hehe, je moest erbij zijn haar advocaat was echt proquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:21 schreef coban het volgende:
[..]
Omgen ik keek het nog helemaal af ook.
Nou jullie horen het, ze vindt het echt niet leuk
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:21 schreef speedking het volgende:
[..]
nee dat vind ik te ver gaan waardeer jij het ook als schoenen worden opgehangen op een basket net dinges en diegene het zelf pakt en dan aan een lekkerding vraagt of zij die schoenen wilt hebben???
zekerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:21 schreef speedking het volgende:
[..]
nee dat vind ik te ver gaan waardeer jij het ook als schoenen worden opgehangen op een basket net dinges en diegene het zelf pakt en dan aan een lekkerding vraagt of zij die schoenen wilt hebben???
een zekere iemand dooide die als een helikopter op mijn schouderquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hij hing mijn schoenen aan de basket.
gooide*quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:23 schreef speedking het volgende:
[..]
een zekere iemand dooide die als een helikopter op mijn schouder
Ik moest je toch vastbinden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:23 schreef speedking het volgende:
[..]
een zekere iemand dooide die als een helikopter op mijn schouder
Neequote:
mag nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:24 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ik ga mij aftrekken op speedking. mzzl.
Zie je speedking al enige bekendheid.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:24 schreef Ikbenserieus het volgende:
succesquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:24 schreef Ikbenserieus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |