tec specs klikken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |