ja, dat dansen he..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:19 schreef Knevelt het volgende:
Komkom maen, niet zo bescheiden, ik vond je behoorlijk wild hoor.
Ja, leuk eufemisme ja. We hebben gedanst in bed.:@quote:
you wish..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:25 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Ja, leuk eufemisme ja. We hebben gedanst in bed.:@
ghighi, nee hoor, ik ben daar veel te teder voor. Ik durf nog teder te zijn. Van wie kunt je dat nog zeggen in deze maatschappij?quote:
ik heb net een klein beetje overgegeven dankzij deze postquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:30 schreef Knevelt het volgende:
[..]
ghighi, nee hoor, ik ben daar veel te teder voor. Ik durf nog teder te zijn. Van wie kunt je dat nog zeggen in deze maatschappij?
Dudequote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:30 schreef Knevelt het volgende:
[..]
ghighi, nee hoor, ik ben daar veel te teder voor. Ik durf nog teder te zijn. Van wie kunt je dat nog zeggen in deze maatschappij?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:07 schreef maen het volgende:
hmm goeiemorge! Ik had gedacht de hele dag te slapen, maar ben nu al klaar wakker...
Durf jij niet meer teder te zijn dan? Ook al verhard en verpest door de consumptiemaatschappij.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb net een klein beetje overgegeven dankzij deze post
ik ben blij dat jij het al voor me zegt..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb net een klein beetje overgegeven dankzij deze post
verhard en verpest ben ik al lang.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:47 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Durf jij niet meer teder te zijn dan? Ook al verhard en verpest door de consumptiemaatschappij.
in jouw geval was het misschien ook nog de alcohol van vannacht?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:48 schreef maen het volgende:
[..]
ik ben blij dat jij het al voor me zegt..
Dies baas. Maar zij durft ook al niet meer teder te zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:53 schreef gianni61 het volgende:
brigitte kaandorp:
Liever met een paard
Of met een schaap of een kameel
Dan dat ik mijn lakens met Andries Knevel deel
Liever midden in de nacht
In een moeras verdwaald
Dan dat Andries Knevel plots zijn ding tevoorschijn haalt
Ik word liever in een UFO door een marsman meegenomen
Dan dat ik Andries Knevel tot een hoogtepunt voel komen
ik heb slechts 2 glaasjes whisky gehadquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verhard en verpest ben ik al lang.
[..]
in jouw geval was het misschien ook nog de alcohol van vannacht?
meisjes die whisky drinkenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:03 schreef maen het volgende:
[..]
ik heb slechts 2 glaasjes whisky gehad
hmm, misschien moet daar dan maar eens heen gaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:06 schreef maen het volgende:
[..]
haha ja! Hier in Wageningen heel normaal
haha ja op woensdagavond heb je grote kans ze te treffen. Maar met cola vind ik zonde, en smaakt ook niet echt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, misschien moet daar dan maar eens heen gaan.
de meesten die ik ken die beweren dat ze whisky lekker vinden drinken whiskEy-cola
(maar met uitgaan drink ik dat zelf ook vaker)
woensdag avond moet ik trainenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:10 schreef maen het volgende:
[..]
haha ja op woensdagavond heb je grote kans ze te treffen. Maar met cola vind ik zonde, en smaakt ook niet echt.
je moet er iets voor over hebbenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
woensdag avond moet ik trainen
en probeer jij maar eens jack daniels te drinken zonder cola, dat is niet te doen.
als ik thuis op de bank zit pak ik wel een lekkere single malt. op een zuip avond in de kroeg is dat niks
In de kroeg blijft het meestal bij blends indd, en thuis komen de malts tevoorschijn. Alhoewel... Laatste zuip-avond met whisky was het ook anderhalve fles single malt die we erdoorheen gejaagd hebbenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en probeer jij maar eens jack daniels te drinken zonder cola, dat is niet te doen.
als ik thuis op de bank zit pak ik wel een lekkere single malt. op een zuip avond in de kroeg is dat niks
Als het niet te zuipen is, kan het altijd nog in de koffie. Cola is meer geschikt om goedkope rum in te pleuren (de standaard bacardi, en dergelijke meuk).quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er aan met wie ik op stap ga en aan de stemming.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:16 schreef MPG het volgende:
[..]
In de kroeg blijft het meestal bij blends indd, en thuis komen de malts tevoorschijn. Alhoewel... Laatste zuip-avond met whisky was het ook anderhalve fles single malt die we erdoorheen gejaagd hebben...
Retro-gamenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:07 schreef maen het volgende:
jeuj we hebben een gamecube!nu zijn we een echt studentenhuis
geen wiiquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:10 schreef maen het volgende:
[..]
ik zoek alleen nog gezelschap, in mn eentje is triestmaar volgens mij slaapt iedereen nog...
nee was te duurquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
geen wii?
Gamecube is ook wel tofSpellen zoals Zelda en mario party
Dat is wel tof jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:49 schreef maen het volgende:
[..]
nee was te duuren ook wel tamelijk gevoelig voor lompe studenten
we hebben echt veel spellen erbij dus ga me er vast wel mee vermaken
niet zo bij de hand nee.. Je komt maar kijkenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat is wel tof jaHeb je spellenlijst ?
haha sowiesoquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:18 schreef maen het volgende:
[..]
niet zo bij de hand nee.. Je komt maar kijken
wat is er dan? Ben wel in de buurt namelijk..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:09 schreef vosss het volgende:
Nog iemand die op 12 september even een kijkje gaat nemen bij F1 in Roggel (Button)?
ja dat weet ik ook wel, was vroeger fanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik denk autoracen![]()
Jensen Button is autocoureur
Die had ik niet verwachtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:52 schreef maen het volgende:
[..]
ja dat weet ik ook wel, was vroeger fan
ik heb ook nog onverwachte kantenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die had ik niet verwacht
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja nu maak je mij helemaal nieuwsgierig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |