Het is lolly.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat goed van jou!
Wil je nu een lollie?
Het is topik.quote:
Het is alweder.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:24 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Alweer! Nou ja zeg, wat ben je goed!!
Het isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Het isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
Hehe, eindelijk iemand met verstant.quote:
Ja erg goet van mei he ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:28 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk iemand met verstant.
Klopt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nee hoor, jij in een topic = altijd een pareltje
Fantastischquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
HEY MAAROWKAANSECIP IK HEB AL BIJNA 41 UUR NIET GEFAPT GOET HE ??
Dat haal je nooit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:35 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nog niet, dat is het pas bij 450 uur.
Ik heb een keer 84 uur niet gefapt, krijg ik nu een beurt van je MK?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
HEY MAAROWKAANSECIP IK HEB AL BIJNA 41 UUR NIET GEFAPT GOET HE ??
Niet voor het huwelijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik heb een keer 84 uur niet gefapt, krijg ik nu een beurt van je MK?
Jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:45 schreef LompeHork het volgende:
Ik ken nog een leuke (matige) grap voor op de markt, horen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |