Hey sproetmansvrouws, hoe bevalt hetquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:15 schreef sproetjes het volgende:
[..]
thnx!
ik heb echt een slapen - werken - eten - slapen ritme de laatste 2 weken... oh en 2 a 3 keer per week zit er tussen eten en slapen nog een keer sporten
Laten we samen gaan, en het Nederland achter ons gooien?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:13 schreef nattermann het volgende:
Ziekelijk druk mèn! Ik wil terug naar Thailand
Ach, de rellen komen vanzelf welquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:28 schreef sproetjes het volgende:
Tot nu toe goedookal zit ik in het dooie Gemert
Strak planquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:32 schreef Argo het volgende:
[..]
Laten we samen gaan, en het Nederland achter ons gooien?
Dat is wel tof, voor je het weet ben je er niet weg te slaan!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:34 schreef nattermann het volgende:
[..]
Strak plan
Vanavond al afgesproken met goede vrienden dat we volgende zomer met z'n 4en gaan
Rellen? Waarom weet ik daar weer niks van!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:33 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ach, de rellen komen vanzelf wel
Misschien vandaag hahahaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:33 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ach, de rellen komen vanzelf wel
Stoppen dan.quote:
kan niet, werk moet af..quote:
goeiemorgen maenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:07 schreef maen het volgende:
hmm goeiemorge! Ik had gedacht de hele dag te slapen, maar ben nu al klaar wakker...
wild valt wel mee, maar het was een ontzettend tof feestje!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goeiemorgen maen
zo'n wilde nacht gehad?
ja, dat dansen he..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:19 schreef Knevelt het volgende:
Komkom maen, niet zo bescheiden, ik vond je behoorlijk wild hoor.
Ja, leuk eufemisme ja. We hebben gedanst in bed.:@quote:
you wish..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:25 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Ja, leuk eufemisme ja. We hebben gedanst in bed.:@
ghighi, nee hoor, ik ben daar veel te teder voor. Ik durf nog teder te zijn. Van wie kunt je dat nog zeggen in deze maatschappij?quote:
ik heb net een klein beetje overgegeven dankzij deze postquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:30 schreef Knevelt het volgende:
[..]
ghighi, nee hoor, ik ben daar veel te teder voor. Ik durf nog teder te zijn. Van wie kunt je dat nog zeggen in deze maatschappij?
Dudequote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:30 schreef Knevelt het volgende:
[..]
ghighi, nee hoor, ik ben daar veel te teder voor. Ik durf nog teder te zijn. Van wie kunt je dat nog zeggen in deze maatschappij?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:07 schreef maen het volgende:
hmm goeiemorge! Ik had gedacht de hele dag te slapen, maar ben nu al klaar wakker...
Durf jij niet meer teder te zijn dan? Ook al verhard en verpest door de consumptiemaatschappij.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb net een klein beetje overgegeven dankzij deze post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |