Hi Babequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:59 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!!
Toffe vakantieplannen Priemke!
IK ZIE EEN NAGELLAKMEET DAAR!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:58 schreef PriemGirl het volgende:
Ja 3 dagen in sequoia lodge hotel incl ontbijt![]()
[ afbeelding ]
Hier zaten we ook toen ik 19 werd (heb ik toen cadeau gekregen van vriendlief) en je zit maar op 5 minuten lopen van het park
Ik stem voor !!!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
IK ZIE EEN NAGELLAKMEET DAAR!
* Sharana_LV wilt ook op vakantie
Hahaha!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hi Babe
Ja blij dat vriendlief eindelijk heeft kunnen beslissen ("We gaan naar Turkijke.. Nee ok we gaan naar Toscane... Nee ok dan zuid-Frankrijk... Hmm nee.. Spanje dan?" Make up your mind damnit)
Dus dan maar 2 vakanties
Denk niet dat ie er gelukkig van zal wordenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jippieeee
Zit jedaar tussen een groep meiden met veel te veel nagellak op zijn vakantie
Ik geef er ook helemaal niks om waar we naartoe gaan. Vind alles goedquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahaha!
Gelukkig mag ik altijd kiezen hierHet zal
aan d'r reet roesten waar we heen gaan, als we maar samen gaan. En dan ga ik 1 avondje achter de laptop zitten en boek ik een verkansie. Heerlijk makkelijk
Maar 2 vakanties is ook wel weer heel tof!
Ik was vannacht rete bang met dat onweerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:30 schreef Lindytje het volgende:
OMG! Vette onweer!!
I haz a little scared
Whihihihiquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik was vannacht rete bang met dat onweer
Ben letterlijk helemaal onder de dekens gekropen(Wat een held ben ik ook
)
Hier is het inmiddels al weer droogquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:18 schreef Sharana_LV het volgende:
oh hier begint het nu ook volgens mij
dit .. bijna geen swatches te vnidenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
ja, gisteren idd, maar ik wil eerst goeie swatches
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |