Meh, het analyseren van dingen, filosofie, zowel het bestuderen van filosofische uitgangspunten door filosofen als Nietzsche en Hegel als het zelf filosoferen, me verdiepen in muziekgeschiedenis, specifiek de popmuziekgeschiedenis, onderzoek doen naar complottheorieën, nadenken over de psychologische werking achter motieven van mensen, oftewel, ik gebruik graag mijn hersens.quote:
Niks mis mee, doe ik al jaren.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:21 schreef Zandman030 het volgende:
Wie wilt msn'en, ik ben een puber en wil msn'en met mensen
voeg me toe lekkeremocrochick_@hotmail.comquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Mag ik juu emesen we kunnen cammen beeb :$:$$:$
Heeft niks met gevoelig zijn te maken, heeft met het interpreteren en begrijpen van gevoelens te maken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:21 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Jij bent helemaal niet gevoelig
ja voeg toe snelquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:23 schreef Zandman030 het volgende:
Kippert heeft al msn gegeven anders hoor...![]()
ik ben hete_pako@live.nl sie je so xxxquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
[..]
voeg me toe lekkeremocrochick_@hotmail.com
Zanderige manquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:23 schreef Zandman030 het volgende:
Kippert heeft al msn gegeven anders hoor...![]()
Mijn bureaublad is het tofst.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:14 schreef Oceanview het volgende:
En nu ook heel stoer mijn bureaublad achtergrond showen
[ afbeelding ]
Stel dat ik begin te huilen; en jij ziet dat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:23 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Heeft niks met gevoelig zijn te maken, heeft met het interpreteren en begrijpen van gevoelens te maken.
Waarschijnlijk is dat nog echt een gebruikt adres ook vrees ikquote:
2 dikke vriendjes, jij en ik.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:18 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Wij zijn 2 vriendjes, jij en ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |