Een vrouwquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:22 schreef muiisjj het volgende:
Zo dat is niet echt fijn nee. Beter gewoon zo snel mogelijk naar de dokter gaan. Heb je niet iets vast gepakt waar je allergisch voor bent.?
Hmm ik ben wel allergisch voor van alles en nog wat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:22 schreef muiisjj het volgende:
Zo dat is niet echt fijn nee. Beter gewoon zo snel mogelijk naar de dokter gaan. Heb je niet iets vast gepakt waar je allergisch voor bent.?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
ook lastig als je overal allergisch voor bent.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm ik ben wel allergisch voor van alles en nog wat.
Zo kan ik lastig bij mijn vriendin slapen ivm haar huisdieren en hete lucht kachel via een rooster.
Ook schijn ik allergisch te zijn voor gras, maar ik heb daar nooit last van met voetballen.
Ik ben de laatste weken ook met van alles in de weer door het klussen en verhuizen.
Maar het is lastig na te gaan voor welk stofje ik allergisch zou zijn...
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik denk zelf dat het een soort allergische reactie is op die groene ondertegels die ik afgelopen zondag gelegd heb.
Nja ik heb er niet zo heel veel gelegd, mijn zwager heeft het meeste gedaan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
En daar komt ie nou mee. Gewoon een beetje overbelasting dus, van het manouvreren met tegels.
Met blote handen die groene tegels?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja ik heb er niet zo heel veel gelegd, mijn zwager heeft het meeste gedaan.
Hij heeft ook alles gesneden etc, dus ik denk geen overbelasting....
Moet je daar serieus dan handschoenen mee dragen bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met blote handen die groene tegels?
Dan valt je hand me nog mee. Dat zou veel erger moeten zijn
Deze?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Moet je daar serieus dan handschoenen mee dragen bijvoorbeeld?
Ja die dingen ja...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Als ik dat niet doe dan sterf ik af.
Ik kan er niet tegen.
Tja de een is gevoeliger dan de ander. Ik gebruik liever een ondervloer die van de rol komt dan die gore stoffige kriebelplaten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn zwager heeft ook de platen met blote handen aangeraakt, en hij heeft 2x zoveel gedaan als ik.
Tevens ook met blote handen en hij heeft geen last.
Dat ga ik volgende keer ook zeker doen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:16 schreef Deetch het volgende:
[..]
Tja de een is gevoeliger dan de ander. Ik gebruik liever een ondervloer die van de rol komt dan die gore stoffige kriebelplaten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |