we gaan nog wel wat krijgen in heel ZH hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:20 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
Dat was echt nep. Ik ben al sinds 9 uur wakker door die ene knal en ik krijg geen eens een spannend vervolg. (Rotterdam)
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:23 schreef seasushi het volgende:
Shit zit opeens in een paars gebied bij weeralarm
Waanzinnig donker hier
Ik ook met mijn grote mond
we willen beeldmatteriaalquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:23 schreef seasushi het volgende:
Waanzinnig donker hier
Keihard afgestraftquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:23 schreef seasushi het volgende:
Waanzinnig donker hier
Ok, dan kan ik nu dus weer even een dutje doen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:22 schreef marcel-o het volgende:
[..]
we gaan nog wel wat krijgen in heel ZH hoor
eerst ff zon dalijk
Owke, uit met de prettwitter:rachidfinge twitterde op dinsdag 23-08-2011 om 12:26:03Brabantse brandweer meldt dat er een melding is van vermiste kinderen rond de Dommel (Valkenswaard/Hasselt). Mogelijk wordt heli ingezet. reageer retweet
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:26 schreef Dichterbijer het volgende:
Owke, uit met de prettwitter:rachidfinge twitterde op dinsdag 23-08-2011 om 12:26:03Brabantse brandweer meldt dat er een melding is van vermiste kinderen rond de Dommel (Valkenswaard/Hasselt). Mogelijk wordt heli ingezet. reageer retweet
Geen paniekquote:VALKENSWAARD - In Valkenswaard zijn dinsdagmorgen twee meisjes uit België te water geraakt. Dit gebeurde tijdens een kanotocht over de Dommel.
Volgens de politie zijn ze bijtijds op het droge geholpen. Het gaat om meisjes uit Hasselt.
hmm.. dat is wel erg ruk ja. Als ze in de regenbui terecht zijn gekomen die een uur geleden over eindhoven trok is dat geen feest.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:26 schreef Dichterbijer het volgende:
schop maar hier heenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:23 schreef seasushi het volgende:
Waanzinnig donker hier
Hehe.... als je deze post los van dit topic zou zien...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:16 schreef Jorian29 het volgende:
[..]
Klopt ja, ik had em ook gezien, stond net ff naar buiten te koekeloeren vanuit m'n appartement. Paars wassie gewoon, en direct daarna allemaal meisjes gillen
Nope. Begint nu iets harder te regenen weer en hoor in de verte wat gerommelquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:31 schreef mefke79 het volgende:
En hier in Helmond komt er al weer een nieuwe bui aan, Eindhoven al weer los gegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |