Ja, doet die nu nog geneeskunde dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:04 schreef n8n het volgende:
[..]
Kan wel, het is maar net welke studie je eerder afrondt. Ken een psycholoog in opleiding tot psychiater (van ~50)
boks ouwequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:05 schreef Allure_ het volgende:
De 'in therapie' rol als therapeut kan ik ook wel spelen.
Dan moet je wel verdomd briljant zijn. Lijkt me bijvoorbeeld niet dat die dude die de stormbestendige paraplu heeft bedacht dezelfde faam zal kennenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:05 schreef n8n het volgende:
[..]
Da Vinci opper allesHet mooist is natuurlijk als je met een creatief probleemoplossend idee komt. Die zijn er zelden maar zetten je wel in de geschiedenisboeken
Zal de precieze details eens vragen, volgens mij wel heeft in een bar gewerkt tot ze in de 30 was met een avondstudie psychologiequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:05 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, doet die nu nog geneeskunde dan?
barmensen zijn toch ook mensen waar je met je problemen heen kan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:06 schreef n8n het volgende:
[..]
Zal de precieze details eens vragen, volgens mij wel heeft in een bar gewerkt tot ze in de 30 was met een avondstudie psychologie
dezelfde faam als da Vinci? Dat is ook vrij hoog gegrepenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:06 schreef moomoo het volgende:
[..]
Dan moet je wel verdomd briljant zijn. Lijkt me bijvoorbeeld niet dat die dude die de stormbestendige paraplu heeft bedacht dezelfde faam zal kennen
Haha ja, 'opeens heb je het'quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:07 schreef moomoo het volgende:
[..]
barmensen zijn toch ook mensen waar je met je problemen heen kan.
Ohh jawel hoor, hij had idd geen cadeautje zoals ik al dachtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:04 schreef Maisnon het volgende:
Lot was jullie anniversary nog een succes
met lichaamsdelen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:08 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohh jawel hoor, hij had idd geen cadeautje zoals ik al dachtmaar het was nog wel leuk hoor, gechocoladefondue'ed enzo
ja precies, daar zijn er elke eeuw maar 2 of 3 vanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:07 schreef n8n het volgende:
[..]
dezelfde faam als da Vinci? Dat is ook vrij hoog gegrepen
lol mannenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:08 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohh jawel hoor, hij had idd geen cadeautje zoals ik al dacht
Da Vinci is toch wel vrij eenzaam qua hoogte met gasten als Newton, Shakespeare of Darwinquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:08 schreef moomoo het volgende:
[..]
ja precies, daar zijn er elke eeuw maar 2 of 3 van
Zet je nu Michael Jackson naast da Vinci?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:10 schreef Maisnon het volgende:
Ik denk bijna niet dat er nog een Da Vinci komt. Net zoals dat er niet nog een Michael Jackson komt.
Of er moet een soort reset zijnnog een Industriële en Culturele Revolutie
Maar iets als da Vinci blijft gewoon in respect groeien, dat.. haal je nooit in
sowieso had da vinci niet gewoon 1 dingetje waar hij wel slim in was maar deed hij gewoon allesquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:10 schreef Maisnon het volgende:
Ik denk bijna niet dat er nog een Da Vinci komt. Net zoals dat er niet nog een Michael Jackson komt.
Of er moet een soort reset zijnnog een Industriële en Culturele Revolutie
Maar iets als da Vinci blijft gewoon in respect groeien, dat.. haal je nooit in
einstein, hawking, en die dude die buschauffeur wilde worden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:11 schreef n8n het volgende:
[..]
Da Vinci is toch wel vrij eenzaam qua hoogte met gasten als Newton, Shakespeare of Darwin
Ander vakgebiedquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:11 schreef n8n het volgende:
[..]
Zet je nu Michael Jackson naast da Vinci?Dit is het tijdperk van de digitale revolutie
![]()
michael was een pion, een hele toffe dat wel maar geen meesterbreinquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:12 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ander vakgebied
Maar je mag Michael Jackson best naast bekende componisten zetten wat mij betreft
En dan kom je langs mijn schoolquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee maar je bent er zo met de tram oid vanaf Den Haag
vind hem ook altijd maar overgewaardeerd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:13 schreef n8n het volgende:
[..]
michael was een pion, een hele toffe dat wel maar geen meesterbrein
en dan kan je nog even buurten bij crackquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee maar je bent er zo met de tram oid vanaf Den Haag
Nouja dan iemand als Jean-Michel Jarre. Ik wilde in ieder geval een punt maken dat er ook moderne artiesten zijn die op dat niveau zijn maar wat vaak ondergesneeuwd wordt door de status die oudere componisten door de jaren heen hebben gekregenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:13 schreef n8n het volgende:
[..]
michael was een pion, een hele toffe dat wel maar geen meesterbrein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |