Waarom zou dat niet kunnen dan? Enige probleem dat ik zie is dat je dat pennetje wat lastig aan die bakstenen rand kunt bevestigen. Maar dat zul je dan ter plekke moeten bekijken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:51 schreef Stansfield het volgende:
Eigenlijk precies wat we zoeken maar dit schijnt niet te passen op onze deur en muur.
Je hebt de ruimte niet tussen vensterbank en kozijn en andere oplossingen wil niet ivm de hoek die dan ontstaat lijkt mijquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:27 schreef Deetch het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen dan? Enige probleem dat ik zie is dat je dat pennetje wat lastig aan die bakstenen rand kunt bevestigen. Maar dat zul je dan ter plekke moeten bekijken.
Die zijn dan ook weer zichtbaar in de kamer wanneer de deuren dicht zitten. Ik denk dat de optie van een stopper en een haakje dan nog het meest gewenst is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:45 schreef Deetch het volgende:
Zoiets dan? Die kun je gewoon op je deur monteren en die klem je op je terras in elke gewenste stand.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
muurtje weg en raam doortrekken tot de vloerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:37 schreef Tekenaar het volgende:
Het is een beetje lastig he, is het een nieuwbouw huis ? Ik snap niet waarom ze het zo gemaakt hebben. Als ik het voor me zelf moest doen zou ik het eruit slopen en een laagje erop metselen met een keramische raamdorpelsteen en dan kantelaafscharnieren aan de deuren en je kunt ze 180 graden open zetten. En dan optie 4 aan de muur en aan je deur.
Anders zal je altijd iets op je tegels moeten maken om je deur aan vast te haken, en daar ga je absoluut nog een keer over vallen!!
Dan wel een RVS haakje met twee oogjes. Twee oogjes per haak, één in de deur en de ander in de muur. Dan hangt er geen haakje te bungelen. Is net iets mooier.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:18 schreef Stansfield het volgende:
Niet 180 graden maar wanneer ik er een klein haakje aan doe lijkt me dat het beste.
heuh waar laat je het haakje dan als de deur dicht hebt?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:33 schreef jpajs het volgende:
[..]
Dan wel een RVS haakje met twee oogjes. Twee oogjes per haak, één in de deur en de ander in de muur. Dan hangt er geen haakje te bungelen. Is net iets mooier.
Is optie twee met een paaltje in het terras nog een optie ??? Kan je heerlijk over struikelen als de deuren dicht zijn. :-)
Dan wel een RVS haakje met twee oogjes. Twee oogjes per haak, één in de deur en de ander in de muur. Dan hangt er geen haakje te bungelen. Is net iets mooier.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:52 schreef Deetch het volgende:
[..]
heuh waar laat je het haakje dan als de deur dicht hebt?
Klopt, de kleefmagneet werkt alleen onder spanning. Stroom er af, deur losquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:50 schreef Stansfield het volgende:
Volgens mij is een kleefmagneet niet helemaal wat ik zoek. Dat is meer voor brandveiligheid en moet ook met stroom aangesloten worden wat ik zo lees. Of heb ik dat mis?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |