Hey Rene, en ja mijn apostrof ding is kapot maar moet even testen waar dat nou aan ligt, weet niet of mijn PC vreemd doet of mijn keyboard.quote:
Ja ik ga er gewoon heen jwzquote:
' e achter elkaar. Anders CTRL Shift en weer proberen...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hey Rene, en ja mijn apostrof ding is kapot maar moet even testen waar dat nou aan ligt, weet niet of mijn PC vreemd doet of mijn keyboard.
I seeee I seeeeee... Hmhmhmhmquote:
Dat begrijp ik maar er komt gewoon helemaal niets meer uit die knop, alles doet het behalve apostrof en die quote ding.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
' e achter elkaar. Anders CTRL Shift en weer proberen...
Geloof ik.
Want ja, heb geen windows... zeg maar.
[..]
I seeee I seeeeee... Hmhmhmhm
Ow.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik maar er komt gewoon helemaal niets meer uit die knop, alles doet het behalve apostrof en die quote ding.
Je moet er een spatie achter doen om hem te kunnen zien óf een klinkerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:06 schreef Patje1987 het volgende:
Als ik lang genoeg op die knop ram dan doet hij het opeens
Volgens mij kan dat niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
Patje
Weet jij hoe ik een dvd op een ipad zet
het mapje bestaat uit video_ts.bup / video_ts.ifo / Video_ts / VTS_01_0.BUP / VTS_01_0.IFO / VTS_01_1 / VTS_01_2 / VTS_01_3 / VTS_01_4 / VTS_01_5
Nee hij doet het gewoon echt niet, al die truucjes zoals shift + ctrl, spatie erachter. Ik snap allemaal hoe dat werkt. Maar die knop is gewoon stuk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je moet er een spatie achter doen om hem te kunnen zien óf een klinker
tweemaal een ' werkt ook wel. Hij komt er automagisch na wanneer er niet een character volgt die die apostrof kan gebruikenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je moet er een spatie achter doen om hem te kunnen zien óf een klinker
Best hatelijk aangezien ik het eigenlijk constant gebruik..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee hij doet het gewoon echt niet, al die truucjes zoals shift + ctrl, spatie erachter. Ik snap allemaal hoe dat werkt. Maar die knop is gewoon stuk.
Ja ik gebruik het echt vaak gewoon, ik zeg heel vaak he of hè, zie je die andere doet het wel MILJAAR EINZquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Best hatelijk aangezien ik het eigenlijk constant gebruik..
Ik bedoel, als-ie bij mij stuk was.
Maar dat kan NATUURLIJK niet... Ik heb een mac.
Ja maar jij hebt zeker geen macbookquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik gebruik het echt vaak gewoon, ik zeg heel vaak he of hè, zie je die andere doet het wel MILJAAR EINZ
Had ik wel jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt zeker geen macbook
HAHAHAHAHA!
godmiljaar sund ist mien jung kist er nait veul an doun zeker behulve schoonmoakn denk'?
quote:
Nee. Ik doe dat ook wel vaker. Onbewust. Dan is dat nummertje gewoon baas weetjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Had ik wel ja
Verder luister ik al uren hetzelfde liedje, ben ik nu stom?
Download het gewoon opnieuw... is een stuk snellerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil de laatste 2 dvd's van goosiche vrouwen op mijn ipad zetten
Grr grr..
Hmzzzzzz ik heb wel wat gevonden, maar duurt bijna 2 uur om om te zetten
Kan mijn laptop wel aan laten staan vannacht, en dan morgenochtend de laatste dvd doen. Maar dan moet ik echt om 8 uur opstaan, want half 11 rijden we richting mijn vader om de hond weg te brengen
ja maar waar vind ik dat? MP4 files van de gooische vrouwen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Download het gewoon opnieuw... is een stuk sneller
quote:
Nah.quote:
Hater, kutmod.quote:
Hallon ik ken jou!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:23 schreef DeLuna het volgende:
Word ik gemist hier?
Door Patje namelijk wel.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:23 schreef DeLuna het volgende:
Word ik gemist hier?
Door Patje namelijk wel.
Niet hèt vriendinnetje.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ben jij het vriendinnetje van Patjon?
Heyhoi!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:23 schreef DeLuna het volgende:
Word ik gemist hier?
Door Patje namelijk wel.
Inderdaad, was druk met school en daarna ben ik deze SC gewoon vergeten ofzo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heyhoi!
Is een tijdje geleden dat je hier voor het laatst was
Hoe kun je ons nu vergeten dan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Inderdaad, was druk met school en daarna ben ik deze SC gewoon vergeten ofzo.
Omdat het uit je MyAT verdweem zekerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Inderdaad, was druk met school en daarna ben ik deze SC gewoon vergeten ofzo.
Hierom denk ik:quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hoe kun je ons nu vergeten dan.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat het uit je MyAT verdweem zeker?
Problem solved, nu weer terug in je MyAT.quote:
Nu nog volhouden hier weer te posten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Problem solved, nu weer terug in je MyAT.
Haha zei ik tochquote:
JJHquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |