Ik hoop ht maarquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:16 schreef trolololo het volgende:
Limburg morgen
[ afbeelding ]
Vooruitgang
Wel nicequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:16 schreef mctwigt het volgende:
mijn geweldige photoshop vriendin heeft mijn bathman karakter uitgewerkt wat vinden jullie ervan?
[ afbeelding ]
Ligt eraan hoe goed ze met Photoshop is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:16 schreef mctwigt het volgende:
mijn geweldige photoshop vriendin heeft mijn bathman karakter uitgewerkt wat vinden jullie ervan?
[ afbeelding ]
Zal leuk zijn als ze kijken naar de tijd waarop de sollicitatie verstuurd is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Werk, ik wil in de avond een centje bijverdienen.
Oke, ik ben ook job-loos nu. Dus moet ook solliciteren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Werk, ik wil in de avond een centje bijverdienen.
ze weet haar weg en goed mee te vinden wordt haar studie: CMDquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe goed ze met Photoshop is.
blijf zoekenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:17 schreef Monopoly het volgende:
Ik zoek ook een baan.
Rotterdam, 42 uur per week minimaal
Salaris ongeveer 1800 netto
MBO niveau
quote:
Slaapze mijn bezette secret lovequote:
Zoals ik al zei, ik wil een centje bijverdienen in de avond uren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal leuk zijn als ze kijken naar de tijd waarop de sollicitatie verstuurd is.
hehequote:
Ik heb eigenlijk al een baan, maar ik wil meer geld.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oke, ik ben ook job-loos nu. Dus moet ook solliciteren.
je wil 10 euro 71 netto per uur verdienen, je kan toch wel meer?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:17 schreef Monopoly het volgende:
Ik zoek ook een baan.
Rotterdam, 42 uur per week minimaal
Salaris ongeveer 1800 netto
MBO niveau
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |