Een echte Turk niet kennenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Die serie als Turk niet kennen
Echt he, jij kwam en iedereen was wegquote:
ik werd hier uitgenodigd door BBQquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:16 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Echt he, jij kwam en iedereen was weg
BBQquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:17 schreef bang_bros het volgende:
[..]
ik werd hier uitgenodigd door BBQ
Kom, we gaan hem slaan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:17 schreef bang_bros het volgende:
[..]
ik werd hier uitgenodigd door BBQ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:50 schreef TheSofaKing het volgende:
Vies stuk stront dat je er rond loopt!
Ik weet het enige wat we nu moeten doen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:18 schreef PlayingWithFire het volgende:
Ow daar hebben we meneertje ik ben moderator en weet het enige wat we nu moeten doen! dus lekker niet
Oeh en weet jequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet het enige wat we nu moeten doen?
Wederom snap ik niks van je post.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:20 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Oeh en weet je! weet je! op je fobo die wijf die je moeder tegen jou zegt kan je met gemak traceren
! wanna know how?
Welke troll was dat ;Dquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Deze is leuk.
Dimens
En iedereen die in mijn troll trapte.
Elfy - die je moeder zegt.....quote:
Waarom zou ik dat willen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:21 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Elfy - die je moeder zegt.....
Kan je met gemakt op Hyves vinden!
is leukquote:
lol eigendunkquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:22 schreef Dimens het volgende:
Deze is ook wel leuk, topic kaap en harde troll.
1000 gratis smsjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |