daar wil ik ook misschien heen.quote:
Wie heeft het over dat jij daar geld voor zou moeten hebbenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:09 schreef maen het volgende:
[..]
ik geloof niet dat ik daar geld voor heb
ik ben een zelfstandige vrouwquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie heeft het over dat jij daar geld voor zou moeten hebben?
Bold move bold move!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie heeft het over dat jij daar geld voor zou moeten hebben?
Tweede weekend van september. Maar ik moet wel ff kijken wie wat hoe, ik moet zaterdags namelijk werken tot begin vd middag...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:14 schreef maen het volgende:
[..]
ik ben een zelfstandige vrouw![]()
maare, als je me mee wil nemen zal ik even in mijn agenda gaan kijken
wanneer is dat ook weer?
misschien moeten we de details niet hier besprekenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Tweede weekend van september. Maar ik moet wel ff kijken wie wat hoe, ik moet zaterdags namelijk werken tot begin vd middag...
wie het eerst komt hequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:57 schreef Knevelt het volgende:
Godver, ik heb m'n rug nog niet gekeerd of maen wordt ingepikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:09 schreef Knevelt het volgende:
Hey Joysa,Hey Knevelt,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Dat in elk geval zeker, rest moet je aan andere vragenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:11 schreef gianni61 het volgende:
is joysa ook een aantrekkelijk, lief, leuk, limburgs meadje?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hey Knevelt,Ghighi was ook een grapje. Jij bent ui 1920 ghighi. Gekke gilf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:12 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Ghighi was ook een grapje. Jij bent ui 1920 ghighi. Gekke gilf.
lief en leuk kunnen we nog wel achter komen, maar geen fobo, dus aantrekkelijk wordt moeilijk te beoordelenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat in elk geval zeker, rest moet je aan andere vragen
Sjaaa.. leuk he, internetquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lief en leuk kunnen we nog wel achter komen, maar geen fobo, dus aantrekkelijk wordt moeilijk te beoordelen
parasiet?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:13 schreef Knevelt het volgende:
Zeg gianni61, vuile parasiet, we zijn dit slowchattopic flink aan het kapen.
Ghighi, jij bent uit de jaren '90. Dan mag je ook heus wel wat van onze aandacht hoor. Komt wel goed schatjequote:
Jeejquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:15 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Ghighi, jij bent uit de jaren '90. Dan mag je ook heus wel wat van onze aandacht hoor. Komt wel goed schatje
aah, auwe hanewurger, alles good?quote:
Dus... ben je vrijgezel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |