Ik zit mobiel dus ik ga het niet zoeken, maar ze quote JustinK en bevestigde dat het waar was. Overigens heeft JustinK mij net ook een PM gestuurd en geloof ik hem wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:38 schreef liesje1979 het volgende:
De post van lolaa waar Mraela op doelt?
[..]
Wat serieus?
Kistenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit mobiel dus ik ga het niet zoeken, maar ze quote JustinK en bevestigde dat het waar was. Overigens heeft JustinK mij net ook een PM gestuurd en geloof ik hem wel.
Nu nog bedenken welke schoenen ik aandoe als ik socios in zijn ballen trap. Allstars zijn zacht en te lief. Pumps zou beter zijn maar vindt die misschien wel geil. De dilemna's
Dat dus.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit mobiel dus ik ga het niet zoeken, maar ze quote JustinK en bevestigde dat het waar was. Overigens heeft JustinK mij net ook een PM gestuurd en geloof ik hem wel.
Nu nog bedenken welke schoenen ik aandoe als ik socios in zijn ballen trap. Allstars zijn zacht en te lief. Pumps zou beter zijn maar vindt die misschien wel geil. De dilemna's
Die zijn wel onwijs tof.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:47 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe ben je met naaldhakken Myr?
[ afbeelding ]
Als die spikes voorop zitten en je je best doet krijgt socios straks nooit meer een stijfje.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die zijn wel onwijs tof.Ik denk wel dat het een beetje wankel schopt en Socios krijgt een half stijfje van naaldhakken.
Ik dacht zelf; klompen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pedicabo ego vos et irrumabo.
Dat is ook niet goed, hij moet nog kindjes krijgen enzo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Als die spikes voorop zitten en je je best doet krijgt socios straks nooit meer een stijfje.
Maar hij heeft dus sinds een maand een leven. Niks meer aan doen dus.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is ook niet goed, hij moet nog kindjes krijgen enzo.
Niet overdrijvenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is ook niet goed, hij moet nog kindjes krijgen enzo.
'Wij zijn FOK!'quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Wat is dat trouwens voor misplaatst gedrag dat alleen modjes en fa de reden krijgen te horen via pm? Beetje teleurstellend dit
Is dat zo? Waar is mijn PM?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Wat is dat trouwens voor misplaatst gedrag dat alleen modjes en fa de reden krijgen te horen via pm? Beetje teleurstellend dit
Ik tel 2 mods en 1 admin. Prioriteiten he.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dat zo? Waar is mijn PM?
Eerst dat cowboy-pak en nu dit.
Dit voelt net zo goed als kunnen zeggen 'Nee, sorry, dat staat achter de schermen' of met alle mods om een TR gaan lachen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Lees dit nog eens terug.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit voelt net zo goed als kunnen zeggen 'Nee, sorry, dat staat achter de schermen' of met alle mods om een TR gaan lachen.
Wat ga je lezen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:04 schreef yvonne het volgende:
Ah, onweer in de vertedan ga ik zo lekker in bed lezen
Pas maar op inderdaad, straks ontstaat er kortsluiting en doet je pc het niet meerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:04 schreef yvonne het volgende:
Ah, onweer in de vertedan ga ik zo lekker in bed lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben van m'n geloof gevallen en ben Harry Potter aan het lezen, wat ik dus nooit wilde.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:07 schreef liesje1979 het volgende:
Yvonne, slaap lekker.Je bent ook zo'n lief mutsie hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Omg. Ik heb dat eerder gehoord. Voor je het weet zit je in de bios met een 3d kijker op je toeter en een harry tattoo op je venusheuvelquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben van m'n geloof gevallen en ben Harry Potter aan het lezen, wat ik dus nooit wilde.
Boek 1 was binnen een dag uit
Nu boek 2
En ja het zijn en blijven kinderboeken, m'n mening is niet veranderd.
Rupsje nooitgenoeg!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:10 schreef liesje1979 het volgende:
Kinderboeken.
Harry Potter
Toon Tellegen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |