Het duurde mij te lang.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je had de lapo, dan behoor je de nieuwe te openen
Doe je mee afkicken?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan jij.
Familie weet niet dat ik FOK!, dat is het probleem dus niet.
Ow vergetenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je had de lapo, dan behoor je de nieuwe te openen
Zo kun je het stellen idd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:40 schreef speedking het volgende:
[..]
ben je niet eens succesvol uitjezelf
Voor mij 3e keer. Ga met vriend van mijn zusje. Heb echt FUCKING veel zin!!!! Zou eigenlijk pas Woensdag naar hem toe maar ga morgen alvast. Groningen - Dordrecht en dan woensdag Dordrecht - Spa.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:40 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Fucking vet! Spa? Daar ben ik een aantal jaar terug geweest voor de F1, echt super
je mag mijn alt+s lenenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik ben nog steeds aan het huilen om dat alt + s gebeurenlukt niet
HEB JE ME GEBLOKT?quote:
Druk ook eens Ctrl in, omdat vuurvos.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik ben nog steeds aan het huilen om dat alt + s gebeurenlukt niet
Pics van je zusje?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:41 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Voor mij 3e keer. Ga met vriend van mijn zusje. Heb echt FUCKING veel zin!!!! Zou eigenlijk pas Woensdag naar hem toe maar ga morgen alvast. Groningen - Dordrecht en dan woensdag Dordrecht - Spa.
Je moet eens door het stadje zelf lopen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:41 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Voor mij 3e keer. Ga met vriend van mijn zusje. Heb echt FUCKING veel zin!!!! Zou eigenlijk pas Woensdag naar hem toe maar ga morgen alvast. Groningen - Dordrecht en dan woensdag Dordrecht - Spa.
okequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:41 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Ik ben eigenlijk een grotbewoner.
kheb je opnieuw toegevoegd, ff checken of dat helptquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wanneer school weer begint, nu nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |